28

363 4 0
                                    

pov Harry

We zijn nu al een paar dagen thuis. De tour is voor nu even stop gezet en wordt later ingehaald.

Ik lig op de bank met Noé op mijn buik liggen. Eef is zich even douchen volgens mij.

 Eef is zich even douchen volgens mij

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

My two girls

"Hey" hoor ik achter me. "Hey lieverd" zeg ik.

Ze komt naast me op de bank liggen.

"Wanneer had je die foto gemaakt wat op insta staat" vraagt ze. "Die ochtend daarna" zeg ik ze knikt. 

"Kijk deze foto van Niall met Noé" zegt ze en laat me insta zien.

"Ahw echt lief" zeg ik ze knikt.

"Wil je wat eten" vraag ik. "Lekker" glimlacht ze. Ik geef Noé over aan Eef en ga dan de keuken in.

Wanneer de bel gaat zet ik het vuur klein en maak ik de deur open.

"Hey mam" glimlach ik en laat mam Gemma en Robin binnen.

"Ze liggen op de bank" zeg ik ze knikken en lopen de woonkamer binnen.

Ik leg het ei op een broodje en loop met twee borden de woonkamer in. Robin heeft de kleine vast. Ik geef Eef haar bord en ga naast Gemma zitten.

"En hoe voelt het" vraagt ze. "Nog steeds best gek en onwerkelijk" zeg ik ze knikt. 

"Hazz Liam vraagt of we even een uurtje op Bear willen letten" vraagt Eef. "Ja is goed hebben we toch geen last van" zeg ik ze knikt.

Pov Evi

Ik maak de deur open en Liam staat er. "Dankjewel dat hij even kan komen" zegt hij. "ja tuurlijk" zeg ik. "Papa" zegt Bear. "Papa gaat even met mama weg je blijft even bij tante Eef" zegt Liam de kleine knikt. We nemen afscheid van Liam en gaan naar binnen.

"Is Noé er" vraagt hij ik knik lachend. Ik trek zijn schoentjes uit en dan gaan we de woonkamer binnen. "Ome Harry" zegt Bear blij en rent naar Harry.

"Hey knul" zegt hij. "Mag ik knuffelen met Noé" vraagt hij. "Zometeen ja" zeg ik hij knikt en komt naast me zitten. "Wil je een film kijken" vraag ik hij knikt. 

1D Family

Niall: Heyyy wanneer mogen we de kleine weer bewonderen x

Johannah: En wanneer mogen wij de kleine eens bewonderen?

Harry: Morgen?

Niall. Zie jullie morgen x

Perrie. Hoe gaat het nu met je Eef?

Ik. Goed alleen nog moe

Perrie. Gelukkig x

Ik leg mijn telefoon weg.

"Wil je een koekje lieverd" vraag ik hij knikt. "nou kom" zeg ik. 

*

Harry en ik zijn nu al zo'n uur wakker met de kleine. Ze ligt tussen ons in.  "Ik ga me eens aandoen" zeg ik hij knikt en blijft nog even liggen.

"Harry weet jij waar mijn bril is" vraag ik vanuit de badkamer. "Onder op de eettafel" zegt hij. "Oke".

Mijn haar stop ik in een rommelige knot en een klein laagje makeup.

In de kledingkast kijk ik even wat ik aan doe.

In de kledingkast kijk ik even wat ik aan doe

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Op mijn sokken loop ik naar onder. Harry zou Noé aankleden. 

Als ik mijn bril gevonden heb zet ik die op en maka ik ontbijt voor ons drie klaar.

"Hey wat maak je" vraagt Harry die twee armen om me heen slaat. "Ei met spek en avocado" zeg ik. "Lekker" zegt hij. "Waar is de kleine" vraag ik. "IN de box".

Na het eten ruim ik een beetje het huis op voordat iedereen komt. 

Ik neem Noé uit de box en ga op de bank zitten voor haar flesje. '

"Hey kom erin" hoor ik Harry zeggen.

"Hey Eef" hoor ik wat mensen zeggen. Ik draai mijn hoofd en zie de jongen en de ouders. "Hey" glimlach ik.

"Ahww kijk nou" zegt Johannah en komt naast me zitten. 

"Hoe voel je je" vraagt Karen. "Best goed wel nog erg moe" zeg ik ze knikken. Harry verzorgd samen met Gemma het drinken.

"Ben je gister lief geweest voor Noé Bear" vraagt Sophia. "Jaa" zegt hij. Hij brabbelt vanalles over gister. Liam kijkt me aan van help.

"Hij heeft met mij gister haar flesje gegeven" zeg ik. "Is Bear een beetje verliefd op Noé" zegt Liam. Hij schud wilt zijn hoofd.

"Nou ik ben klaar kom eens bij je tante" zegt Gemma en neemt haar over. 

"Wat is de hele naam" vraagt Karen. "Noé Niall Gemma Styles" zegt Harry en komt naast me zitten. 

"Niall belde me die middag op en schreeuwde door de telefoon ik ben peetoom" zegt Maura. "Hij was ook echt verbaasd dat zijn naam erin stond" zeg ik. "Hoe hebben jullie de namen gekozen dan" vraagt Phoebe. 

"Over Noé haar naam het kwam ineens in me om en toen zei ik het een paar keer Noé Styles en toen ben ik naar Harry gerend. En met Niall en Gemma. We zouden allebei een naam zeggen en Harry zei Gemma en ik Niall" zeg ik ze knikken.

"Ja met die naam ik zat rustig wat muziek te maken komt ze aangerend van ik heb een leuke naam" zegt Harry. 

"Ik vind het echt een mooie naam het is niet een naam die ik vaker gehoord heb" zegt Lottie ik knik. 

"Ben je eigenlijk nou gestopt bij Victoria Secret" vraagt Anne. "Nee ik werk er wel nog, maar soms heel af en toe zoals over een paar weken heb ik een shoot" zeg ik ze knikt. "Ik was een paar maanden geleden toch ook even een paar uurtjes weg" zeg ik ze knikt. "Ze hebben een zwangerschap shoot gemaakt toen" zeg ik.

"Echt heb je die foto's" vraagt Harry. "Ja staan op mijn laptop" zeg ik. "Oeh die wil ik zien" zegt hij ik knik. "Ik ook" zeggen de meiden.

"Wil je mijn laptop boven even pakken" vraag ik. "Wil je even zelf lopen" vraagt hij. "Alsjeblieft" vraag ik. "Vooruit" zegt hij en staat op. 

Harry geeft me mijn laptop en ik verbind die even met de tv. 

"Ahw kijk hoe schattig" zegt Sophia. Mijn achtergrond is een foto van Harry en mij zoenend op het strand. 

Ik zoek bij mijn bestanden naar de shoot. "Wat zijn al die mapjes" vraagt Gemma. "Een deel zijn foto's van een shoot en euhm foto's met Harry, van vroeger en nog meer" zeg ik ze knikken.

Als ik het gevonden heb open ik een foto.

"Wauw dit zijn echt mooie foto's" zegt Lottie. Iedereen humt wat.

"Al die ondergoed mag je dat ook gewoon houden" vraagt Maura. "Ja ik heb echt een overschot aan victoria secret lingerie" zeg ik.

Ik leg mijn laptop even op een eettafel en pak nog iets te drinken. Deze dagen met alle familie's zijn altijd echt super gezellig. 

The new boy H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu