pov Evi
Vandaag vertrekken we richting Disney. Het is nu half 4 en we zijn vandaag bij Harry blijven slapen dat was wat makkelijker.
We hebben weer terug een relatie, maar we willen niet te snel gaan en wonen daarom nog apart.
"Pak jij Noé dan laad ik de spullen in" zegt hij ik knik. Ik pak Noé uit haar bedje en kleed haar even om.
"Klaar" vraagt Harry als ik onderkom met Noé op mijn arm. "Ja heb je mijn tas ookal in de auto gezet" vraag ik hij knikt.
*
We zitten bij onze gate te wachten. Noé is net wakker geworden dat er was fans begonnen te gillen. Ze zit nu gewoon rustig op mijn schoot moe voor haar uit te staren ze wilt niet gaan slapen.
"Papa" zegt ze en wijst naar Harry zijn drinken. "Lieverd deze krijg je niet mama heeft jou drinken" zegt hij. Ze kijkt mij aan. UIt mijn tas pak ik haar flesje.
"Hoeveelste keer is dit nu dat ze vliegt" vraagt hij. "2de keer" zeg ik hij knikt.
"Wil je nog een broodje" vraag ik ze knikt. Harry pakt een broodje die hij net gehaald heeft voor ons.
We zitten op onze plek. Harry heeft kunnen regelen dat Noé bij ons opschoot kan. eigenlijk moet ze in een eigen stoel.
Harry zet zijn koptelefoon bij haar op en zet een film aan.
*
We zijn net aangekomen bij het Disney hotel. Harry is aan het inchecken en ik ben Noé even bezig aan het houden.
""Komen jullie mee" vraagt hij ik knik. Noé loopt iets voor ons met haar rugtasje om.
"Druk maar op dit knopje" zegt Harry. Ze drukt op het knopje en kijkt ons blij aan.
"Mama ikke bah" zegt ze. "Gaat papa jou zo dan even verschonen" vraag ik ze knikt. Harry kijkt mij aan. "Ik moet zelf naar de wc" zeg ik hij knikt lachend.
We hebben ons even opgefrist en gaan nu het park in.
Noé zit nu in de buggy.
"Noé wil je daar in" vraagt Harry. "Jaa" roept ze blij. "Ga jij met haar" vraag ik. "Ja zeker" vraagt hij. "Ga maar" glimlach ik.
Harry neemt Noé mee naar de rij. Ik pak een foto van ze als ze langs komen en stuur die in de groepsapp met de familie.
Anne. Ahww kijk nou
Gemma. Veel plezier x
Harry stuurt een selfie door van hun twee.
Robin. Een gezicht echt niet normaal
Anne. op deze foto wel ja x
"Mama mama mama" roept Noé en rent naar mij toe. "Was het leuk" vraag ik en til haar op. "Jaaa" zegt ze blij.
"Mama Bear" zegt Noé en wijst naar een jongetje. Ik zie Liam en Sophia ook lopen. "Hazz" zeg ik en wijs naar ze.
Bear die ons al gezien heeft rent naar ons toe. "Bear" roept Liam. Ik zet Noé neer en ze geven elkaar een knuffel. "Oh jullie zijn het" zucht Sophia.
"Toevallig dat we elkaar hier tegen komen" zegt Harry. "Ja klopt hoelang blijven jullie" vraagt Liam. "Een week we zijn net aangekomen" zeg ik. "Oh wij vertrekken morgen" zegt Sophia. "Vanavond samen eten dan" vraagt Harry. "Ja is goed" zeggen ze.
"Mama ik wil in die" zegt Bear tegen Sophia. "Ja dat mag" zegt ze. "Mag Noé mee" vraagt hij. Ik kijk even wat het is. "Noé wil je daar in met Bear" vraag ik ze knikt. "Gaan jullie maar" zegt Liam. Sophia en ik lopen met de kinderen naar de attractie.
Bear en Noé lopen ook weer hand in hand echt te schattig.
