32

338 4 0
                                    

pov Evi

Ik heb Noé net naar de opvang gebracht en ben nu onderweg naar werk. Ik heb een shoot samen met Kendall en Gigi.

"Hey" zeggen ze. "Hey" zucht ik. "Wat is er" vraagt Kendall. "Niks beetje moe" zeg ik ze knikken.

We worden in de haar en makeup gedaan en kleden ons om naar het eerste setje.

We worden in de haar en makeup gedaan en kleden ons om naar het eerste setje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na flink wat uurtjes shooten zijn we klaar. Ik kleed me snel om.

"Hey ik ga er vandoor ik moet Noé ophalen" zeg ik. "Ja is goed dikke kus aan de kleine" zeggen ze ik knik. Ik draai me om en bots tegen iemand op. 

Als ik zie wie het is klap ik dicht. 2 jaar lang hebben we elkaar niet gezien. Ik stap langs hem door.

"Dus je zegt niet eens hoi" zegt hij. "Ik heb jou denk ik niks te zeggen" zeg ik. "Eef" zegt hij. "Mijn naam is Evi" zeg ik. De ogen van alle jongens worden groot. Ze weten dat ik dit alleen zeg als ik echt boos ben. 

"Evi kunnen we praten" vraagt Harry. "Er valt niks te praten Harry" zeg ik. "Alsjeblieft ik weet dat ik fout zit" zegt hij. "Gefeliciteerd je weet dat je fout zit wat nu wil je een sticker en horen dat ik je het vergeef. Nou nee Harry ik vergeef je niet na wat je gezegd hebt. Mij uit je leven oke, maar jij wilde verdomme een kind van mij ik was er niet klaar voor en dan zeggen ik wou dat kind niet eens" zeg ik boos. "Nee maar" 

"Je zit niet fout Harry. Ik zat fout om weer terug bij je te komen en een kind van je te krijgen" zeg ik. "Wat" zegt hij zacht. "Ik moet gaan ik moet mijn dochter ophalen" zeg ik. "Onze dochter" zegt hij. "Wat zeg je" zeg ik boos en draai me om naar hem. "Ik zei onze dochter" zegt hij. "Ja tuurlijk onze dochter hoe stom kon ik zijn. JIJ WOU NOÉ NOOIT MEER ZIEN HARRY DUS FLIKKER OP MET JE ONZE DOCHTER" schreeuw ik boos naar hem. 

"Je moeder en Robin zijn de oma en opa. je zus is haar tante. En deze jongens en meiden zijn haar ooms en tantes, maar jij als jij je een vader durf te noemen na wat jij ons hebt aangedaan sorry hoor" zeg ik boos. "Soms denk ik nog wel eens was Dean er nog maar. Dan was ik getrouwd geweest en een kindje gehad van hem. In 4 jaar tijd had ik nog nooit ruzie gehad met hem, maar jij die elke avond dronken thuis komt" zeg ik.

Boos loop ik het gebouw uit en stap ik de auto in.

pov Harry

"Jullie hadden al die tijd contact met haar" vraag ik boos. "Ja" zeggen ze. "Waarom" vraag ik. "Wij hebben geen ruzie met haar. Wij zijn gewoon nog vrienden met haar" zegt Liam. "Nou lekkere vrienden zijn jullie" zeg ik. "Lekkere vrienden ja kijk dan ook even naar je moeder die ziet haar kleinkind ook nog gewoon" zegt Louis. 

pov Evi

Samen met Noé zit ik in het park. Ze is met Freddie en Bear aan het spelen met een bal. 

"Sorry maar Harry kan dit echt niet maken hoor" zegt Eleanor. "Ik weet het, maar ander onderwerp graag" zeg ik ze knikken.

"Ik mis Dean gewoon op dit moment heel erg. Ik had nooit ruzie met hem. We waren gewoon gelukkig en we wouden samen zo graag kinderen. Bij Harry wou ik ook wel kinderen, maar ik was er niet klaar voor na allebei de 2 keren" zeg ik ze knikken. 

Noé komt lachend naar me toe gerend. "Hey lieverd" zeg ik. "Mama mogen we zwemmen" vraagt Freddie. "Zullen we morgen anders gaan zwemmen papa komt al bijna thuis" zegt Eleanor. "Oke" zegt hij. "Evi ga jij mee" vraagt Bear. "Sorry jongen i...Evi gaat graag mee met Noé" zegt Sophia. Ik kijk haar aan. 

"Laat hem zien dat je zonder hem kan oke" zegt ze ik zucht en knik.


The new boy H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu