38

325 5 1
                                    

pov Evi

Harry is al een tijdje geleden verhuisd. Noé gaat graag naar Harry toe en ze is nu zeker al 3 dagen in de week bij hem. We gaan kijken of ze binnenkort eens een nachtje daar durft te slapen.

"Noé we gaan naar papa" roep ik. Ze komt aangerend.

Bij Harry aangekomen staat hij al bij de deur.

Anne, Robin en Gemma zijn afgelopen week naar huis gegaan.

"Hey lieverd" zegt Harry. "papa" zegt Noé blij. Ik geef Harry ook een knuffel en dan gaan we naar binnen.

Noé gaat gelijk spelen en wij zetten ons op de bank.

"Eef" zegt Harry. "Ja" zeg ik. "Ik wil je eigenlijk iets vragen" zegt hij ik knik. "Ik wil wat leuks gaan doen met ons drie, maar niet standaard van dierentuin of speeltuin" zegt hij. "Wat wil je gaan doen dan" vraag ik. "Ik wil met jullie naar Disney" zeg ik. "Wat" vraag ik lachend. "Ik wil naar Orlando toe met jullie" zegt hij. "Wanneer' vraag ik. "Weet niet. Als je het zou willen moeten we even kijken wanneer" zegt hij. "Ja oke" zeg ik. "Ik pak de laptop even" zegt hij.

"Oh Liam en Bear komen zo even langs" zegt Harry. Ik zie Noé opkijken bij de naam Bear.

We zoeken even alles uit voor onze vakantie. "Ja boeken" vraagt hij ik knik.

Als Harry net geboekt heeft gaat de bel. Harry loopt richting de deur en Noé naar mij.

"Hey Eef" zegt Liam. "Hey" zeg ik. "Is Noé er" vraagt Bear gelijk. "Ja die is hier" zeg ik. Hij komt gelijk aangerend. Ze gaan gelijk samen spelen.

"Harry mogen we buitenspelen" vraagt Bear. "Ja tuurlijk" zegt hij en maakt de achterdeur open.

"En hoe gaat het hier" vraagt Liam. "Goed he" zegt Harry. "En met jou" vraagt hij. "Goed" glimlach ik.

We horen opeens een harde krijs. "Dat is die van ons" zeg ik en sta gelijk op. Noé ligt huilend op het gras. "Mama" huilt ze. Nee huilt niet ze krijst.

"Wat is er gebeurd Bear" vraagt Harry. "Ze viel hiervanaf" zegt hij.

"Dat armpje staat niet goed Eef" zegt Liam. "Auto in" zegt Harry. "We stappen met ze alle de auto in.

Noé stopt ook maar niet met huilen.

"Harry probeer iets rustiger over de drempels te gaan" zeg ik hij knikt.

Bij het ziekenhuis aangekomen gaan we gelijk naar de eerste hulp.

Bear zit bij Liam opschoot een spelletje te spelen op Liam zijn telefoon.

"Noé Styles" wordt er gezegd. "OMG zat Harry hier" hoor ik opeens. "Laat ze nou er is wat mis met hun dochter" zegt iemand anders. Ik kijk ze aan en glimlach even.

*

We komen thuis weer aan. Noé haar armpje zit in het gips. Ze ligt nu op de bank te slapen.

Ik maak even een foto en stuur die door in de groepsapp met alle Styles.

Anne. Wat is er gebeurd.

Ik. Uit klimrek buiten gevallen

Gemma. Meen je niet

Anne. Heeft ze veel pijn?

Ik. Heel ziekenhuis bij elkaar gehuild

RObin. Ach germ

Anne. Ze ziet er ook echt gesloopt uit.

Harry. Net voor onze vakantie

Anne. Gaan jullie op vakantie

Harry. Ja weekje naar Disney

Gemma. Oh leuk zou haar vast goed doen

Liam en Bear zijn net naar huis gegaan. Sophia was terug van werk.

"Over Disney he" zegt Harry ik knik. "Het kan wel zijn dat we een bed delen" zegt hij. "Is niet erg" zeg ik hij knikt.

"Mama" hoor ik opeens zacht. "Ja lieverd" zeg ik. "Pijn" zegt ze zacht. "Wil je een tabbletje" vraag ik ze knikt. Ik doe de poeder bij haar drinken en laat het haar opdrinken. "Bah" zegt ze. "Even opdrinken" zeg ik. "Nee mama bah" zegt ze. "Noé kom lieverd dan gaat de pijn weg" zeg ik.

"Bed" snikt ze. "Wil je naar huis" vraag ik. "Nee papa" zegt ze. "Wil je hier bij papa slapen" vraag ik ze knikt. Ik kijk Harry aan. Hij knikt dat het goed is. "Mama ook papa lapen" zegt ze. "Ik blijf hier lieverd" zeg ik.

We stoppen Noé boven in bed en gaan dan naar onder. "Wat een dag he" zucht ik hij knikt en ploft naast me neer.

In de avond gaan we naar boven. "Vind je het erg als je nu ook bij mij slaapt" vraagt hij ik schud me hoofd. "Harry mag ik een shirt van je" vraag ik hij knikt. In de badkamer kleed ik me om en ga in bed liggen.

"Dit is lang geleden" zegt hij ik knik.

Ik draai me richting hem toe.

"Harry" zeg ik zacht. "mmmh" murmelt hij. "Ik kan niet slapen" zucht ik. Hij trekt me richting hem toe.

"Wat is er dan" vraagt hij zacht. "Ik weet niet" zucht ik.

Harry verstopt zijn gezicht een beetje in mijn nek.

Harry drukt opeens allemaal kusjes in mijn nek. "Hazz" zeg ik zacht. Hij reageert niet, maar gaat gewoon door. "I know you like it" zegt hij zacht. Ik hou me stil. Ik geniet hier inderdaad wel echt van.

Hij komt langzaam boven me hangen.

"Fack it" zeg ik zacht en trek aan zijn nek om hem te kunnen kussen.

Zijn hand gaat langzaam onder mijn shirt.

"Mama" hoor je opeens. "Waarom nu" zucht Harry. "Ik kom zo" zeg ik en kruip onder hem uit.

"Mama" roept Noé. "Ja lieverd" zeg ik als ik de kamer inloop. "Jij weg" zegt ze. "Nee lieverd ik was bij papa we gingen slapen" zeg ik. "Jij niet weg" zegt ze ik knik.

Ik wacht tot ze slaapt en ga dan weer terug. Harry ligt op bed met zijn telefoon. Ik loop naar hem toe en laat me op hem neer vallen.

"Pff die zag ik niet aan komen" zegt hij lachend. Ik grinnik. "Dus mama waar waren we" zegt hij en draait ons om.

Je kan je wel voorstellen wat er dan gebeurd.

The new boy H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu