29

354 4 0
                                    

pov Evi

Harry en de jongens zijn nu aan het laatste gedeelte van zijn tournee begonnen. Het is raar dat ik nu alleen ben met Noé. 

Ik ben samen met de meiden in het park picknicken. De jongens wouden graag naar het park.

Het is nu september en echt nog super mooi weer. Noé ligt in de schaduw te slapen. 

"Mis je Harry nu niet op dit zo'n momenten" vraagt Sophia. "Jawel het is gek dat ik nu alles alleen doe" zeg ik ze knikken.

"Had ik ook hoor met Louis toen" zegt El. "Ik ook met Liam" zegt Sophia. 

"Ik ben wel blij dat Anne 2x in de week komt om me te helpen en Gemma komt ook minimaal 1x in de week" zeg ik. "Ahw wat lief" zegt Perrie ik knik.

"Je ziet Anne echt als je moeder he" zegt Eleanor. "Ja ze is echt geweldig ik kan me geen betere schoonmoeder voorstellen" zeg ik.

"Ik vond trouwens nog een foto van jou en Harry" zegt Perrie en geeft me haar telefoon. "Dit was de eerste keer dat Harry bleef slapen" zeg ik. "Louis had die foto toen genomen en in een groepsapp geplaats waar jullie niet inzaten en erbij gezet lets couple this two" lacht Eleanor. 

"De jongens hebben het zovaak voor mij en Harry verpest he" zeg ik. "Ohw enne" vraagt Sophia lachend. 

"Dan stonden we op punt van zoenen en toen belde ze weer of stonden ze opeens voor mijn deur" zeg ik. 

"Ik weet nog in het begin vond ik Harry echt niks de jongens wat van mij afpakken" lach ik. "Ja dat weet ik nog je was echt boos" lacht El ik knik lachend.

 "Ja dat weet ik nog je was echt boos" lacht El ik knik lachend

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

the first time we slept together.12 years ago and still love you x

Pov Harry

"Hey hazz heb je die foto al gezien op Eef haar insta" vraagt Zayn ik schud mijn hoofd en pak mijn telefoon. Verbazend wekkend is het geen foto van Noé.

"Huh die foto ken ik niet" zeg ik. "Oh die had ik toen gemaakt" zegt Louis ik grinnik en kijk wat ze erbij heeft gezet.

@harrystyles ahww love you to babe x

"Kom lets go dat podium op" zegt Liam.

Pov Evi

Ik ben in de keuken samen met Anne, Gemma en Robin. Ze blijven eten uit het niets. Noé ligt in zo'n schommel stoeltje op het kookeiland. 

Wanneer ik gerommel hoor aan de voordeur kijk ik raar op.  Als ik zie wie binnen komt spring ik van mijn kruk af en spring ik gelijk zijn armen in.

"Hey love" zegt harry zacht en houd me stevig vast. Hij zet me rustig neer, maar we trekken nog niet terug uit de knuffel.

"Ik heb je zo gemist" zeg ik zacht. "Ik jou ook lieverd" zegt hij.

Ik laat hem los en kijk hem glimlachend aan. Hij drukt een kus op mijn lippen en trekt me nog dichter tegen hem aan. 

ALs we elkaar eindelijk hebben los gelaten gaat hij naar zijn ouders en zus. Ik neem de kleine meid uit de stoel.

Harry staat in een knuffel met zijn zus en kijkt opeens op. Hij laat gelijk zijn zus los en komt naar mij toe. 

"Hey lieverd" zegt hij en tilt Noé van mij over. Ze begint gelijk te lachen.

"Wat ben je al groot geworden lieverd" zegt hij. Ik kijk hem aan met tranen in me ogen. "Wat is er" vraagt hij en slaat een arm om me heen. "Nee niks" zeg ik hij knikt en drukt een kus op mijn haar.

"Ze heeft haar flesje nodig" zeg ik tegen hem. Hij doet gelijk een flesje maken en opwarmen. Anne komt naast me zitten en slaat een arm om me heen.

"You now he's the best dad" zegt ze zacht ik knik. 

*

Pov Harry

Ik ben nu al een paar dagen thuis en Eef ligt ziek op bed. "Als jij nou even hier lekker gaat liggen komt papa zo" zeg ik tegen Noé. "Ik ga even bij mama kijken" zeg ik en druk een kusje op haar hoofdje

Ik pak de thee en loop naar boven.

"Lieverd" zeg ik. Ze draait zich om en kijkt me aan. "Hey" komt er schoor uit. "Hoe voel je je" vraag ik. "Gaat wel" mompelt ze ik knik. Ik zet de thee neer en kruip even naast haar. "Wat wil je straks eten" vraag ik. "Bestel jij maar iets voor jezelf ik maak denk ik gewoon een ei" zegt ze. "Ik maak je dat ei wel" zeg ik en druk een kus op haar wang. 

Van onder hoor je de kleine huilen. "Ohw papa wordt opgeroepen" zeg ik en ga van het bed af.

Als Noé weer stil is leg ik der terug in de box en bestel ik mij even iets te eten. 

"Hey" zegt Eef. Ik draai me om en ze staat in de deuropening van de keuken. "Hey lieverd ik ga je ei maken" zeg ik ze knikt. "Ga maar op de bank liggen" zeg ik ze knikt.

Ik geef net het ei aan Eef en dan gaat de bel. 

"Nu ben ik jaloers" zegt Evi als ik met mijn eten kom. "Je mag wel een stukje hoor" zeg ik. "Nee hoeft niet eet maar lieverd" zegt ze ik knik en neem een hap van mijn pizza.

Evi is een of andere serie aan het kijken en ik scrol eens wat op insta.

Ik zie dat Eefje wat geplaats heeft. Ik kijk even wat het is een filmpje. Ze heeft de babyfoon gefilmd en je hoort mij praten tegen Noé.

When you lay sick in bed 

@harrystyles i do everything for you love x H

Na mijn pizza gooi ik alles weg en ruim ik de keuken op. 


The new boy H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu