"Kokonoe sama ! ကျွန်တော် စဉ်းစားလို့ရပြီ"
"ဘာကိုတုန်း?"
"ဟိုလေ ...... Tenri ကို ဘာလို့ တောအုပ်မှာ ထားခဲ့ရသလဲဆိုတာ""Ho~ ပြောကြည့်စမ်းပါအုံး ! မင်းဘယ်လောက် ဉာဏ်ကောင်းလာသလဲ ကြည့်ရအောင် !"
"Hump ! Kokonoe sama က ကျွန်တော့်ကိုဆို အမြဲအထင်သေးတာ ! ဒီတခါတော့ ကျွန်တော်သိတယ် !"
" ပြောလေ သိတယ်ဆိုရင်"
"ဟိဟိ Iwaki nii san ရှိနေတာကြောင့် မဟုတ်လား ? ဟိ.....ဟိဟိဟိဟိ..."
*tsk*
"ဘာကိစ္စ အဲဒီ့ အယောင်ဆောင်ကောင်က ပါလာရတာတုန်း? 😒"
"အယ်....ဒါဆို အဲ့ဒါကြောင့် မဟုတ်ဘူးလား?"
"မင်း ဉာဏ်က တိုးတက်မလာဘူး Iori!"
"အယ် !!!!!!! ဘာလို့လဲ ???? ဒီလောက်သိသာနေတာကြီးကို "
"ဘာကြီးက သိသာနေတာတုန်း? "
"Iwaki nii san ကြောင့် Tenri ကို တောအုပ်မှာ ထားခဲ့တာက သိသာနေတာလေ !"
"အဲ့ဒါကြောင့် မင်းကို တုံးတယ်ပြောတာပေါ့ ! အဲဒီ့အယောင်ဆောင်ကောင်ကို ငါက အာရုံထဲတောင်မရှိဘူး!"
"ဟင်....! ? အဲ....ဒါမယ့် Kokonoe sama Iwaki nii san က အယောင်ဆောင်ကောင် မဟုတ်ပါဘူး ! သူက Tenri ကို စချင်တာနဲ့ ကျွန်တော့်ဝတ်ရုံကို ဝတ်သွားတာပါ ! "
"ဘာပဲပြောပြော အယောင်ဆောင်ကောင်ပဲ ! မဟုတ်ရင် ဘာလို့ မင်းနဲ့ ရုပ်ချင်း ချွတ်စွပ်ထားသလို တူနေလည်း?"
"အင် ! Kokonoe sama ! သူနဲ့ ကျွန်တော်နဲ့က အမွှာတွေလေ !"
"မွှာ မွှာပါအုံး ! အခုဟာက လုံးဝ ချွတ်စွပ်ထားသလိုကြီး 😒"
"ဟီး ~ Kokonoe sama ကလည်း ကျွန်တော်တို့ တပုံစံထဲ တူပေမယ့်လို့ မတူတာလည်း ရှိတယ် မဟုတ်လား? ဒါကြောင့် Kokonoe sama မြင်တာနဲ့ တန်းသိတာမဟုတ်!"
"Immmmmm~ အင်းပေါ့ မင်းနဲ့ ဟိုအကောင်နဲ့က တပုံစံတည်းဆိုပေမယ့် စိတ်ဓာတ်ချင်းတော့ တခြားစီပဲ မတူဘူး! အင်း~ 😕"
YOU ARE READING
Unbreakable ( Unicode Version )
FanfictionThis is a cruse anymore but.....our love is unbreakable! The sequel of Love Legend! This story is my own story please enjoy~^ ^