Stála som pred tým najobávanejším stvorením v celom vesmíre. V tejto chvíli, pre mňa...
Loki mi pozeral do očí a snažil sa vypozorovať každú moju chybu. Každé jedno zaváhanie. V očiach sa mi určite zračil obrovský strach a nejistota.
Bola som stratená nevedela som čo robiť. Buď prásknem že som s Tonym rodina a on ma určite potom využije proti nim alebo klamať, čo by určite hneď spoznal.
Nakoniec som na to išla logicky a vybrala si možnosť A. Je veľká pravdepodobnosť že ma využije proti nim, ale to by sa stalo aj tak, takto im budem vedieť povedať čo proti nim asi použije.
Nadýchla som sa, aby som si dodala odvahu na to čo idem práve urobiť.
„Anthony Stark je môj strýko, Pane." Cítila som sa ako zradca, ktorý si už nič nezaslúži. A možno je to aj pravda, veď som zradila svoju vlastnú krv. Svojho strýka, ktorý mi pomohol keď som to najviac potrebovala.
Docela by ma zaujímalo čo mu mamka vtedy dala v obálke.
Loki sa po zistení ako som v rodokmene spriaznená s tým obávaným Anthonym Starkom rozosmial. Jeho smiech sa mi zarezával do hlavy a ja som mala chuť plakať. Zdržala som sa a snažila sa upokojiť. Loki ma, hneď potom ako sa dosmial, prepustil.
A ja som zašla na miesto kde by som mala prebývať. Ešte predtým som sa však prešla okolo počítačových miestností.
Bolo tam iba pár programátorov a tak bolo ľahké sa dostať za jeden počítač a spustiť ho. Po chvíli mi nabehol program a ja som sa dostala na internet. Už som vedela kde presne som, takže nebolo také ťažké Tonymu poslať správu. Napísala som e-mail na jeho osobný účet, kde som zadala súradnice a označila ho ako Melody. Vedela som že aj keď to nekontroluje Tony, tak J.A.R.V.I.S. áno. Klikla som na tlačítko poslať a odhlásila sa, potom som zdrhala z miestnosti.
Zavrela som sa vo svojom maličkatom kutlochu a zaspala, zobudila som sa až na sirény a krik. Vybehla som von a snažila sa zistiť čo sa stalo aj keď som to tak trochu tušila. Moje kroky ma nasmerovali až von z budovy.
Od šťastia som skoro vyskočila dva metre vysoko. Predomnou stáli Avengers a bojovali. Všimla som si že po sebe štekajú ako zvyčajne. Od šťastia som sa zasmiala. Lenže toto neuvážené konanie vzbudilo moc pozornosti, hlavne Lokiho pozornosti. Ktorý vyzeral že od hnevu vybuchne.
Od strachu sa mi stiahlo hrdlo a začala som pomaly ustupovať, keď sa po mne zahnal žezlom a z neho vyšľahlo oslepujúce svetlo, ktoré mierilo priamo na mňa. Inštinktívne som si zakryla hlavu rukami a čakala na zásah, lenže ten sa nestal.
Niečo tvrdé ma zdraplo skôr ako som sa stihla stať malým uhlíkom. Keď mi naozaj došlo čo sa stalo ruky som spustila, ale v tej istej chvíli vystrelili ku krku môjmu záchrancovi. Ja sa bojím výšok! Nič som však nepovedala nahlas, iba som ho naďalej objímala.
,,Ešte silnejšie a rozpučíš ma." Od radosti som sa rozosmiala. ,,Ty sa nezmeníš." pokrútila som nad tým hlavou. Teraz sa zasmial on. Po chvíli krúženia po oblohe sme konečne pristáli na čistinke kúsok od bojiska. Tony v obleku Iron mana ma položil na mäkkú trávu.
,,Docela šikovné, poslať súradnice v e-maili. Aj keď väčšina si myslela že to bude pasca." To sa ma trochu dotklo, ale nemala som im to za zlé. ,,Aj Ty?" Moja povaha mi nedovolila byť ticho. Keď som otázku vyslovila došlo mi že to bolo hlúpe, ak by si to myslel nezachraňoval by ma. ,,Videl som pár tvojich školských ocenení. Vedel som že si to bola Ty." Týmto celú konverzáciu ukončil.
,,Dobre a teraz ak dovolíš musím sa vrátiť za ostatnými. Choď na koniec čistinky a potom do lesa, čaká tam Fury s tryskáčom. Poviem ostatným že si v pohode. Stretneme sa keď to tu dokončíme, fajn?" Pár krát som prikývla, zamávala Tonymu a utekala cez čistinku do lesa. Ešte som si stihla periférne všimnúť ako vzlieta a vrhá sa strmhlav do boja.
Chvíľu mi behalo po rozume ako to že si Tony nevšimol moje oči. Ale nakoniec som to nechala tak a išla vpred. Keď som už nestíhala s dychom zastala som, dostala som sa až k obrovskému stromu, vyzeral ako dub. Ale ja som nikdy v biológií nebola dobrá.
Za mnou som zrazu započula praskanie vetvičiek a ešte jeden zvuk pri ktorom sa mi telom prehnala husia koža. Nabíjanie pištole.
ESTÁS LEYENDO
Tsavoritovo zelená
FanficOsemnásť-ročná Melody sa zobudí na lodi, ktorá pláva nevedno kam. Bude potrebovať pomoc od jej stratenej rodiny. Kto bude ten záhadný cudzinec? Pomôže jej? To uvidíte v tejto knihe... Je to moja prvá kniha. Pomocnú ruku mi podáva moja najlepšia kam...