26

332 4 0
                                    

Pov Harry

Ik ben weer samen met de jongens op tournee. De meiden zijn gewoon thuis. Net 10 minuten voordat we op moeten wordt ik gebeld.

"Met Harry" zeg ik. "Harry" zegt Sophia helemaal buiten adem. "Soph" zeg ik vragend. Liam kijkt mij gelijk aan. "Eef is niet geworden ze ligt in het ziekenhuis" zegt ze. "Wat" roep ik. "El en Perrie zijn nu bij haar" zegt ze. "Soph wat is er gebeurd" vraag ik. "Ik weet het niet wacht hiet heb je El" zegt ze.

"Met Eleanor" zegt ze. "El wat is aan de hand daar" vraag ik. "Ze werd duizelig misselijk en krampen Harry" zegt ze. "Maar...De dokters gaan haar nu onderzoeken we bellen wanneer we meer weten" zegt ze. "Maar ik moet het podium op" zeg ik. "Bel ons gelijk daarna oke" zegt ze. "Oke en Eleanor" zeg ik. "Ja" zegt ze. "Komt het goed" vraag ik bang voor het antwoord. "Waarschijnlijk wel" zegt ze. "OKe dankje ik moet gaan" zeg ik.

"Hey wat is er" vraagt Liam. "Eef ligt in ziekenhuis" zeg ik. "Wat" roepen ze. "Ze voelde ze niet goed en erge krampen in de buik" zeg ik. "En nu" vraagt Niall. "Ze wordt nu onderzocht' zeg ik ze knikken. We gaan klaar staan en ik zucht even.

Louis knijpt even in me schouder dat het goed komt.

Ik zet gelijk in voor midnight memories.

Pov Niall

Onder het concert let ik even op Harry. Hij vergeet vaker zijn teksten of wanneer hij moet gaan zingen. Ik loop naar hem toe en zing met hem mee.

De andere komen er ook bij staan en slaan ook een arm om Harry heen of degene naast hem.

De fans hebben ook echt wel door dat er wat mis is met Harry.

Pov Louis

Onder Little things zit ik normaal altijd naast Liam. Ik loop even naar Harry en ga naast hem zitten.

Wanneer hij onder zijn solo niet meer uit zijn woorden komt laten we de fans zitten.

"Knuffel" vraag ik "Graag" zegt hij. Ik trek hem overheid en trek hem in een knuffel.

"Dankje Lou" zegt hij. "Zijn we broers voor Harry ik snap dat je bang bent" zeg ik hij knikt.

Pov Harry

Na het concert ren ik gelijk de kleedkamer in bel een van de meiden op.

"Met Sophia" zegt ze. "Soph met mij" zeg ik. "Hey" gaapt ze. "Heb ik je wakker gebeld" vraag ik. "Ja maar is niet erg snap het" zegt ze. "Hoe gaat het met haar is alles oke" vraag ik.

"Het gaat nu beter. Waar de krampen vandaan kwamen konden ze niet vinden en alles gaat goed met haar en de baby" zegt ze. "Oke gelukkig" zucht ik. "Kan ik Eef spreken" vraag ik. "Ze slaapt nu eindelijk Harry" zegt ze. "Oke nee dan laat maar" zeg ik. "Harry we wouden je moeder bellen, maar we hebben haar nummer niet en het wachtwoord van Eef weten we ook niet" zegt ze.

"Ik bel mijn moeder wel en vraag ik of ze bij Eef blijft" zeg ik. "Ja is goed dat wouden wij haar ook al vragen" zegt ze. "Ik laat het je wel weten over mijn moeder en het wachtwoord van Eef is 1211 dat is de dag dat ze erachter kwam dat ze zwanger was" zeg ik. "Oke is goed" zegt ze.

Nadat ik Sophia heb opgehangen bel ik mijn moeder.

"Harry het is hier half 4 man" zegt mam. "Sorry maar het is belangrijk" zeg ik. "Wat is er dan" vraagt ze. "Evi is vandaag niet goed geworden en de meiden zijn met haar naar ziekenhuis gegaan" zeg ik. "Is het ernstig" vraagt ze. "Nee het gaat nu goed met haar en de baby, maar mam kan jij morgen naar Eef toe gaan en bij haar blijven tot dat ik thuis ben" vraag ik. "Ja tuurlijk" zegt ze. "Dankje mam" zeg ik en dan neem ik afscheid van haar.

Ik app Sophia alles door en ondertussen zijn we al in het hotel.

"En hoe gaat het met haar" vraagt Liam. "Het gaat ze slaapt nu eindelijk en met de kleine is alles oke" zeg ik "Gelukkig" zegt Niall ik knik.

"Dus morgen geen teksten vergeten he" zegt Louis "Nee nee komt goed" lach ik.

The new boy H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu