49

482 7 2
                                    

pov Evi

"Ben thuis" roept Noé en hoor haar de trap al oprennen. "Mam waar is pap" vraagt Levi. "Die is nog werken die komt zo" zeg ik hij knikt.

De kinderen zijn al zo snel groot geworden echt niet normaal. Noé is nu 16 en Levi 13.

Ik begin alvast met het eten te koken. 

"Ben thuis" roept Harry. "Ben in de keuken" zeg ik. "Hey lieverd" zegt hij en drukt een kus op mijn wang. "Hey" glimlach ik. 

"De jongens komen vanavond he" zegt hij ik knik. 

"Levi wil jij je zus even roepen voor het eten" vraag ik. "Oke". 

"Noé eten" roept Levi.

Na 5 min is Noé nog niet beneden. 

"Noé kom anders wordt het koud" roep ik. Als ik niks hoor loop ik naar boven. Wanneer ik haar kamer binnenkom ligt ze op bed met oortjes in. 

"Ohw hey mam" zegt ze. "We gaan eten" zeg ik ze knikt. 

"Hey pap" zegt ze en drukt een kus op zijn wang. "Hey lieverd" zegt hij gelijk.

"Komt Bear vanavond mee" vraagt ze we knikken. 

Na het eten ruim ik af en douche ik me snel even.

"Hey Eef" zegt Niall en geeft me een knuffel. "Hey" glimlach ik.

Al snel zit ons huis vol met bijna de hele groep en de kinderen.

"Bear Noé zijn jullie nou een stel of niet" zegt Louis opeens. Je ziet iedereen naar de twee pubers kijken. Ze krijgen allebei een knalrood gezicht.

"Zeg het maar gewoon. Toen je net geboren was was Bear al verliefd op je dus geen zorgen" zegt Niall. "Wacht wat" zegt Noé. 

"Sinds je geboren bent zijn jullie onafscheidelijk. Jullie wouden altijd samen spelen, slapen en alles" zeg ik. "Ohw" zegt ze. "Maar" zegt Perrie.

"Ja we hebben een relatie" zegt Bear. "One direction baby's" zegt Eleanor lachend. "Jullie meiden sporen niet echt" lacht Louis. "Onze voorspelling kwam wel uit" zegt Sophia. De kinderen kijken ons aan. "Wij wouden altijd graag dat een van de kinderen samen een relatie krijgen en wij hebben altijd gezegd dat worden Noé en Bear" zegt Sophia. 

"Pap ik moet voor muziek een lied op de gitaar spelen kan je me helpen daarbij" vraagt Levi. "Ja tuurlijk welk lied wil je gebruiken dan" vraagt Harry.  "Weet ik nog niet" zegt hij. "We kijken er morgen naar ja" zegt Harry Levi knikt. 

"Kijk ons hier nou zitten. Volwassen nog steeds bevriend de kinderen om ons heen" zegt Liam. 

"Wat er in ons leven wel allemaal niet gebeurd is" zeg ik. "Veel echt veel" zegt Zayn. "Weten jullie nog dat we altijd van de genante vragen gingen stellen" zeg ik. "Voor jou was niks genant je vertelde ons letterlijk alles" lacht Louis. "Tja als je tussen jongens bent opgegroeid boeit het je echt niet" lach ik. 

"Liam weet je ons plan nog om Harry en Eef te koppelen" lacht Louis. "Ja alle projecten hadden we van te voren al bedacht wie met wie ging" lacht Liam. 

"Jullie eerste keer New York" zeg ik. "De schaatsbaan" zegt Harry ik kijk hem lachend aan.

"Die ene keer Disney dat we elkaar tegen kwamen" zegt Liam. "Ja dat was ons eerste tripje met zn drietjes" zeg ik en kijk Harry aan. 

"De tournee" zegt Niall. "De kinderen op het podium" zegt Louis. "Hazz weet je nog dat Bear Noé een kus gaf op het podium" zegt Liam. "Ja dat was haar eerste keer op het podium" zegt Harry.

"Podium" vragen de kinderen.

"Wacht" zeg ik en zet de tv aan. Op youtube zoek ik het op.

"Je tikt ook echt in Noé Styles and Bear Payne Kissing in he" lacht Zayn. "Ja maar ik heb het nu wel" zeg ik.

"Wat heb ik aan" zegt Noé. "Je pyjama" zeg ik.

"Oh dat is echt schattig" zegt Freddie. "Ja maar let op he knul" zegt Louis.

"Papa ik wil nog niet weg" hoor je Freddie zeggen en dan weg rennen.

"He ik ben een Tommo" zegt hij trots. "Zo wil ik het horen jongen" zegt Louis.

"Op wie lijken wij het meest eigenlijk" vraagt Noé. "Jij bent puur je moeder' zegt Niall gelijk. Ze kijkt mij aan.

"Maar ik heb hele andere intresses dan mam" zegt ze. "Wat wil jij later worden" vraag ik. "Iets met modellen" zegt ze. "Je moeder is model geweest voor victoria Secret" zegt Harry. "Echt" vraagt ze ik knik. "Ik heb eerst rechten gestudeerd en daarna ben ik dat gaan doen" zeg ik. "Wow cool' zegt ze.

"En ik" vraagt bear. "Je Vader 100%" zeg ik. "En ik mam"  vraagt Levi. "Levi is echt een mix van jullie twee" zegt Perrie. "Je hoort het" zeg ik. "Wat heb ik dan van mam en wat van pap" vraagt hij. 

"Wat jij van je moeder hebt heeft Noé ook. Jullie hebben zo'n liede vol hart. En van je vader heb je de kant van de muziek geerft." zegt Liam.

"Pap je haar" zegt Levi als ik een filmpje opzet. "Lang he" zegt Harry. "Ja het is echt lelijk" zegt hij. We schieten allemaal in de lach. "Heeft papa dat altijd zo lang gehad" vraagt Levi en kijkt mij aan. 

 "Nee hoor hij heeft ze al in verschillende lengtes gehad" zeg ik lachend. 

"Van papa heb ik dus die krullen" zegt Noé. "Ja niet van mij" zeg ik.

"Mam heb je foto's van Victoria Secret" vraagt Noé. "Euhm ja ergens" zeg ik.

"Zullen we nog een familie foto maken met ze alle" vraagt Niall we knikken.

Met ze alle gaan we bij elkaar zitten.

we are one big family 


THE END

The new boy H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu