Pov Harry
De tijd gaat zo snel. Noé gaat nu naar groepje 2 en Levi is nu al 2 jaar.
Eef en ik zijn toch weer terug verhuisd naar London. We vonden het allebei wel fijner om dichter bij mijn familie te zijn.
Het contact tussen mij en Liam is een beetje verwaterd. Hij woont nog steeds in LA. Ze zijn wel bezig om weer terug hierheen te komen. Bear zeurt namelijk elke dag dat hij Noé mist en met haar wil spelen.
"Papa" zegt Levi. "Ja jongen" zeg ik en til hem op. "Bal" zegt hij. We lopen samen de tuin in en spelen samen met de bal.
"Ben thuis" roept Eef. "Mama" roept Levi en rent naar binnen. Ik loop er lachend achteraan.
"Geslaagd" vraag ik en druk een kus op haar lippen. Ze knikt gelijk met een glimlach. Eef ging vandaag voor een trouwjurk kijken.
Ja we gaan eindelijk trouwen.
"Ik ga Noé ophalen van school" zeg ik "Ik ga eten maken" zegt ze. "Is goed".
Pov Evi
"Mama" zegt Levi. "Ja lieverd" zeg ik en til hem op. Hij brabbelt vanalles. Levi is echt een stukje later met praten.
"Hoi mam" roept Noé. "Hey Noé" zeg ik.
De kinderen gaan samen spelen en Harry en ik maken het eten af.
"Komen jullie eten" roep ik. Al snel hoor je ze rennen.
"Hoe was school lieverd" vraag ik aan Noé. "Leuk" glimlacht ze.
"Mama mag ik straks Bear bellen" vraagt ze. "Ik app Liam zo wel even" zeg ik ze knikt.
"Gaan jullie maar naar de woonkamer ik ruim de keuken op" zegt Harry. De kinderen rennen gelijk van tafel en ik app even met Liam.
"Ik ben eigenlijk wel weer eens toe aan een weekend zonder kids" zegt Harry als hij zijn armen om mij heen slaat. "Wat ben je van plan harold" vraag ik. "Een leuke avond met mijn verloofde" zegt hij en drukt een kus in mijn nek. "klinkt goed" mompel ik.
Wanneer de bel gaat laat Harry mij zuchtend los. "Noé kom eens" roept Harry.
"Bear" hoor ik haar al snel roepen. "Noé" roept Bear.
Liam en Sophia komen de keuken binnen gelopen. "Waar is Em" vraag ik. "Bij Levi" zegt Harry ik knik.
"Ik ruim nog even snel de keuken op" zegt Harry ik knik en sluit mijn laptop af.
"En hoe is het" vraagt Liam. "Goed" zeg ik. "Je ziet er moe uit" zegt hij. "Ben ook best moe" zeg ik.
"Liam mag Noé dit weekend naar jullie" vraagt Harry. "Ja kan wel toch" zegt Liam en kijk Sophia aan die ook knikt. "Waar wil je Levi heen brengen dan" vraag ik. "Mijn moeder of Niall" zegt hij ik knik.
"En even een weekend alleen" zegt Sophia. "Ja laatste keer echt samen was denk ik voor Noé" zeg ik. "Nee" zeggen ze. "Ja soms was een van de kids wel bij Anne, maar de ander was dan hier en deden we leuke dingen mee" zeg ik. "Nou ze blijft het hele weekend bij ons hoor we halen haar vrijdag wel van school op" zegt Liam. "Is goed" glimlach ik.
"Mama" zegt Levi. "Ja lieverd" zeg ik en neem hem opschoot.
"Noé" zegt hij en wijst naar de kamer. "Wat is er met Noé" vraag ik. "Mama" zegt Noé. "Ja" zeg ik.
"Levi schopt de hele tijd ons speelgoed weg" zegt ze. "Ja maar heeft Levi dat met een reden gedaan" vraag ik. "Nee" zegt ze. "Noé" zeg ik. "Hij wou mee spelen maar mocht niet" zegt ze zacht. "Noé kom op het is je broertje ga samen spelen" zeg ik. "Nee maar mama Bear en ik willen niet spelen wat Levi wilt" zegt ze. "Als ik een film opzet zijn jullie dan stil" zeg ik ze knikken. Ik sta op met Levi op mijn arm en zet hem op de bank.
"Gelijk naar mama he" zegt Liam. "Harry is strenger' zeg ik. "Serieus" zeggen ze Harry knikt.
