pov Evi
Ik heb Harry de afgelopen tijd niet meer veel gesproken. Ik ga naar school ik ga naar huis doe mijn ding en ga slapen. Dat is mijn leven nu.
Ik mis zijn aanwezigheid wel. Hoe hij opeens voor mijn deur stond en dan zou blijven slapen. Of rozen sturen uit het niets.
De examens zijn er bijna. Dat betekent dus ook dichter bij dat diploma dichter bij New York en ik wil echt niet dat het zo zou eindigen tussen Harry en mij.
Het is nu weekend en normaal zijn we altijd samen, maar de afgelopen twee weken niet meer.
Pov Harry
"Waar is Evi" vragen de jongens en kijken mij aan. "Weet ik niet we hebben elkaar niet meer gesproken of gezien" zeg ik. "Harry jullie moeten het echt gaan goed maken" zegt Niall. "Ik wil het wel maar....je bent bang dat ze het uitmaakt" zegt Liam. "Ja ik wil der niet kwijt" zeg ik.
"Jongens ik moet jullie even iets mededelen" zegt de directeur. We kijken om. "Het gaat om jullie klasgenoot Evi" zegt hij. Ik kijk de jongens gelijk aan.
"Evi is afgelopen zaterdag opgenomen in het ziekenhuis. Ze is op straat flauwgevallen en omstanders hebben de ambulance gebeld" zegt hij. "Wat" roepen Niall, Liam, Louis, Zayn en ik.
"Ze is wakker geworden, maar ze is vol op haar hoofd gevallen waardoor ze een herschudding heeft en niet naar school mag" zegt hij. "Is ze al weer thuis" vraag ik hij knikt.
Ik pak mijn spullen gelijk aan. "En meneer Styles waar denkt u heen te gaan" vraagt hij. "Naar mijn vriendin die alleen thuis is en zowat nu niks kan" zeg ik en loop het lokaal uit.
Ik steek de sleutel in het slot en loop het appartement van Evi binnen. Lady komt gelijk op me afgerend. "Hey Lady" zeg ik en aai der even.
Ik loop richting de woonkamer en zie Evi op de bank liggen.
"Harry" zegt ze verbaasd. "Hey" zeg ik. "Moet je niet opschool zijn" vraagt ze. "Jawel, maar ik ben weg gegaan om naar jou te komen" zeg ik. "Harry ze zouden vandaag marketing examen oefenen en we weten allebei dat je daar slecht in bent" zegt ze en gaat recht zitten.
"En toch vind ik jou belangrijker" zeg ik en ga naast haar zitten.
"Wat is er gebeurd lieverd" vraag ik. "Ik viel flauw op straat met me hoofd knalde ik op de de grond en verder weet ik het niet" zegt ze ik knik. "Hoe ben je thuis gekomen" vraag ik. "Iemand heeft me naar huis gebracht" zegt ze ik knik.
"Harry vind je het erg als ik even ga slapen" vraagt ze ik schud me hoofd. "Ik kom wel bij je liggen" zeg ik ze knikt.
Samen gaan we haar bed in en legt ze zich gelijk helemaal tegen me op.
"Ik hou van je" zeg ik. "Ik van jou" zegt ze zacht
*
Ik wordt wakker van een irritant geluid. "Laat het stoppen" zegt Eef en legt zich helemaal tegen me op. Ik stap uit bed en merk dat het de bel is.
Ik maak open en kijk de jongens aan. "hehe eindelijk" zegt Liam. "Ja sorry we sliepen en Eef heeft weer hoofdpijn door jullie gebel" zeg ik en doe de deur dicht. Ik loop de slaapkamer in.
"De jongens zijn er" zeg ik en druk een kus op haar hoofd. "Ik kom zo. wil je de waterkoker aanzetten en tabletten klaar leggen" vraagt ze ik knik. "Ze liggen in de keukenla" zegt ze "Is goed" zeg ik.
De jongens zitten op de bank. "Drinken" vraag ik. "Cola" zeggen ze ik knik. Ik zet Evi de waterkoker aan en pak 5 glazen cola. Na 2 keer lopen stana alle glazen voor.
