8

488 6 0
                                    

Pov Evi

Alle jongens zijn nu bij mij in het appartement en alle moeders.

"Evi gaan wij jou spullen halen" vraagt Anne ik knik. "Zal ik mee gaan" vraagt Johannah. "Ja is goed" zeg ik.

"Wilt iemand zo Lady even uitlaten" vraag ik. "Doe ik" zegt Maura. "Dankje" glimlach ik. "Nou kom lieverd" zegt Johannah.

In mijn oude huis pak ik alle spullen in die ik graag mee wil nemen. 

Na een klein uurtje zijn we hier klaar en gaan we terug naar het appartement. 

"Hey gelukt" vraagt Harry ik knik. In de kleding kamer leg ik nog alle schoenen en tassen en op het bureua in mijn slaapkamer zet ik mijn iMac.

In de woonkamer kijk ik even en help ik ze met waar alles moet.

"Het is al half 6 zou ik pizza of iets bestellen" vraagt Karen "Ja is goed" zeg ik. 

"Hey lieverd doe eens rustig je bent alleen maar rond aan het rennen" zegt Niall. "Ik mis iets" zeg ik. 

"Liam hier heb je de sleutel van mijn huis. wil je de xbox halen en de platen speler" vraga ik hij knikt en gaat met zijn moeder de deur uit.

"Je had toch een playstation" vraagt Niall. "ja klopt maar pap heeft er drinken over heen laten vallen en toen had hij een xbox gekocht plaatst van playstation" zeg ik.

"Maar je huisje is wel af meid" zegt Zayn ik knik blij.

Als de pizza's op zijn gaan de moeders naar huis en ploffen wij met z'n 6en op de bank

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als de pizza's op zijn gaan de moeders naar huis en ploffen wij met z'n 6en op de bank.

"Wie wilt mee Lady uitlaten en wie wilt even al die troep naar onder brengen de container in" vraag ik. "Lady" zegt iedereen. "Harry Louis lopen jullie mee" vraag ik ze knikken. 

pov Liam

"We moeten echt zorgen dat die twee meer samen zijn" zegt Niall we knikken. "Gister was Harry wel de hele dag bij haar" zegt Zayn. "Hoe weet je dat" vraag ik. "Zag ik op snap" zegt hij ik knik.

"Oke we gaan het zo doen. Zayn jij moet naar Perrie ik naar Sophia en Louis naar Eleanor" zeg ik. "En ik dan" vraagt Niall. "Ja euhm verzin iets" zeg ik. "Een vriend van vakantie" zegt Zayn hij knikt.

"Hey" zegt Evi als ze weer weg zijn. "Sorry Eefje maar ik had nog met soph had gesproken en blijf daar slapen" zeg ik. "En Eleanor komt bij mij slapen" zegt Louis. 

"En jullie 3" vraagt ze. "Ik heb een bios date" zegt Zayn. "Ik heb met een vriend van vakantie afgesproken" zegt Niall. Ze kijkt naar Harry. "Ik heb niks gepland hoezo" vraagt hij. "Nee gewoon" zegt ze.

Pov Evi

Als Liam, Zayn, Louis en Niall weg zijn kijk ik even naar Harry. "Wil je nog even blijven" vraag ik hij knikt. We zetten ons op de bank neer.

"Ben je blij met het appartement" vraagt hij. "Ja dit voelt veel mee een huis dan dat andere" zeg ik. 

"Wil je wat drinken" vraag ik. "Heb je nog cola' vraagt hij ik knik. Ik pak twee glazen cola en loop terug. 

"Zouden de jongens echt een afspraak hebben" vraagt hij. "tuurlijk niet" zeg ik.

"Harry" zeg ik "Ja" zegt hij. "Je zei laatst van weet je het nog wat bedoelde je nou" vraag ik. Hij zucht even en draait zich richting mij.

"Die ene keer bij jou drinken. Met truth or dare en Harry Potter" zegt hij ik knik. "Mijn dare weet je die nog" vraagt hij. "Dat we gezoend hebben" zeg ik. "Je weet het wel nog" zeggen we allebei. 

"Ja waarom zou ik het vergeten zijn ik was nuchter" zeg ik. "Ohw". "Ik dacht juist dat jij het vergeten was dat jij dronken was" zeg ik. "Nee ik wist het nog" zegt hij ik knik.

"Waarom wou je dat weten dan" vraag ik. "Nee gewoon" zegt hij ik knik. 

"Ik ga maar eens naar huis" zegt hij. "ja is goed" zeg ik. 

Bij de deur geven we elkaar een knuffel. "Dankje voor het helpen vandaag" zeg ik. "Graag gedaan".

"Ik spreek je nog ja" zegt hij ik knik. Ik wil hem een kus op zijn wang geven, maar inplaats van zijn wang voel ik zijn lippen. We laten elkaar geschrokken los.

"Euhm sorry ik wou je een kus op je wang geven" zeg ik en wordt rood. "Ik ook" zegt hij.

"Doei" zegt hij. 'Doei" glimlach ik en doe dan de deur dicht.


The new boy H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu