pov Evi
"Kan je langs komen" vraag ik "Ben onderweg" zegt hij gelijk en dan hangen we al op.
Wanneer de bel gaat spring ik gelijk van de bank af. "Hey kom er in" zeg ik. "Oke wat is er" vraagt hij.
"Laatst met dat spel dat Harry mij moest zoenen" zeg ik hij knikt. "Hij weet niks meer ervan" zeg ik. "Hoezo vind je dat zo erg dan" vraagt hij. "Ik weet het niet" zeg ik. "Eef vind je Harry leuk" vraagt hij.
"Nee" zeg ik. "Evi" zegt hij. "Oke misschien" zeg ik. "Wat moet ik doen Liam" zeg ik. "Wij gaan even naar starbucks even wat drinken en dan verzin ik iets oke" zegt hij ik knik.
Bij starbucks aangekomen besteld Liam iets en ga ik alvast zitten.
Pov Harry
"Hey kan je langs komen" vraag ik. "Onderweg" zegt hij en gelijk hang ik op.
"Ik doe wel open" schreeuw ik en ren de trap af richting de deur. "Hey kom" zeg ik.
"Wat is er" vraagt hij. "Weet je nog laatst bij Evi thuis met dat Harry Potter en daarna Truth or dare" vraag ik hij knikt. "Ik krege de opdracht dat ik Evi moest zoenen" zeg ik. "Ja" zegt hij. "Ze weet er niks meer van" zeg ik.
"Gast waarom vind jij dat zo erg" vraagt hij. "Boeit niet" zeg ik. "Harry vind jij Evi leuk" vraagt hij. "Nee' zeg ik. "Harry" zegt hij. "Oke ja ik vind Evi leuk, maar wat moet ik doen Lou" zeg ik.
"Kom wij gaan naar starbucks want ik heb zin in koffie en dan verzin ik wel iets" zegt hij ik knik.
"Harry stel je me niet voor" vraagt mam. "Mam dit is Louis een vriend van me. Lou dit is mijn moeder Anne" zeg ik. Ze geven elkaar een hand. "Wij gaan naar starbucks" zeg ik ze knikt.
We komen starbucks in.
"Louis Harry hey" horen we iemand zeggen. We kijken op en zien Liam en Evi zitten. "Hey" zeggen we. "Wat doen jullie hier" vraagt Louis. "Evi belde me op om even koffie te drinken en jullie" zegt Liam. "Ja ik verveelde me een beetje" zegt Louis ze knikken. "We halen wat te drinken en komen erbij zitten oke" zegt Louis Liam knikt.
"Wat doe je nou" sis ik. "Het komt wel goed echt" zegt hij ik knik.
Pov Liam
Ik kijk Louis aan. "Ik ga even naar het toilet" zeg ik. "Ik ook" zegt Louis. "Evi kijkt mij boos aan en Harry Louis.
Om het hoekje blijven we staan. "Je liegt" zeggen we allebei. "Waarom ben je hier met Evi" vraagt Louis. "Ze had een probleem en vroeg of ik haar kon helpen en jij" vraag ik. "Zelfde met Harry" zegt hij ik knik. "Waar gaat dat van Evi dan over" vraagt hij.
"Ze denkt dat Harry die kus vergeten is en ze vind hem leuk" zeg ik zacht. 'Rot op" zegt hij. "nee ik meen het en het van Harry" vraag ik. "Harry denkt dat Evi die kus vergeten en is hij vind haar leuk" zeg ik. We kijken elkaar met een open mond aan.
"Ik moet op me zusjes passen volgens mij" zegt Louis. "Ja ik moest nog iets voor me moeder doen" zeg ik lachend.
"Hey" zeggen we en lopen terug. "hey" zeggen ze. "Sorry maar ik moet op mijn zusjes gaan passen" zegt Louis. "Ja mam heeft me net gebeld ik moet haar gaan helpen" zeg ik.
Ik geef Evi een knuffel en Harry een box en dan gaan Louis en ik ervan door.
Eefje. Erg grappig hoor je huis is de andere kant op x
"Kijk" zeg ik lachend en laat Louis het berichtje lezen.
Ik.Moet even iets bij de winkel halen x
We spreken met Zayn en Niall af bij Louis thuis.
"Oke wat is er" vraagt Niall.
"Er komt binnenkort een nieuw koppel bij" zegt Louis. "Oh echt wie" vraagt Niall. "Welke twee zijn er niet" vraag ik. "harry en Evi nee" zegt hij.
JE LEEST
The new boy H.S
FanfictionSamen met 4 vrienden zit je in de klas, maar wat als er een nieuwe komt.