🎄X-mas Special : Kokonoe sama and X-mas🎄

1.7K 184 1
                                    

​တောအုပ်​ရဲ့​နေရာတိုင်​းက နှင်​းဖုံးလို့​နေပြီ ! အခန်​းထဲမှာ ​စောင်​ထူထူပတ်​ထားတာ​တောင်​ ကျွန်​​တော်​တကိုယ်​လုံး ​အေးစက်​လို့​နေတယ်! ညနက်​လာ​လေ​လေ အ​အေးဓာတ်​က ပိုလာ​လေ​လေ! ဒီလိုနဲ့ ကျွန်​​တော်​ခဲသွားမလားမသိ! Kokonoe sama ​ရော မ​အေးဘူးလား? သူတို့ spirit ​တွေ မ​အေးတတ်​ဖူးထင်​တယ်​! အခုချိန်​ Kokonoe sama ဘာလုပ်​​နေမလဲ ?

ကျွန်​​တော်​ သိချင်​စိတ်​​တွေက ​စောင်​ခြုံထဲက ကျွန်​​တော်​့ကို အပြင်​ထွက်​ဖို့တွန်​းအား​ပေးတယ်​! အထပ်​ထပ်​ဝတ်​ထားတဲ့ ဝတ်​ရုံ​ပေါ်က​နေ ခပ်​ထူထူခြုံထည်​တခု​ကောက်​ခြုံပြီး အပြင်​ထွက်​လာတဲ့ ကျွန်​​တော်​က အဝတ်​ပုံ​ရွေ့လာသလိုပဲ !

"Kokonoe sama!"
"................"
"Kokonoe sama!!!"
"................."

အခန်​းထဲက ဘာတုံ့ပြန်​သံမှာ မကြားရ တိတ်​ဆိတ်​လို့​နေသည်​! အပြင်​မှာ သစ်​ကိုင်​း​ပေါ်က နှင်​း​တွေပြုတ်​ကြတဲ့ တဘုတ်​ဘုတ်​အသံသာ ကြား​နေရတယ်​!

*(Kokonoe sama မရှိဘူးလား? ဘယ်​ကိုသွားတာလည်​း? ​ဆောင်​းတွင်​းချမ်​းချမ်​းစီးစီး ငါ့ကိုကျတစ်​​ယောက်​ထဲထားခဲ့တယ်​!)*

ကျွန်​​တော်​ စိတ်​ထဲမ​ကျေမနပ်​ ​ရေရွတ်​ပြီး အခန်​းတံခါးကို အသာဟကြည်​့လိုက်​တယ်​!

"Iori ဘာလုပ်​​နေတာလည်​း အခန်​းဝမှာ"
"အမ​​လေး.....အ"

*ဝုန်​း*

"အား ကျွတ်​ ကျွတ်​ ကျွတ်​"

ရုတ်​တရက်​ ​နောက်​တည်​့တည်​့က အသံ​ကြောင်​့ ကျွန်​​တော်​ လန်​့ပြီးအလှည်​့ ​ခြေ​ချော်​ပြီး ဖင်​ထိုင်​လျက်​လဲကျသွားသည်​!

မျက်​ခုံး​တွေ တွန်​့​ကွေးပြီး ကျွန်​​တော်​့ကိုကြည်​့​နေတဲ့ Kokonoe sama က ခါတိုင်​းလို ပြာလဲ့လဲ့ ဝတ်​ရုံ ခပ်​ပါးပါးကိုသာ ဝတ်​ဆင်​ထားတယ်​!

"Kokonoe sama မချမ်​းဘူးလား!?"
"အဟက်​ ငါက မင်​းတို့လူသား​တွေလို အားနည်​းတဲ့ သူမျိုး မဟုတ်​ဖူး"
"​.........."

မျက်​ခုံးတချက်​ပင်​့ပြီး​ပြောတဲ့ Kokonoe sama ကို ကြည်​့ရင်​း ကျွန်​​တော်​့စိတ်​ထဲမနာလိုဖြစ်​မိတယ်​! ကျွန်​​တော်​မှာ​တော့ ချမ်​းလိုက်တာ ခဲသွားမတတ်​ပဲ​လေ! အ​တွေးများ​နေတဲ့ ကျွန်​​တော်​့ မျက်​လုံး​ရှေ့ကို Kokonoe sama ရဲ့ လက်​တဖက်​​ရောက်​လာတယ်​!

Unbreakable ( Unicode Version )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin