pov Harry
We treden morgen avond op in New York. Eef heeft nog wat spullen bij haar thuis opgehaald zoals haar laptop en nog wat andere dingen.
"Weten jullie nog ons eerste keer New York" zegt Louis. "Of het gister was" zeg ik en kijk Evi aan. "Toen kregen jullie wat met elkaar he" zegt Liam we knikken. "Op de schaatsbaan" zegt Evi.
"Ik weet nog wij waren al 2 uur bij jou thuis en opeens kwam jij onder met Lady" zeg ik. "Ja ik dacht echt wtf doen die hier" zegt ze lachend. "Heb je Lady nog" vraagt Niall. "Nee allang niet meer" zegt ze.
"Anne" roept Evi opeens en springt op. Ik draai me om en zie onze ouders staan.
De meiden zaten samen op een bank met het gezicht naar de deur.
We staan gelijk op en ik loop eerst naar Gemma.
"Hey broertje" zegt ze."Hey Gems" zeg ik.
"Mam" zeg ik en sla mijn armen om mijn moeder heeft."Hey lieverd" zegt ze. Als laatste geef ik Robin een knuffel.
"Hey jongen hoe is het" vraagt hij. "Goed he" zeg ik.
We laten de ouders op de banken zitten. "Ik ga even een trui van jou pakken" zegt Evi. "Wil je mij ook een pakken" vraag ik ze knikt.
"Harry er ligt er maar een" roept ze. "Dan pak je mijn vest" zeg ik. Ze komt terug en geeft me mijn vest.
"Evi er zijn wat mensen voor je" zegt Paul.
Pov Evi
Ik kijk op en zie mijn ouders staan. "Ga weg" zeg ik gelijk. "NOu ook leuk ontvangst he" zegt mam. "Ga weg" zeg ik harder en sta op.
"We willen alleen kijken hoe het nu met je gaat" zegt pap. "Dat boeit jullie helemaal niks oprotten" roep ik boos. Ik voel iemand achter mij staan.
"Komt je vriendje je weer beschermen" zegt mam en komt dichterbij.
"2 jaar lang hebben jullie niet naar mij omgekeken. Zelfs niet toen mijn dochter overleed toen mijn verloofde overleed" zeg ik boos. "Moest dat dan" vraagt pap. "Hoe gaat het met dat andere kind ow wacht daar had je een miskraam van he" zegt mam.
"Oprotten" roep ik boos. Paul komt de kamer binnen dat hij me hoorde schreeuwen. "Evi moet ik ze meenemen" vraagt hij ik knik.
Harry slaat zijn armen om me heen. "Laat me los' zeg ik. "Lieverd" zegt hij. "Laat me los Harry" zeg ik fel. Ik wil weg lopen, maar iemand pakt mijn pols vast. Ik kijk en zie dat het Anne is. "KOm je moet even rustig worden" zegt ze.
Ze zet me op bed neer.
"Waarom heb je mij nooit verteld over die miskraam" vraagt ze. "Alles zit tegen Anne. Ik ben 2 kinderen verloren in een jaar. Ik ben mijn verloofde verloren" zeg ik. "Kom we gaan buiten even een rondje lopen" zegt ze ik knik.
Pov Harry
Mam en Evi verlaten samen de kamer. "Kan Evi nu dan nog kinderen krijgen" vraagt Phoebe zacht. "Ja alleen bij Evi zit er een risico" zegt Johannah.
Gemma komt naast me zitten. "Ooit lukt het haar Harry" zegt ze. "Hoe w...Ik weet dat je kinderen wilt en het is nu al 2x mislukt bij haar" zegt ze ik knik.
"Evi moet ook gewoon een kindje krijgen. Kijk hoe ze met die kleine van ons omgaat" zegt Eleanor. "Je ziet hoe gelukkig ze dan is en ondertussen zie je de pijn in haar ogen staan" zegt Liam ik knik.
"Harry dit klinkt echt stom, maar probeer haar zwanger te maken. Het moet haar lukken" zegt Karen ik knik. "Nou die twee gaan vanavond heel gezellig hebben" zegt Robin.
"Als Evi en mam zo binnenkomen laat de twee jongens naar haar toe rennen om te knuffelen" zeg ik ze knikken.
Na een klein half uurtje gaat de deur open en mam en Evi komen binnen. Eleanor en Sophia zeggen wat tegen de jongens en dan rennen ze naar evi.
Ze gaat gelijk om haar hurken en knuffelt met de jongens.
De jongens rennen naar hun ouders toe. Ik sta gelijk op en sla mijn armen om haar heen.
"Ik hou van je" mompelt ze zacht. "Ik van jou lieverd" zeg ik.
We gaan weer bij de andere zitten.
"Zullen we vanavond gaan uiteten" vraagt Maura. "Ja leuk" zeggen we.
"Wij gaan even naar onze eigen kamer" zegt mam. "Ja wij ook" zegt iedereen.
Als iedereen weg is ga ik op de bank liggen. Evi komt naar mij toegelopen en komt bovenop mij liggen.
"Babe" zeg ik. "Ja'.
"Durf je het aan om zwanger te worden" vraag ik. Ik voel dat ze schrikt. "Schat hoe jij met de jongens omgaat is gewoon te mooi om te zien. Ik wil dat het je lukt" zeg ik. "Harry ik weet het niet" zegt ze zacht.
"Lieverd wil je het wel" vraag ik ze knikt. "Wil je het proberen" vraag ik ze knikt weer.
"Harry beloof je me dan dat je er altijd voor me bent en mee gaat naar elke afspraak" vraagt ze bang. "Lieverd ik ga doen voor je wat ik kan doen oke" zeg ik ze knikt.
"En als we op het moment aankomen van dat je naar huis gaat en daar je laatste periode ingaat vraag ik mijn moeder om bij mij inhuis teblijven" zeg ik ze knikt.
"Maar we wachten nog even, want anders denkt iedereen dat we het nu gelijk gaan proberen" zeg ik ze knikt.
"Ik ga me even douchen en klaar maken" zegt ze. "Mag ik mee" vraag ik ze knikt.
Pov Evi
"Ben je klaar" vraagt Harry. "ja wacht pak mijn hakken nog even" zeg ik hij knikt.
"Kom" zegt hij en pakt mijn hand vast. Ik zet mijn zonnebril op en dan vertrekken we.
Onder staat de ouders al.
Er komt een klein meisje naar ons toegelopen.
"Hoi ben jij Evi" vraagt ze ik knik en ga op mijn hurken zitten. "Ben je echt Harry zijn vriendinnetje" vraagt ze. "Ja dat ben ik" zeg ik. Ze slaat haar armpjes om me heen. "Jij bent echt mooi" zegt ze. "Ahw dankje jij ook hoor" zeg ik. Ze glimlacht verlegen. "Wat is je naam lieverd" zeg ik. "Eva" zegt ze. "En Eva waar zijn jou papa en mama' vraag ik. "Daar" zegt ze.
"Mag ik een foto met je" vraagt ze ik knik en loop met haar mee naar haar ouders. We maken een foto en dan neem ik afscheid van haar.
"Zullen we gaan" vraagt Zayn we knikken.
We stappen in meerdere auto's en gaan dan naar het restaurant.
JE LEEST
The new boy H.S
Fiksi PenggemarSamen met 4 vrienden zit je in de klas, maar wat als er een nieuwe komt.