Ik stap met Noé in een dumbo olifant. "Kijk daar is papa" zeg ik als ik Harry met zijn telefoon zie staan. Ik wijs naar Harry en Noe zwaait naar hem.
"Hoog" zegt ze de heletijd als ik omlaag ga. Ik pak mijn telefoon en film haar.
"Hoog" roept ze blij. Ik ga weer een beetje omlaag. "Nee mama hoog" zegt ze lachend.
We stappen eruit en Bear en Noé rennen naar de jongens.
"Was het leuk" vraagt Liam. "Jaa" zeggen ze blij.
"We hebben jullie gefilmd" zegt Harry.
"Papa mag ik op je nek" vraagt Bear. Liam knikt en neemt hem op zijn nek. "Mama tuti" zegt Noé. Ik maak haar speen vast aan haar shirtje. Ze strekt haar armpjes uit naar Harry die haar dan optilt.
"Blijft ze zitten op mijn nek denk je" vraagt hij me ik knik. Ik neem haar even over en zet haar dan op Harry zijn nek.
"Goed vasthouden he" zeg ik ze knikt.
Ik merk aan Noé dat ze echt moe is. "Noé wil je even slapen" vraag ik ze knikt. Ik pak haar van Harry zijn nek af en zet haar in de buggy.
"Lunchen" vraagt Harry we knikken allemaal.
"Papa waarom slaapt Noé" vraagt Bear. "Noé is nog best klein en is eventjes moe" zegt Liam. "Kan ik strakjes weer spelen met Noé" vraagt Bear en kijkt mij aan. "Ja hoor" zeg ik.
"Bear ben je een beetje verliefd op Noé" vraagt Sophia. "Nee" zegt hij snel. "mama wat is dat" vraagt hij daarna. "Dat je iemand heel erg leuk vind zoals ik papa leuk vind" zegt Sophia. "Oh" zegt hij. "Dus Bear vind jij Noé net zo leuk als mama en ik elkaar leuk vinden" vraagt Liam. Hij kijkt ons even aan en glimlacht dan. "Ja" zegt hij. "Ahww" zeggen we.
Sophia en ik krijgen onze nachos en de jongens een burger en voor de kleine jongen een kinder menu.
Na zo'n klein uurtje wordt Noé wakker.
"Wil je wat eten lieverd" vraag ik ze knikt. Ik pak het broodje die ik voor haar had besteld en geef die aan haar.
"Ik wil bij papa" zegt ze. Harry neemt haar over.
"Mama gaan we weer verder" vraagt Bear. "Ja we gaan zo" zegt ze.
We gaan nog even allemaal naar de wc en ik verschoon Noé nog even.
Bear en Noé lopen weer voor ons.
"Ik wil daarin" zegt Bear. "Ja dat kan, maar daar kan Noé nog niet in he" zegt Liam. "Dan wil ik ook niet" zegt hij. "Jawel Bear kom je wilt erin" zegt Sophia. "Mag ik met ome Harry" vraagt hij. "Ja tuurlijk jong kom" zegt Harry.
"Papa" vraagt Noé. "papa komt zo" zeg ik.
"Mama ik wil die" zegt ze en wijst naar cars auto's. "Zullen we even wachten op papa" vraag ik ze knikt en legt haar hoofdje op mijn schouder.
"Was het leuk" vraagt Liam lachend. Ik kijk op en zie dat Harry en Bear weer terug zijn. Harry zijn haar zit helemaal wild.
"Papa ik wil in cars" zegt Bear. "Nou mooi Noé ook" zegt Liam.
Harry gaat met Noé op zijn schoot achter het stuur zitten. Ik maak een foto van ons drie en een van Harry en Noé.
"Je kan straks een heel fotoboek maken van deze week" zegt Harry. "Ik heb niet veel foto's van jullie twee samen" zeg ik. "En ik niet veel van jullie twee" zegt hij ik grinnik.
Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en kijk glimlachend naar Noé die echt de tijd van haar leven heeft.
JE LEEST
The new boy H.S
FanfictionSamen met 4 vrienden zit je in de klas, maar wat als er een nieuwe komt.