22

372 7 0
                                    

pov Harry

Onder de soundcheck zie ik Sandy weg rennen. We kijken hem allemaal na en al snel komt Paul het podium op.

"Sandy is niet lekker en kan vanavond niet spelen" zegt hij. "Wat, maar wie speelt dan voor hem" vraagt Liam. "Eef" zeg ik en ren het podium af. In de kleedkamer kijken de meiden me raar aan.

"Eef mee komen" zeg ik en pak haar hand. Ik ren met haar het podium op.

"Sandyisziekkanjevanavondinvallen" vraag ik. "Wow wat even langzamer" zegt ze. "Sandy is ziek kan je vanavond invallen" vraag ik. "Ja is goed als ik nu kan oefenen" zegt ze ik knik.

"Harry, Evi kunnen jullie even komen" vraagt Simon opeens. Wat komt hij hier doen.

We lopen met hem mee. Paul is er ook bij.

"Jongens even he zijn jullie een stel of niet" vraagt hij. We kijken elkaar aan.

"Of wordt een stel of Harry ik zoek een vriendin voor je" zegt hij. "Nee" zeg ik gelijk.

"Harry de fans vinden je maar vaag de laatste tijd. Dan zien ze je alleen maar met Evi en dan weer een tijdje niks' zegt hij.

"Simon kijk we vinden elkaar leuk, maar haar verloofde is 2 maanden geleden overleden. Ik wil Evi niet dwingen om met mij een relatie te krijgen" zeg ik. "Ik snap het. Ik wil jullie ook echt niet dwingen van vandaag moeten jullie een relatie krijgen, maar ga of samen naar buiten of niet" zegt hij.

"Evi zou ik jou nog heel even alleen mogen spreken" vraagt Simon ze knikt. "Ik zie je zo op het podium" zeg ik ze knikt.

Na kleine 10 minuten komt Evi het podium op. "en" vraag ik.

HIj vroeg over Victoria Secret wat ik ermee ging doen enzo" zegt ze ik knik.

"Nou ga klaar staan dan kunnen we oefenen" zeg ik ze knikt.

Na de soundcheck gaan we naar Lou om ons klaar te maken.

"Eef heb jij nog een zwart shirt bij" vraagt Lou. "In het hotel ja" zegt ze. Ik trek mijn shirt uit en geef die aan haar. "Ik heb er een" zegt ze.

"Nou dan pak ik een riem en doe je dat aan als jurkje" zegt Lou. "Ja is goed"

"Evi kom je we moeten al gaan klaar staan" zegt Josh. "Ja wacht ik kom" zegt ze.

"Succes" zeg ik. "Dankje jij ook" zegt ze. We geven elkaar nog een kus en dan nemen de jongens haar mee.

Wij gaan ook klaar staan.

*

"Hey allemaal ik wil eigenlijk even iets doen, maar ik ben er niet echt zeker van" zeg ik. De jongens kijken me raar aan.

Ik loop iets naar boven waar Evi staat. "Kom mee" zeg ik zonder de microfoon.

"Dit meisje is heel belangrijk voor ons. Liam, Niall, Louis en Zayn ken je natuurlijk al zowat je hele leven en mij pas einde middle school" zeg ik. Ze kijkt me echt aan van wat ben je van plan.

"Wij hebben samen al eens een geweldige tijd samen gehad, maar die mis ik heel erg. Normaal zou ik dit nooit doen op het podium, maar vandaag denk ik daar even niet aan" zeg ik. Ik zie aan de jongens dat ze al weten wat ik ga doen.

"Evi wil je mijn vriendin zijn" vraag ik. Ze vliegt me gelijk om mijn hals. "Ik neem aan dat dat een ja is" zegt Liam door de microfoon.

"Ik hou van je" zeg ik. "Ik van jou" zegt ze en kijkt me aan. We geven elkaar een kus. "Dat is zeker een ja Liam" zegt Zayn.

Ik loop met haar terug naar haar plek.

*

Na het concert wacht ik even tot Evi ook af komt. Als ze me ziet rent ze naar me toe.

"Nu ben je eindelijk echt weer van mij" zeg ik ze knikt.

"Nou hup die tourbus in" zegt Paul. We rennen richting de tourbus.

"Nou we zitten nu tot morgen avond in de bus dus doe wat jullie willen" zegt Paul en gaat naar de andere bus.

"Ik vind dat we Harry potter moeten gaan kijken" zegt Liam. "Met alcohol" glimlacht Evi. "Geen geflik flooi in de bus he" zegt Niall.

"We gedragen ons" zeggen we.

"Sorry maar ik ga echt naar bed" zegt Evi als de tweede film bijna gedaan is. "Ik ga met je mee" zeg ik ze knikt.

We kleden ons om en gaan in bed liggen.

"Ik hou van je"

"Ik van jou Harry"

The new boy H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu