13

463 6 0
                                    

pov Evi

We zijn net terug uit Florida Disney. Harry ligt op mijn bed wat te xboxen en de andere jongens wouden even de stad in.

Ik plof naast Harry neer. "Ga je vanavond mee naar Time Square" vraag ik hij knikt.

Harry legt mijn telefoon aan de kant en komt boven me hangen. "Wat is er" vraag ik. "NIks we zijn nu even alleen met ons tweetjes" zegt hij en drukt dan gelijk zijn lippen op die van mij.

"En wat is meneer Styles van plan" vraag ik zacht als ik even terug trek. "Niks" zegt hij en zoent me dan weer.

Ik plaats mijn handen in zijn haar en trek er soms aan. In een beweging draait Harry ons op dat hij onderop ligt.

Zijn hand gaat onder mijn shirtje en met zijn duim draait hij cirkeltjes op mijn rug. Ik trek even terug om op adem te komen.

Ik leg me naast hem neer. "Nee blijf nou liggen" zegt hij. Ik ga weer terug liggen met mijn hoofd op zijn borst.

POv Harry

Wanneer er op de deur wordt geklopt kijk ik even op en de jongens komen binnen. "Slaapt ze" vraagt Niall ik knik. Evi is inslaap gevallen op mijn borst.

"Eefje" zeg ik. "Hazz" mompelt ze. "Wil jij je nog omkleden voordat we naar Time Square gaan" vraag ik ze knikt. "Ga je dan eens opstaan" vraag ik ze knikt en rolt van me af.

"Ik zei opstaan lieverd niet van mij af gaan en verder slapen" zeg ik. Ze zucht en kijkt me vernietigend aan.

"Wil je iets voor me uitzoeken" vraagt ze ik knik.

Ik leg der een jeans klaar met een zwarte trui met een v hals op de rug.

"Hier schat" zeg ik. "Dankje" zegt en komt haar bed uit.

Ze kleed zich om en ik trek mijn schoenen aan. "Wat wil je gaan eten" vraagt ze en komt op mijn schoot zitten. "Maakt niks uit lieverd" zeg ik.

"Ik hou van je" mompelt ze in me nek waardoor ik kippenvel krijg. "Ik ook van jou" zeg ik zacht.

Ze stapt van mijn schoot af en loopt de badkamer in.

"Ik vind jullie echt schattig samen" zegt Zayn ik grinnik en pak mijn telefoon.

"Klaar" vraag ik ze knikt. "Gaan jullie mee" vraagt ze. "Nee gaan jullie maar een avondje met z'n tweetjes" zegt Liam snel voordat Louis zijn mond open wilt trekken.

Samen met Evi lopen we over Time Square. "Zo raar dat jij dit elke vakantie ziet en ik helemaal verbluft sta te kijken" zeg ik. "Ik vind het soms ook nog raar dat ik hier eigenlijk ook woon" zegt ze.

"Kom ik wil ergens met je mee" zegt ze.

We stappen een gebouw in en dan de lift in.

"Zou je later zelf hier willen wonen" vraag ik ze knikt. "Ja ik wil hier rechten of advocaat gaan studeren" zegt ze ik knik. "En jij" vraagt ze. "Ik wil misschien iets met muziek gaan doen" zeg ik ze knikt.

"School is nog maar een half jaar als we geslaagd zijn ga je dan gelijk al terug" vraag ik. "Licht eraan of ik wordt aangenomen hier en anders ga ik het toch maar proberen in London" zegt ze ik knik.

"Maar wat doen we als jij naar New York gaat en ik in London blijf" vraag ik. "Zullen we daar nog niet aan gaan denken" zegt ze zacht.

We stappen de lift uit en ze neemt me mee naar de rand. "Wau" zeg ik zacht. "Ik weet het het is hier echt gaaf" zegt ze.

We hebben heel uitzicht op New York.

Bij een of ander gebouw neemt ze me mee naar binnen. "Wat gaan we hier doen" vraag ik. "Ik wil je iets laten zien" zegt ze.

We komen uit bij een zaal. "Wat is dit" vraag ik. "Kijk" zegt ze en laat me een foto zien.

"Jack Roses rechten. Nicole Smith rechten. Sem Roses rechten" zeg ik.

"Mijn ouders en broer hebben hier gestudeerd en allemaal rechten gedaan ik wil dit ook ik wil hiernaast hangen" zegt ze. "Maar je ouders doen nu niks met rechten toch" zeg ik. "Nee, maar mijn broer wel" zegt ze ik knik.

"Als ze jou naam zien wordt je vast aangenomen" zeg ik.

"Zullen we weer naar huis gaan het is al half 11" zegt ze ik knik. Onderweg naar huis hebben we het over vanalles.

"Hey ik wou net bellen hoelaat jullie thuis zouden komen" zegt Nicole. "Nu" zegt Evi.

"Wij gaan naar boven slapen" zegt Eef "Ja is goed tot morgen" zegt mam. "Trusten" zeggen we en lopen naar boven. Op haar kamer liggen de jongens al op bed wat film te kijken.

"Hey" zeggen ze. "hey" zeggen we. We kleden ons allebei om en gaan dan in haar bed liggen.

"Was het leuk" vraagt Zayn. "Ja was echt gaaf op Time Square" zeg ik ze knikken.

Na nog wat gepraat te hebben gaan we ook echt slapen.

The new boy H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu