12

497 8 0
                                    

pov Evi

"Lieverd" hoor ik zacht. "He lieverd wordt eens wakker' zegt Harry. Ik open mijn ogen en kijk gelijk Harry aan.

"morning" mompel ik zacht. "Goedemorgen lieverd" zegt hij en drukt een kus op mijn voorhoofd. Ik ga dichter tegen hem aanliggen.

Wanneer er op de deur wordt geklopt geeft Louis antwoord.

"Hey zijn jullie wakker" hoor ik mijn moeder zeggen. "Wij wel, maar die dochter van je" zegt Niall. "Dat ben ik wel gewend" zegt ze. "Ik ben wakker" zeg ik.

"Ja nadat Harry 10 keer Evi Eefje lieverd heeft gezegd wel ja" zegt Zayn lachend.

"We gaan ontbijten komen jullie" vraagt mam "We komen " zegt Niall gelijk.

Ik ga rechtop in bed zitten en zucht. "Het is koud" zucht ik en stap mijn bed uit. "Hier heb je mijn trui" zegt Harry. "Dankje" gaap ik.

Ik trek nog even snel sokken aan pak mijn telefoon en dan gaan we naar onder.

"Merry christmas" zeggen de ouders gelijk. "Merry Christmas" zeggen we.

"Mam doen we cadeau's na het ontbijt of vanavond" vraagt Sem. "Ja wij doen normaal na het eten" zegt mam. "Dan doen we dat nu ook" zegt Johannah.

"Evi wil jij de openhaard aanmaken" vraagt pap ik knik. "Weet je het zeker pap vorig jaar stond ze ook al haf in brand" zegt Sem. "Sem doe jij het maar" zegt mam gelijk.

"Echt ben je verbrand daar aan" vraagt Niall. "Ja mijn hand toen" zeg ik en laat ze de littekens zien.

We hebben zo'n mega zitzak in de woonkamer waar je met 10 man opkan. Oke beetje overdreven, maar met z'n 6en past echt echt gemakkelijk.

"Zou ik Lady eerst even uitlaten" vraag ik. "Ga je zo naar buiten dan" vraagt mam. "Ik kleed me wel even om" zeg ik en ren naar boven. Ik trek een adidas broek en trui aan en stap in me sneakers.

"Lady" roep ik. Ze komt aangerend.

Ik loop een snel rondje met haar en dan gaan we weer terug naar huis.

"Schiet op we wachten op jou" roept Louis. Ik ga weer tussen Harry en Niall in zitten. Iedereen krijgt een cadeau.

Ik maak het doosje open en er ligt een nieuwe bril in. Ik kijk mam lachend aan. "Ja we wisten het echt niet en je wou die bril heel graag" zegt ze.

"Je hebt niet vaak je bril op he" zegt Anne. "Nee alleen als ik hier auto rij en in de avond met film kijken" zeg ik ze knikken.

"Jij hebt je rijbewijs" vraagt Harry. "Ja maar in Engeland gelden andere regels" zeg ik hij knikt.

Wanneer de jongens een cadeau krijgen kijken ze alle 5 mij aan. "Jij bent gestoord" zeggen ze. "Ik kom me beloftes na jongens" zeg ik. "Dankjewek" zeggen ze en geven me een knuffel.

"Wat is het" vraagt Karen. "We gaan naar Disney" zegt Liam. De ouders kijken mij aan. "Ik had het ze beloofd" zeg ik.

We zijn bijna klaar tot nu toe heb ik echt super leuke cadeautjes gekregen. Ik heb een nieuwe tas van Fjallraven nieuwe vans, makeup, stijltang en een super leuk telefoonhoesje met een foto met de jongens en mij erop.

"Dit zijn de laatste cadeautjes" zegt mam en geeft iedereen er weer een. Ik maak het open en zie een super mooie ketting liggen. Het is een goude ketting met een muntje met de letter H.

"Dankje" zeg ik glimlachend en kijk Harry aan. "Alsjeblieft" zegt hij en slaat zijn armen om me heen.

"Het is al half 3 zullen we ons eens gaan klaar maken" vraagt Maura we knikken. Samen met de jongens en alle cadeaus loop ik naar boven.

"Hazz" zeg ik. "Ja" zegt hij. "Wil je hem om doen" vraag ik hij knikt en doet de ketting bij me om.Ik draai me om naar hem.

"Vind je hem mooi" vraagt hij ik knik. Ik druk een kus op zijn lippen.

"Eindelijk" horen we opeens. We laten elkaar geschrokken los. Ik draai me om en zie onze ouders staan.

"Moeten jullie ons iets vertellen" vraagt pap met een grijns. "Nee hoezo" zeg ik lachend en kijk hem aan.

"Doe voorzichtig met hem ja" zegt mam. "Nou ja zeg" zeg ik. "Nee grapje schat ik ben blij voor jullie" zegt ze. "Ik ook" zegt Anne.

Onze ouders lopen de kamer uit. "Ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik spring even snel onder de douche" zeg ik ze knikken.

Na het douchen fohn ik mijn haar even droog en loop dan de kamer in. Alle jongens liggen of zitten op bed met een controller in hun hand.

In mijn inloopkast pak ik het setje kleding en kleed me even snel om.

Aan mijn makeup tafel begin ik mijn haar te stijlen met mijn nieuwe stijltang.

"Jongens gaan jullie je ook eens aankleden" vraag ik en kijk ze aan via de spiegel. "Ja wacht zijn bijna klaar" zegt Zayn ik grinnik.

In de spiegel zie ik dat Harry naar mij toe komt. "Wil je je bril opzetten" vraagt hij. "Ik moet ik rij zo" zeg ik hij knikt.

"Kijk uit hier ligt een hete stijltang" zeg ik tegen de jongens ze knikken.

Als ik ook klaar ben met mijn makeup kijk ik even bij de jongens. "Mijn haar lukt niet" zucht Niall. "ga eens zitten" zeg ik. Ik neem zijn wax aan en doe zijn haar in het model wat hij altijd heeft.

"Yes je bent geweldig dankje" zegt hij. Ik was mijn handen en dan pak ik mijn hakken uit de kast.

"Je ziet er geweldig uit" zegt Harry. "Dankje jij ook" zeg ik.

"KLaar" vraag ik de jongens ze knikken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"KLaar" vraag ik de jongens ze knikken. We lopen naar onder en de ouders wachten al op ons. "Is dat wat je besteld had" vraagt mam ik knik. "Leuk echt leuk" zegt ze. "Dankje" zeg ik.

"Was dat van Victoria Secret nog goed" vraagt mam. "Ja alle maten zijn gewoon goed, en de bodysplashs kwamen weer van pas" zeg ik. "Dacht ik al" lacht ze.

"Zullen we gaan" vraagt pap we knikken allemaal. "Mam waar zijn mijn auto sleutels" vraag ik. "In de keuken" zegt z eik knik.

"Maar we zijn met 6" zegt Niall. "Dan ga je bij iemand opschoot" zeg ik hij knikt lachend.

We stappen mijn auto in en Harry zit naast me. "Je weet waar heen he zegt pap ik knik.

"Ohw Liam als het goed is ligt bij jou een paar slip on vans" zeg ik. "Ja" zegt hij. "Wil je die even geven ik kan niet rijden met hakken" zeg ik hij knikt. Ik leg me hakken bij Harry neer en begin dan te rijden.

Bij het restaurant aangekomen verwissel ik mijn schoenen weer en stap dan uit. Ik doe de auto opslot en pak dan Harry zijn hand vast.

"Hakken aan en nog kleiner" zegt hij. "Jij bent gewoon echt groot" zeg ik. "Klopt".

We wachten even totdat iedereen er is en gaan we naar binnen. "Eefj jij had gereserveerd toch" vraagt mam ik knik.

"Hoi ik had gereserveerd op Roses" zeg ik. "Ja loop maar mee" zegt ze.

Achterin is een mega ovale tafel waar we met ze alle kunnen zitten.

*

Na het eten gaan we weer naar huis en gaan we met ze alle film kijken.

The new boy H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu