pov Evi
"Lieverd" roept Harry van boven. "ja" roep ik. "Kom eens" roept hij. Ik sta zuchtend van de bank op en loop naar boven.
Ik kom de slaapkamer binnen en zie Harry op bed liggen. "Wat is er" vraag ik. "Dit weekend is die award show wat doe jij aan" vraagt hij. "Weet ik nog niet want in elke jurk zie je nu wel wat ik zwanger ben" zeg ik hij knikt.
"Dan komen ze er maar achter weten ze gelijk dat ik gelukkig ben" zegt hij. "Dat is lief Hazz" zeg ik. "Weet je dat de fans mij ook zo noemen" zegt hij. "Ja maar ik kwam er mee" zeg ik. "Dat klopt" zegt hij en drukt een kus op mijn lippen.
"jaja ik kom" roept Harry als de bel de hele tijd gaat. Ik loop er lachend achteraan.
"Kunnen jullie niet even wachten"zegt hij. "Nee" zeggen de jongens. "Hey Eef" roepen ze blij en geven me een knuffel. "Hey" glimlach ik.
"Eef wat doe jij aan dit weekend" vraagt Eleanor. "Nog geen idee' zeg ik ze knikken. "Kom we gaan de stad in" zegt Sophia. "Ik heb ook nog wat nodig" zegt ze ik knik.
Ik pak mijn schoenen en ren even snel naar boven voor een andere trui.
Als ik kramp krijg in mijn buik wordt ik even bang, maar gelukkig is het al snel weg.
"Hey gaat het je ziet witjes" zegt Perrie. Harry kijk gelijk op. "Ja alles is goed' zeg ik."Evi waarheid" zegt Harry. "Ik voelde een kramp in mijn buik, maar het is niks' zeg ik ze knikken.
"Zullen we dan maar gaan" vraagt Eleanor we knikken. Harry komt naar mij toe. "DOe je voorzichtig' vraagt hij ik knik.
*
"Harry" roep ik. "Yes" roept hij terug. In de woonkamer zie ik dat hij met de jongens aan het gamen is. "Lou is er zo voor jullie wij meiden zijn op onze kamer" zeg ik hij knikt.
Boven haal ik mijn haar uit de handdoek en vlecht ik het even snel.
"Wat doe je met je haar" vraagt Eleanor. "Denk stijl" zeg ik. "Mag ik het eens krullen" vraagt ze ik knik.
Als ik klaar ben met mijn makeup begint Eleanor het met krullen. "Wow dat is echt mooi" zegt Perrie als een deel af is. Ik kijk op van mijn telefoon en kijk in de spiegel.
"Zo klaar" zegt ze. "Dankje El ik vind het echt mooi" zeg ik. "Gelukkig" zegt ze.
"Ik ga mijn jurkje even aantrekken" meld ik ze ze knikken.
Ik loop de badkamer uit. "Aww je buikje is zelfs wat gegroeid" zegt Sophia ik grinnik en kijk even of mijn jurkje goed zit. "Kom ik doe het achter even goed" zegt Perrie en helpt me. Mijn rug achter is een gedeelte op. "Het zat dubbel gevouwen" zegt ze ik knik.
"Hey meiden mag ik binnen komen" vraagt Lou "Ja kom maar" zeggen we.
Lou kijk ons aan en blijft hangen bij mij. "Je bent zwanger" zegt ze ik knik. "Omg dat Harry mij niks verteld heeft" zegt ze en geeft me een knuffel. "Je weet het is Harry" zeg ik ze knikt lachend. "Maar echt leuk man" zegt ze. "Ja we zijn ook echt blij vooral ik na afgelopen jaar" zeg ik. "Snap ik lieverd" zegt ze.
"Zijn jullie klaar" vraagt ze. "Ja alleen schoenen nog" zegt Perrie. "NOu schiet op dan" zegt ze lachend. We trekken onze hakken aan en dan lopen we met haar mee naar onder.
"Harold waarom heb je mij niks gezegd" zegt Lou. "Huh wat" zegt Harry. "Je wordt vader en verteld mij niks" zegt Lou. "Ohw ja vergeten" lacht hij.De jongens komen naar ons toe.
Harry pakt mijn hand vast en draait me een keer rond dat deed hij toen ook met gala. "Je bent prachtig" zegt hij en drukt een kus op mijn lippen.
"Jongens de limo is er" zegt Lou. "Lou bel je als er iets is met de kinderen" vraagt Liam. "Jaja" zegt ze en duwt ons naar buiten.
"Lopen wij mee over de loper" vraagt Sophia ze knikken allemaal. "Best zielig heeft Niall niemand" zegt El. "We lopen met ze alle dus hij is niet alleen" zegt Harry.
Onze deur wordt open gemaakt en Louis en El stappen als eerste uit. Dan Zayn en perrie daarna Niall en dan Harry en ik en Liam en Sophia als laatste.
De jongens gaan opeens samen op de foto. "Mogen we een foto van jullie 4" roept iemand. We gaan goed staan en ze maken wat foto's.
We lopen terug naar de jongens en Harry laat zijn hand gelijk over mijn rug glijden.
"OMG ZE IS ZWANGER" roept een meisje. Ik kijk Harry even aan die alleen maar glimlacht naar mij. De pers merkt het nu ook op en begint vanalles te roepen.
"Harry wordt je vader" "Evi ben je zwanger" "Harry" wordt er alleen maar geroepen.
Harry drukt een kus op mijn wang.
Binnen gaan we op onze plekken zitten en zie ik dat Harry bezig is op zijn telefoon. Hij laat het me zien en ik knik dat het goed is.
June 2018
@Annetwist Can't wait
@gemmastyles proud aunt
@EviRoses love you x
Ik leg mijn telefoon weg.
Ik hoop echt dat alles goed gaat nu.
JE LEEST
The new boy H.S
ФанфикSamen met 4 vrienden zit je in de klas, maar wat als er een nieuwe komt.