19

427 5 0
                                    

pov Harry

"Waar is Evi" vraagt mam gelijk. "Het hotel" zeg ik en ga zitten. "Wat is er buiten gebeurd" vraagt mam. "Ik vroeg waarom ze het had uitgemaakt en daarna vroeg ik waarom jullie nog contact hadden" zeg ik.

"Harry weet dat Evi het nu heel zwaar heeft. Haar familie kijkt niet naar haar om. Evi wilt en kan niet meer Harry. Dean heeft haar in leven gehouden. Nu Dean er niet meer is weet ze niet wat ze moet doen" zegt mam ik knik.

"Vorige maand was je daarom plots naar New York voor een weekje" vraag ik. "Ja ik ben met Evi mee geweest naar de begrafenis dat ze dan steun kreeg van iemand die voor haar als familie voelde" zegt ze ik knik.

"Wacht even ik wordt gebeld" zegt ze en neemt op.

"Evi lieverd doe eens rustig en vertel me waar je bent" zegt mam. "Evi luister eens je hebt hier bijna je hele leven gewoond je weet waar je bent. Doe even rustig" zegt mam.

"Oke stuur me je live locatie door ik kom eraan" zegt ze. "Tot zo" zegt mam en hangt op.

"Wat is er" vraagt Liam. "Uit stres, paniek en alles weet ze niet meer waar ze is" zegt mam. Mam krijgt de locatie. "Hoe is ze zo snel daar gekomen" zegt LOuis. "Dat is meer dan een uur lopen" zegt hij. "Metro en dan is ze zeker ergens uitgestapt" zegt NIall.

"Ik rij wel kom" zeg ik. "Harry nee' zegt mam. "Ik rij alleen mam ik zeg niks" zeg ik. "Vooruit" zegt ze.

"Laat even iets weten" zegt niall ik knik.

*

Na een kwartier gereden te hebben komen we aan bij de locatie en zien we Evi op de grond zitten.

Mam stapt gelijk uit en ik weet even niet wat ik moet doen. Mijn ex het meisje waar ik eigenlijk nog steeds van hou wilt niet meer leven.

Na een tijdje stap ik uit en mam kijkt me aan. Evi zit midden in een paniek aanval. Ik weet dat ze die heeft ze heeft die vaker gehad toen ik bij haar was.

Uit haar tas pak ik haar oortjes en laat ik haar muziek luisteren. Als ze al iets rustiger is doe ik de oortjes uit.

"Evi we gaan samen opstaan oke" zeg ik en pak haar vast. Ik trek der omhoog en merk dat ze erg zwak is.

"We gaan naar mijn huis" zegt mam ik knik en geef haar de auto sleutels dat ze kan rijden.

"Mag ik je optillen" vraag ik. Als ik geen antwoord krijg til ik haar voorzichtig op en stap ik achterin met haar.

Bij mam thuis zit ze op de bank.

Mam is met haar aan het praten ik zit met Robin aan de keuken tafel.

"Ze slaapt nu even" zegt mam als ze erbij komt zitten. "Ik laat haar niet terug vliegen vannacht ze blijft hier" zegt ze gelijk.

"Harry wil jij Evi even wakker maken we gaan eten" zegt mam ik knik en sta op.

"Eefje" zeg ik. Ze opent haar ogen en kijkt me aan. "We gaan eten" zeg ik ze knikt.

"Evi ik laat je vannacht niet terug vliegen lieverd" zegt mam. "Maar...Evi ik wil niet dat er jou iets over komt je blijft hier" zegt mam ze zucht en knikt.

Na het eten loopt ze opeens weg ik denk naar boven.

"Ik ben op mijn kamer" zeg ik ze knikken.

Ik loop de kamer binnen en zie Evi op mijn bed zitten.

"Ze wilt het beste voor je he" zeg ik ze knikt.

Robin komt de kamer binnen. "Hey we zijn vanavond even weg met zn tweetjes redden jullie het samen hier" vraagt hij ik knik.

The new boy H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu