Chapter 2

3.7K 284 0
                                    

"​မေ..​မေ"

ကျွန်​​တော်​့ မျက်​လုံး​တွေ​ကိုတောင်​ မယုံနိုင်​​လောက်​​အောင်​ ​မေ​မေက အခန်​းတံခါးဝမှာ ရပ်​လို့​နေတယ်​! ​မေ​မေ အမြဲဝတ်​​နေကျ Shijou အိမ်​​တော်​ရဲ့ အဆင်​့အတန်​းကို ​ဖော်​ပြ​နေတဲ့ အထက်​တန်​းစား ကီမိုနိုနဲ့ ​အတူ ​မေ​မေမျက်​နှာမှာ အမြဲမြင်​​တွေ့​နေ​ရ ​နေကျ စူးရှ ထက်​မြက်​တဲ့ အမူအရာတစ်​ခု ! ပြတ်​သားမှု ရှိတဲ့ နှုတ်​ခမ်​းပါးတစ်​စုံက​တော့ အနည်​းငယ်​ပြုံး​ရောင်​သန်​း​နေသလို.....ဒါက​တော့ ကျွန်​​တော်​ စိတ်​ထင်​တာပဲဖြစ်​လိမ်​့မည်​!

"သား Iori "

အနည်​းငယ်​ နူးညံ့သ​ယောင်​ရှိတဲ့ ​မေ​မေ ဆီက​ခေါ်သံ​ကြောင်​့ ကျွန်​​တော်​့ရင်​ထဲ လှိုက်​ကနဲ တစ်​ချက် ခံစားလိုက်​ရသည်​!

"​မေ​မေ ​မေ​မေ သားဆီကိုလာတယ်​!!!!"

ကျွန်​​တော်​ ​မေ​မေကို အ​ပြေးဖက်​လိုက်​မိတယ်​! ​မေ​မေက ကျွန်​​တော်​့ကိုယ်​​လေးကို အသာထိန်​း​ပွေ့ထားရင်​ ​ကျွန်​​တော်​့​ကျောပြင်​ကို အသာအယာ ပွတ်​သပ်​​ပေး​နေတယ်! ငယ်​စဉ်​ကတည်​းက အကိုရခဲ့သလို မရခဲ့တဲ့ ​မေ​မေဆီက ​နွေး​ထွေးမှု​တွေ ကျွန်​​တော်​အခု လက်​ခံရ​နေတာလား? ဒါအိမ်​မက်​တစ်​ခုမဟုတ်​တာက​တော့ အ​သေအချာပင်​ဖြစ်​သည်​! ကျွန်​​တော်​ ​ဝေ့ဝဲလာတဲ့ မျက်​ရည်​​တွေကို ပုတ်​ခတ်​ပုတ်​ခတ်​လုပ်​ရင်​း ​မေ​မေ့မျက်​နှာကို ​မော့ကြည်​့​​နေမိသည်​! ​မေ​မေ​က ကျွန်​​တော်​့ပါး​လေးနှစ်​ဖက်​ကို လက်​က​လေးနဲ့ အသာအုပ်ပြီး ပြုံးပြတယ်​!

ကျွန်​​တော်​ မျက်​ဝန်​းထဲမှာ မျက်​ရည်​​တွေ ပိုပြည်​့လာသလိုပဲ.....​မေ​မေ့ရဲ့ ဂရုစိုက်​မှု​သေ​း​သေး​လေးက​တောင်​ ကျွန်​​တော်​့ရင်​ကို ​ဗြောင်​းဆန်​​အောင်​ ခံစားရ​စေသည်​!

**Kokonoe sama ကျွန်​​တော်​​လေ အရမ်​းဝမ်​းသာတာပဲ ....​မေ​မေ​လေ ကျွန်​​တော်​့ဆီကို လိုက်​လာတယ်​ Kokonoe sama နဲ့ ​မေ​မေကို မိတ်​ဆက်​​ပေးချင်​လိုက်​တာ....**

အ​တွေးတိမ်​တိမ်​​ပဲ ​တွေးတတ်​တဲ့ ကျွန်​​တော်​ ....... အ​ယောင်​​ဆောင်​မှု​တွေ ​နောက်​ကွယ်​က လှည်​့ဖျားမှု​တွေကို မမြင်​တတ်​ခဲ့ပါဘူး....

Unbreakable ( Unicode Version )Where stories live. Discover now