Ik pak twee tabletten en haar thee en zet die ook voor neer.
Na een paar minuutjes komt Evi aangelopen.
"Hoevoel je je" vraagt Zayn. "Gaat wel" mompelt ze ze knikken. "Wil je anders zitten dan kan ik tegen je aanliggen" zegt ze. "Hoe lieverd" vraag ik ze heft haar schouders op. Ik leg een been op de bank achter haar en Louis door. Ze legt haar hoofd tegen me borst op. "Beter" vraag ik ze knikt.
"Voel je je wel al beter na het slapen" vraag ik. "Ja ietsjes" zegt ze ik knik.
"Heb ik veel gemist op school" vraag ik ze schudde hun hoofd.
"Heb je je moeder nog laten weten dat je weg was gegaan van school" vraagt Niall ik schud me hoofd.
"Slaap je thuis vannacht" vraagt Eefje. "Weet ik nog niet even kijken hoe jij je voelt" zeg ik ze knikt.
"Ik denk dat je moeder hebt want je telefoon trilt heftig" zegt ze ik grinnik en pak die uit mijn broekzak.
styles
mama. En waarom was jij niet op school Harry
Gemma. HAHHAAHHA
Ik. Evi ligt met een hersenschudding thuis
Mama. wat is er gebeurd
Ik. Flauw gevallen op straat met haar hoofd op de grond
Mama. Auwtsj
Gemma. Beterschaapjes van mij
Ik. Gems dat klopt niet wat er staat
Gemma. Weet ik maar klinkt zo leuker
Mama. Blijf je daar slapen
Ik. Als het mag
Robin. Als je morgen naar school gaat
Ik. Ja is goed
Mama. kom zo je spullen en wat eten brengen
Ik. Je bent geweldig
Mama slijmbal
Ik. Niet aanbellen alsjeblieft app als je er bent
Mama. Is goed
Ik leg me telefoon weer weg.
"En" vraagt ze. "Was mama ja. Ik mag blijven slapen, maar moet van Robin morgen wel naar school" zeg ik ze knikt. "Mam komt zo even langs mijn spullen brengen en eten brengen" zeg ik ze knikt weer.
"Wij gaan ook eens naar huis dan kun jij nog even bijkomen" zegt Liam ze knikt. "Moet ik meelopen" vraag ik. "Nee joh blijf lekker liggen met zn tweetjes" zegt Zayn ik knik. "Tot morgen he Harry" zegt Niall. "TOt morgen" zeg ik.
De jongens zijn net weg en Evi ligt rustig tv te kijken.
mama
Mama. Ben er
"Ga even ophoog schat me moeder is er" zeg ik ze knikt en gaat recht zitten. Ik maak de deur open en zie dat Robin en Gemma ook mee zijn.
"Ik kom hier gewoon koken" zegt mam. "Ook goed" lach ik.
"Hey lieverd" zegt mam. "Hey" zegt ze. "Mam komt hier koken" zeg ik ze knikt.
"Hoe gaat het" vraagt Gemma. "Gaat wel met tabletten op en veel slapen" zegt ze ze knikken. Ik ga weer terug op de bank zitten. Robin en Gemma gaan op de andere zitten. "Wat kijken jullie" vraagt Gemma. "Friends" zegt Eef. "Oeh leuk" zegt ze.
"Komen jullie eten' vraagt mam na een tijdje. We gaan aantafel zitten.
"Ziet er lekker uit mam" zeg ik en druk een kus op haar wang. "Dankje Harry" lacht ze.
Ik ga naast Evi zitten. "Wil je nog wat drinken" vraag ik ze knikt. "Nog iemand" vraag ik. "Ja lekker" zeggen ze allemala. Ik pak voor iedereen drinken en dan ga ik weer zitten.
"Smakelijk" zegt Robin. "Smakelijk" zeggen we.
JE LEEST
The new boy H.S
FanficSamen met 4 vrienden zit je in de klas, maar wat als er een nieuwe komt.