"Of samen spelen of bed in" zegt Harry. "Maar Eef probeert altijd dan nog een oplossing te vinden" zegt hij.
"Auw Noé" hoor je Levi zeggen. Ik sta zuchtend op.
"Wat is er nou weer" vraag ik. Levi komt huilend naar mij. "Hij wou de tv de heletijd harder en zachter zetten" zegt Noé. "En waarom horen we dan auw" vraagt Harry die achter mij komt staan. Ik zie dat Levi zijn lip bloed. "Ik trok de afstandbediening weg en dat kwam tegen zijn lip en tand aan" zegt ze.
"Noé als er wat is kom mama of mij dan halen ja" zeg ik. "Jullie hebben alleen oog voor Levi" zegt ze boos en rent naar buiten waar het stort regent. Ik duw Levi bij Harry in de armen en ren naar buiten.
"Noé lieverd" zeg ik en ga bij haar zitten op de schommel. "Levi doet alles goed" huilt ze. "Lieverd dat is niet waar. Levi moet nog heel veel leren. Al die dingetjes die Levi doet heb jij ook gedaan. Kijk wat van grote meid je nu bent. Jij wilt Levi laten zien hoe het moet alleen dat gaat soms mis en vandaag is dat toevallig vaker, maar lieverd als Levi de volgende keer weer iets doet kom naar ons dan regelen wij het oke" zeg ik ze knikt.
"Ik hou van je meisje" zeg ik. "Ik van jou mama" zegt ze. "kom we gaan naar binnen voordat we ziek worden" zeg ik ze knikt. Ik pak haar hand vast en we rennen naar binnen. Harry slaat gelijk een handdoek om ons heen. "Ga douchen" zegt hij.
"Moet ik je helpen Noé" vraag ik als ik klaar ben. "Ja".
In de keuken aangekomen komt Noé bij mij opschoot zitten. "Wil je een warme choco" vraag ik ze knikt. Ik wil opstaan, maar Harry is me voor.
"Wil je dit weekend bij Liam en Sophia gaan slapen" vraag ik ze knikt gelijk. "Blijft Levi thuis" vraagt ze. "Nee die gaat naar oma of Niall" zeg ik.
"Zullen we binnenkort eens een jurkje voor jou gaan zoeken" vraag ik haar. "Waarvoor" vraagt ze. "Voor de bruiloft van papa en mama' zeg ik ze knikt gelijk. "Ik wil een roze" zegt ze. "Zullen we eerst eens kijken wat ze hebben" zeg ik ze knikt. "Gaan oma en Gemma dan ook mee" vraagt ze. "Kan ik wel vragen ja" zeg ik ze knikt.
Bear komt de keuken binnen gelopen en klimt bij Liam opschoot. "Wat is Emma aan het doen" vraagt Liam. "Ze slapen" zegt Bear Liam knikt.
"Wij gaan ook zo die twee moeten morgen allebei naar school" zegt Sophia.
Wanneer Liam, Sophia en de kinderen weg zijn leggen wij die van ons in bed en ruim ik even verder het huis op.
"Wat zei Noé nog" vraagt Harry als hij naast mij op de bank komt zitten.
"Dat Levi alles goed doet en toen heb ik haar verteld dat ze een grote zus is en Levi nog veel moet leren" zeg ik hij knikt.
"Ik ben echt toe aan komend weekend" zeg ik. "Ik ook" zegt hij.
"Ik ga Niall even bellen" zeg ik hij knikt.
"Met Niall" zegt hij gelijk. "Heyy Niall"zeg ik. "EEFJE" roept hij. Harry kijkt me lachend aan. "Heb je iets te doen dit weekend' vraag ik. "Nee niet echt hoezo" vraagt hij. "Jou allerliefste neefje mag best een weekend komen logeren toch" vraag ik. "Levi mag altijd komen logeren dat weet je' zegt hij. "Dankje Niall" zeg ik. "En wat doen met Noé" vraagt hij. "Nee die gaat naar Liam. Harry en ik wouden even een weekend alleen" zeg ik. "Oehh babys maken" zegt hij. "Ah fack of Niall" lach ik. "Grapje, maar ik kom hem Vrijdag wel halen" zegt hij. "Je bent geweldig" zeg ik. "Doeii sis" zegt hij. "Doei Bro" zeg ik en hang op.
"Wat zei hij" vraagt Harry. "Oehhh babys maken" zeg ik Harry schud lachend zijn hoofd.
JE LEEST
The new boy H.S
FanfictionSamen met 4 vrienden zit je in de klas, maar wat als er een nieuwe komt.