Dlaczego on taki jest?

998 31 3
                                    

Dwa dni później
*Zuza*
Obecnie siedzę u chłopaków w domu a właściwie u Łukasza bo reszta jest w Hiszpanii. Dziwie sie, że Kuba jeszcze do mnie nie dzwonił, ale może to i lepiej po tym jak się zachował w stosunku do mnie. Ja akceptuje jego wady a on nie potrafi uszanować mówić włosów. Może to szczeniackie zachowanie z mojej strony no ale wkurzylo mnie to. O wilku mowa Kuba dzwoni.

K: hej co u was?
Z: co u nas... Co u nas dzwonisz po dwóch dniach po tym jak mnie wyśmiałeś.-rozpoczelam swoją tyranię jednak została mi ona przerwana
K: możesz skończyć powiedziałem co chciałem a ty moglas pomyśleć zanim zrobiłaś to coś na głowie.-mówił to tak jakby był pijany.-dobra nie mam ochoty tracić na ciebie czasu.

Czemu on się tak musi zachowywać. Rozłączył się a ja rzuciłam telefonem na łóżko.

Ł: Zuzia wszystko w porządku?.-słyszę zmartwiony glos Łukasza
Z: tak juz wychodze

Wychodze z pokoju i widzę wzrok Łukasza, który wyraźnie mówi, że się o mnie martwi. Bardziej niż własny chłopak smutne.

Ł: co się dzieje?
Z: ja i Kuba sie pokłóciliśmy, dogadujemy się coraz gorzej mam tego dość.-mowie i zaczynam płakać.
Ł: chodź tu do mnie.-mówi i przytula mnie do siebie

Robi to tak jakby chciał mnie schować w swoich ramionach. Nie wiem ile tak stoimy ale w pewnym momencie chłopak odsuwa się ode mnie i próbuje pocałować. Odpycham go od siebie z wielkim trudem.

Z: Łukasz ja wiem, że chcesz dobrze ale to jest słaby sposób na pocieszenie. Lepiej jak wroce do siebie, odwieziesz mnie?

Chłopak kiwnął głową na tak i po ubraniu się wychodzimy z domu i jedziemy do mnie. Cała drogę milczymy. Gdy w końcu dojechaliśmy do mojego mieszkania chce już wyjść lecz czuje uścisk na nadgarstkach i usta Łukasza na moich. Czuje szok bo tyle czasu nie czułam ich. Jest to jak narkotyk. Nie wiem ile się całowaliśmy ale trzeba to w końcu przerwać.

Ł: Zuzia nie uciekaj proszę.
Z: nie uciekam.
Ł: trzeba to w końcu wszystko wyjaśnić...

E eluwina aha eluwina, a tak poważnie to jak myślicie co sie stanie miedzy Zuzią a Łukaszkiem? Najprawdopodobniej dziś dostaniecie odpowiedź bajo❤

Dawna znajomość nowe obliczeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz