pov Harry
"Heren achterin iets van Evi gehoord" vraagt de docent we schudden onze hoofd. "Kan iemand haar even bellen" vraagt hij. De jongens kijken mij aan. Ik pak mijn telefoon en probeer haar te bereiken.
"Voicemail" zeg ik en doe mijn telefoon weer weg.
Mama. Waarom vraagt Evi mij of we op Lady kunnen passen?
Ik. Geen idee ze is ook niet opschool
Mama. Heb jij een sleutel van haar huis?
Ik. Ja wij 5en hebben een sleutel van haar gekregen
Mama. Mmh vreemd
Ik. Heb ook al gebeld, maar ze neemt niet op
Mama. Oke waar is die sleutel ik ga wel even langs
Ik. Boven in me nachtkastje
Mama. oke is goed
"Styles telefoon weg" zegt hij ik knik.
"Wat was" vraagt Liam die naast me zit. "Evi heeft mijn moeder geappt of we op Lady kunnen passen" zeg ik. "Wat is ze weg" vraagt Niall. "ja weet ik niet me moeder is nu naar haar appartement toe" zeg ik ze knikken.
"Ze voelt zich wel thuis bij jou Harry" zegt Zayn. "Hoezo" vraag ik. "Ze laat haar hond bij jullie achter en ze kent je pas net een paar maanden" zegt Louis. "Ohw" zeg ik.
In de pauze probeer ik haar nog eens te bellen.
Er wordt opeens opgenomen.
"Evi" zeg ik. "Harry bel me even niet" zegt ze. "Evi waar ben je" vraag ik. "Amerika, maar ik moet gaan" zegt ze en hangt op.
"En" vraagt Liam. "Ze is in Amerika" zeg ik.
idiots forever
Evi. Hyy ik ben in Amerika mijn oma is overleden ik zie jullie over 1 weekje x
Harry. Gecondoleerd x
Liam. Sterkte lieverd x
Louis. Hou je sterk schat x
Niall. Gecondoleerd x
Zayn. Sterkte Eefje x
Evi. Dankje x
evi
ik. Mama heeft Lady opgehaald bij jou thuis x
Evi. Dankje
Ik. Je liet me echt schrikken aan de telefoon
Evi. Sorry ik zit hier met me familie en jullie bellen me 100x
Ik. Sorry x
Evi. Is niet erg x
Ik. Tot over een weekje x
Evi. Tot volgende week x
*
Ik kom thuis aan en wordt begroet door Lady. "Hey Lady" zeg ik. "Hey lieverd" zegt mam. "hey" zeg ik.
"En iets gehoord van Evi" vraagt mam. "Ja haar oma is overleden" zeg ik ze knikt.
Ik ga op de bank zitten en Lady springt op mijn schoot.
Ik stuur een snap van Lady en mij naar Evi toe.
"Wanneer komt ze terug" vraagt Robin. "Volgende week" zeg ik ze knikken. "Ik ga Lady even uitlaten" zeg ik. "Is goed" zeggen ze.
Als mijn telefoon gaat haal ik hem uit mijn broekzak en neem ik op.
"Met Harry" zeg ik. "Hey met mij" zegt Evi."Hey hoe is het" vraag ik. "Gaat wel zit nu even op mijn kamer" zegt ze. "Oke" zeg ik.
"Lady kom" zeg ik. "Wat ben je aan het doen" vraagt ze. "Lady uitlaten" zeg ik.
"Nee Lady" roep ik, maar ze heeft zich al door de modder gerold. "Wat is er" vraagt ze lachend. "Ze vond een modder poel" zeg ik. Ze begint keihard te lachen. "Lach jij maar" zeg ik.
Ik loop met haar terug.
"mam we hebben een probleem" roep ik en probeer Lady buiten te houden. Ze kijkt naar Lady en dan naar mij. "Achterom" zegt ze lachend.
"Succes met haar in bad te doen" zegt Evi lachend. "Waarom moet mij dit weer gebeuren" zeg ik. Evi begint steeds harder te lachen.
"Hier heb je de tuinslang een bak en shampoo" zegt mam.
"Evi ik ga even Lady wassen ik bel je straks weer ja" zeg ik. "Is goed" zegt ze.
Ik. She's mad at me
Evi.HAHAHAHHAHAHA
Ik. Hou ook van jou hoor zo maar mij uitlachen
Evi. SOrry Harry, maar je maakt me dag nu echt even goed
Ik. Gelukkig
Evi. Maar we gaan naar Oma ik spreek je nog x
Ik. is goed succes x
Evi. Dankje x
JE LEEST
The new boy H.S
FanficSamen met 4 vrienden zit je in de klas, maar wat als er een nieuwe komt.