40

338 4 0
                                    

pov Harry

Vandaag is onze laatste avond hier. We hebben echt een geweldige week samen gehad. Noé was ook zo geweldig en alles. 

We zitten in het restaurant en Noé is met Evi aan het kleuren. 

Ik maak een foto van de meiden en glimlach. Ik kijk tussen de foto's en kom een leuke foto van Noé tegen.

 Ik kijk tussen de foto's en kom een leuke foto van Noé tegen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We had the best time with our little girl!

@annetwist my lovely grandchild

@liampayne its was fun that day bro

@niallhoran my little girl is growing fast 

@harrystyles @niallhoran i know 

@hazzastyles omg what a cute girl

@EviRoses My girl 

*

pov Evi

We zijn weer thuis. Noé ligt moe op de bank. 

"Kom je even eten lieverd" zegt Harry. "Nee" zegt ze. "Jawel even eten en dan mag je gaan slapen" zeg ik ze knikt en strekt haar armpjes uit. 

Gelijk na het eten stoppen we haar in bed en gaan wij op de bank samen liggen.

"Kom eens hier" zegt Harry en trekt me tegen zich aan. "Dankje voor deze week Harry" zeg ik. "Graag gedaan lieverd" zegt hij en drukt een kus op mijn haar.

Pov Harry

Evi is op mijn borst inslaap gevallen. Ik zet de tv uit en til haar op. 

Boven kleed ik haar om en leg haar onder de dekens. Ik kijk nog even bij Noé en ga dan zelf ook slapen.

pov EVi

Als ik wakker wordt is HArry al uit bed. Ik kijk hoelaat het is half 11. HArry heeft me dus laten uitslapen. 

Ik pak mijn telefoon en loop naar onder. wat ik in de keuken tegen kom is gewoon super lief. Ik maak snel een foto.

Ik blijf ze een tijdje aankijken. "Ik weet dat je daar staat" zegt Harry. Noé kijkt op. 'Mama" zegt ze. "Hey" zeg ik. Ik geef de kleine een kus. Harry kijkt mij aan. Ik geef hem lachend ook een kus. 

Onder het eten zit ik even op mijn instagram.

Onder het eten zit ik even op mijn instagram

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

My dream team 

@Zayn papa styles

@onedirection4ever kijk naar dat kleine handje

@niallhoran mag je trots op zijn x

@EviRoses @niallhoran dat zijn mijn grootste trots x

@niallmylove OMG zijn jullie terug samen

@Larry4ever Ik ben Larry fan, maar dit is het schattigste ooit

"Wat wil je vandaag gaan doen" vraag ik. "Dagje thuis even bijkomen van de week" zegt hij ik knik. 

"Pyjama dag" vraag ik hij knikt lachend. Na het eten ruim ik alles op en dan ploffen we de bank op. Noé is wat aan het spelen.

"Harry gaan jullie weer op tournee" vraag ik. "We gaan nog een afscheids concert doen en dan is het klaar" zegt hij ik knik.

"Wat zou je ervan vinden als we met Noé eens naar mijn moeder gaan" zegt hij. "Ja leuk" zeg ik. 

"Even kijken wanneer we gaan" zegt hij ik knik. 

"Binnenkort even afspraak in ziekenhuis maken voor dat gips" zeg ik. "Oh ja dat ook nog" zegt hij ik knik.

"mama" zegt ze. "Ja liever" zeg ik. "Ik mis Bear" zegt ze. "Zullen we eens kijken of we Liam kunnen bellen" zeg ik ze knikt.

Ik bel Liam op via facetime.

"Hey" zegt hij verast. "Hey Noé wilt je wat vragen" zeg ik. "Zeg het eens lieverd" zegt hij. "Bear" zegt ze. "Wilt je Bear zien" zegt Liam ze knikt.

"Bear kom eens lieverd er is iemand voor je" zegt Liam. "Noé" zegt hij blij. "Bear" roept ze. Ze vertellen vanalles aan elkaar. 

"Liam zijn jullie in LA vraagt Harry. "Ja" zegt hij. "Kom morgen anders langs" zeg ik. "Ja gaan we morgen naar Noé Bear" vraagt Liam. "Jaaa" roept hij. "We zien jullie morgen" zegt Harry hij knikt.

"Zeg maar doei Noé" zeg ik. "Doei" zegt ze.

Ze gaat weer spelen. "Ik denk dat Liam en ik nog heel lang vrienden blijven" lacht hij ik knik.

"We hadden toch gelijk he. Een van de jongens gaat met een ander kind" zeg ik hij knikt lachend. 

""Zou je nog een kindje willen" vraagt Harry opeens. Ik kijk hem verbaasd aan. "Wat is toch maar een vraag" zegt hij ik knik lachend. 

"Dus" vraagt hij. "Eigenlijk wel" zeg ik hij knikt. "Maar niet nu we zijn net pas bij elkaar" zeg ik hij knikt. "Maar ik wil ook geen te groot leeftijd verschil hebben met Noé" zeg ik dan. 

"We kijken wel even" zegt hij ik knik. 

"Ik hou van je Eefje" zegt hij. "Ik van jou Hazz" zeg ik.

"Jij gaf mij die bijnaam en op tournee schreeuwde fans opeens Hazz en ik kon alleen maar aan jou denken dat moment" zegt hij.



The new boy H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu