Pov Evi
"Harry" roep ik blij en ren naar hem toe. "Lieverd wat is er" vraagt hij en legt zijn gitaar weg. "Het is gelukt" zeg ik met tranen in me ogen.
"Nee" zegt hij. "Jawel het is gelukt" zeg ik. Hij tilt me op en draait me rond.
Harry en ik proberen het al maanden en nu eindelijk ben ik zwanger. "Hoelang al" vraagt hij en laat me zitten. "Bijna 2 maanden" zeg ik. "En vanaf wanneer weten we dat de kans minder is op een miskraam" vraagt hij. "3 maanden" zeg ik hij knikt. "Ik ben zo blij lieverd' zegt hij "Ik ook" zeg ik.
"Zullen we het mijn ouders vertellen met kerstmis" vraagt hij ik knik.
"Kunnen we even op bed liggen ik ben best moe" zeg ik hij knikt en tilt me op. "Ik hou van je" zegt hij en legt me neer op bed. "Ik van jou Harold' zeg ik.
*
Het is vandaag eerste kerstdag. We vieren kerst bij Liam thuis en omdat we toch maar thuis zitten hebben we afgesproken dat we gewoon heel simpel gekleed komen.
"Ben je zenuwachtig" vraagt Harry als hij de slaapkamer binnenkomt. "Best wle ja" zeg ik. "Het komt goed ze reageren toch heel enthousiast" zegt hij ik knik.
Harry gooit me mijn trui toe en die trek ik dan ook aan. "Welke schoenen doe je aan" vraagt hij. "Mijn vans" zeg ik hij knikt.
"Kom we gaan richting Liam" zegt hij ik knik en loop met hem mee.
Als we bij Liam aankomen zien we dat bijna iedereen er al is. Alleen Louis en zijn familie nog.
"Hoelaat willen jullie eten" vraagt Maura. "Half 6 6 uur" vraagt Liam. "Ja is goed" zeggen we. De moeders gaan de keuken in om het eten verder klaar te maken.
De jongens leggen alle cadeaus onder de boom. "Het is meer cadeau dan boom" lach ik.Ik zie dat Harry het cadeau voor Anne en Robin neer legt en glimlach.
"Tante Eef" zegt Freddie. ' ja lieverd" zeg ik. "Ik heb je gemist" zegt hij. "Ahww ik jou ook kleintje" zeg ik.
"Komen jullie aan tafel" vraagt Karen. We verspreiden ons allemaal aan de lange tafel die de jongens en vaders hebben opgezet.
"Lekker gekookt moeders" zegt Niall. We maken allemaal een instemmend geluid. "Evi wil je ook een wijntje" vraagt Perrie. "Nee nu niet" zeg ik ze knikt. Ik voel hoe Harry zijn hand naar mijn been gaat en er zacht in knijpt.
Na het toetje gaan we de bank op of op de grond. Ik zit samen met Harry op Liam zijn fijne lounge stoel. We passen er echt gemakkelijk met zn tweetjes in. Ik leg mijn benen over die van Harry neer en praat verder met de meiden.
"Eef wil je iets te drinken" vraagt Anne. "Warme choco" glimlach ik. "Liam heb je slagroom inhuis" vraga ik hij knikt. "Oeh dan wil ik ook" zegt bijna iedereen. Harry staat op om te helpen.
"Kijk eens lieverd' zegt Harry. "Dankje" zeg ik.
"Zullen we maar eens aan de cadeautjes beginnen" vraagt Louis we knikken. "Nou Harry en Evi zitten het dichtste bij de boom" zegt Liam. We gaan van de stoel af en gaan naast de boom op de grond zitten.
"Freddie" zeg ik. "Bear" zegt Harry. De kinderen komen de cadeautjes halen en rennen dan snel naar hun ouders.
"Mama kijk" zegt Bear blij.
De helft van de cadeaus zijn al geweest en er ligt nog een hele stapel.
"Anne en Robin" zegt Harry. Ik zie dat hij ons cadeau geeft. Ik ga wat dichter naar Harry zitten.
"Merry christmas we're getting you a grandchild" leest Anne voor. Haar ogen gaan gelijk naar ons toe.
"Nee" zegt ze we knikken van wel. Ze staat gelijk op. Ik sta ook op samen met Harry.
"Lieverd" zegt ze en geeft me een knuffel. "Gefeliciteerd" zegt ze zacht. "Dankje" zeg ik. Nu besef ik het eigenlijk pas echt ik wordt mama. Anne laat me los en veegt mijn tranen weg.
Anne geeft Harry een knuffel en Robin mij. Gemma komt er ook bij. "Dus wanneer mag deze tante kleertjes kopen" vraagt ze. "Als we weten wat het is" zeg ik ze knikt.
"We worden weer oom" roepen de jongens. We schieten in de lach dat dit heel random aankwam.
Iedereen feliciteerd ons.
"Hoe ver ben je" vraagt Anne. "3 maanden" zeg ik ze knikt. "Doe die trui eens omhoog" zegt Perrie. Ik doe mijn trui en topje wat omhoog. "Kijk dat mini buikje" zegt Eleanor.
We gaan door met de cadeautjes.
Na alle cadeautjes liggen de kinderen in bed en zit ik weer in de stoel. "Wat had je de vorige twee keren" vraagt Johannah. 'Allebei de keren had ik een meisje" zeg ik ze knikken. "Zou nu wel grappig zijn als je een jongetje zou krijgen"zegt Gemma ik knik. "Nee er moet een meisje komen" zeggen Sophia en Eleanor. "Hoezo dat dan" vraagt Anne. "Ze willen als het een meisje wordt aan een van de twee jongens koppelen" zeg ik. "Ja dan heb je one direction baby's en one direction koppels" zegt Sophia. "Jullie hebben echt een hele fantasie he" zegt Karen de meiden knikken.
"Dat het maar gezond is" zeg ik zacht. Harry slaat zijn arm om me heen. "Tot nu toe gaat alles goed" zegt hij ik knik.
Hopelijk blijft het ook goed.
JE LEEST
The new boy H.S
FanficSamen met 4 vrienden zit je in de klas, maar wat als er een nieuwe komt.