10

476 7 0
                                    

pov Evi

In me top een wolle vest kom ik de klas in. Het is hier hartje winter en ik kom half zomers de klas binnen. In New York is het ook winter, maar het was er nog niet zo koud.

"Sorry mijn vliegtuig hard vertraging" zeg ik.

"Ga zitten Evi" zegt de docent ik knik. Ik ga gelijk naast Louis zitten. "Heb jij het niet koud" vraagt hij. "Jawel" zeg ik. "Ik heb in me kluisje nog een trui" zegt Harry ik knik.

Na het les uur loop ik met Harry me en trek ik zijn trui aan. "Dankje" zeg ik.

"Denk dat Lady je wel gemist heeft" zegt hij. "Aan de foto's te zien die ik heb gekregen was ze in goede handen" zeg ik en ga naast hem zitten. "Foto's' vraagt hij. "Je moeder heeft wat gestuurd" zeg ik hij knikt.

Na deze schooldag ga ik gelijk met Harry mee. Wel achterop bij hem dat ik niet met de fiets ben.

"Ben thuis" roept Harry. we lopen de woonkamer binnen. "Evi hey hoe is het" vraagt Anne. "Goed" glimlach ik.

Lady komt op me af gerend. "Hey lieverd" zeg ik en ga op de grond zitten. "Heb je me gemist" zeg ik. Ze begint me gezicht af te likken en te blaffen.

"Heb je nou Harry zij trui aan" vraagt Gemma. "Ja ik kwam binnen gelopen met een topje en een vest' zeg ik. "En je winterjas en alles dan" vraagt ze. "In Amerika was het nog niet zo koud" zeg ik ze knikken.

"Eet je anders mee brengen we je daarna naar huis" zegt Anne. "Ja is goed" zeg ik. "mam wij zijn boven" zegt Harry/ "Is goed" zegt ze.

"lady ga je mee' zegt Harry. We rennen naar boven. Ik laat me op zijn bed ploffen.

"Ik heb je gemist het was echt saai en stil" zegt hij ik grinnik.

Harry is met zijn hand door mijn haar aan het gaan. "Harry stop ik ben al kapot door tijd verschil" zeg ik zacht. "Ga dan even slapen" zegt hij ik schud me hoofd en ga recht op zitten.

"Ga nou liggen en sluit je ogen even we gaan pas over 2 uurtjes eten" zegt hij en duwt me terug.

Ik ga op me zij liggen dat ik hem aankijk. "Sluit je ogen nou" lacht hij. "Nee" zeg ik.

Hij slaat zijn arm om me heen en zuchtend sluit ik mijn ogen.

Pov Harry

Evi ligt in mijn armen te slapen en ik kijk wat op mijn telefoon. "Hey" hoor ik mam zeggen. Ik kijk op en zie dat ze bij de deur staat. "Slaapt ze" vraagt ze ik knik. "Ik kom even je was pakken" zegt ze. "Heb ik vanmorgen al in de waswand gegooid" zeg ik. "Oh oke dankje" zegt ze.

"Over half uurtje zal het eten wel klaar zijn" zegt ze "Is goed' zeg ik.

Na een kwartier begin ik Evi eens wakker te maken.

"Eefje" zeg ik. "Evi kom wakker worden" zeg ik. Ze opent haar ogen en kijkt me aan. "We gaan zo eten" zeg ik ze knikt en komt dichter tegen me aanliggen.

"Kom wakker blijven" zeg ik. Ze kijkt me zuchtend aan. "Hoelang heb ik geslapen" vraagt ze. "2 uurtjes" zeg ik ze knikt. "Heb je mam niet gehoord" vraag ik. "Nee hoezo" vraagt ze. "Ze is nog op de kamer geweest" zeg ik. "Ohw" zegt ze.

Ik veeg een plukje achter haar oor. Ik kijk van haar ogen even naar haar lippen. Kom op Harry kus haar gewoon.

Ik verplaats mijn hand naar haar rug duw haar iets meer naar mij en kus haar dan. Als snel gaat ze er in mee.

"Harry Eef eten" roept mam.

We trekken terug en kijken elkaar aan. "Kom" zeg ik hees.

"En lekker geslapen" vraagt mam haar ze knikt.

"Anne heb je paracetamol" vraagt Evi mam knikt en staat op.

"Hoofdpijn" vraag ik. "Ja best wel, maar heb ik altijd na het vliegen" zegt ze ik knik.

"Hier lieverd" zegt mam. "Dankje" zegt ze.

Na het eten gaan we even op de bank zitten met ze alle. "Als je naar huis wilt moet je het zeggen he" zegt mam ze knikt.

Ze legt haar hoofd op mijn schouder en kijkt wat op haar telefoon.

"Wie is dat" vraag ik as ik een foto voorbij zie komen met haar en een jongen.

"mijn broer" zegt ze. "Heb je een broer' vraag ik ze knikt. "Ja, maar hij is toen hij 14 was terug gegaan naar Amerika en is toen bij mijn oom en tante gaan wonen" zegt ze ik knik.

"Je lijkt echt veel op hem" zeg ik. "Hoor ik vaker' lacht ze.

'Anne wil je me brengen" vraagt ze mam knikt. "Ga je mee" vraagt ze. "Ja is goed" zeg ik. We pakken alle spullen van lady en dan brengen we ze naar huis.

"Dankjewel dat lady een weekje bij jullie mocht blijven" zegt ze als we bij haar binnen zijn. "Geen probleem lieverd als er wat is je mag altijd aanbellen" zegt mam ze knikt en geeft mam een knuffel.

"Ik zie je morgen op school" zeg ik ze knikt en geeft me een knuffel. "DOei" glimlacht ze. "Doei" zeggen we en dan gaan we richting huis.

The new boy H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu