bölüm; on bir #dördüncügün

1K 81 102
                                    

günde 27189293 bölüm atmak mı?

asla yapmam.

Cemre'den

"Bence o değildir," diye mırıldandım  Ilgaz'ın gösterdiği çocuğa bakarak.
"Gözlerinin mavi olduğunu söyledi."

Kantinde oturuyorduk ve bana yazan çocuğun kim olduğu hakkında fikir yürütmeye çalışıyorduk. Ama yalnızca çalışıyorduk. Çünkü elimizde mavi gözlü olması dışında hiçbir bilgi yoktu.

"Doğru," dedi umutsuzca. "Belki bizim bölümden değildir?" Oflayarak kafamı masaya gömdüm. Boğuk çıkan sesimle, "Bizim bunu bulmamız imkânsız. Binlerce öğrenci var, binlerce!" dedim.

"Üzülme ya." dedi saçlarımla oynarken. Kafamı kaldırıp ona baktım. O sırada saçımdaki eli de kaymıştı. "Neden üzüleyim onun için be," deyip saçımı omzumdan geriye savurdum. "Asıl o benim için üzülsün."

Tam bana bir şey diyecekti ki telefonum titredi.

Ona elimle sus işareti yapıp mesajı açtım.

@busenialakadaretmez: İnsanlara neden öyle bakıyorsun be?

@ccemretan: nasıl bakıyorum?

@busenialakadaretmez: Sanki her an üstlerine atlayacakmış gibi

@ccemretan: ne alâka be?

@ccemretan: seni arıyorum

@busenialakadaretmez: BHSXKHSKX
BSKXNDJSLXMSHJEHDWHJQSMXKDPWXNSZJHWOSMJWSKWMXJSKXMSJDKMSKSYWKSKWLDPCM

@busenialakadaretmez: Beni bulabileceğini düşünmüyorsundur umarım?

@ccemretan: yoo

@ccemretan: tam olarak öyle düşünüyorum

Kafamı kaldırıp etrafıma bakındım. Benim insanlara nasıl baktığımı görüyorsa burada bir yerlerdeydi demek ki. Gözlerim elinde telefon olan erkeklerin üzerinde dolaştı. Köşede oturan, kulaklığını kulağına takmış ve telefonuyla ilgilenen çocuğa takıldı bakışlarım. Gözlerim kısılırken dudaklarım kıvrıldı.

@ccemretan: buldum bile seni

@busenialakadaretmez: Cemre,

@busenialakadaretmez: Belki klişe gelecek ama beni bulamazsın

Ona görüldü atarak Ilgaz'a döndüm ve gülümsedim.

"Geliyorum birazdan," deyip ayaklandım. Bana garip garip baksa da sesini çıkarmadı. Çocuğun yanına doğru giderken avuç içlerimi pantolonuma sildim. Tam arkasında durup, gözlerimi kapattım ve derin bir nefes alıp verdim. Gözümü aralarken, elimi kaldırıp omzuna dokundum. Kulaklığının tekini çıkarıp bana baktı.

Gözleri maviydi!

Sanırım gerçekten bulmuştum.

"Sen o musun?" diye sordum saçma bir şekilde. Bana garip garip baktı.

"O, derken?" derken gözleri kısıldı.

"Ya o işte! Bu seni alâkadar etmez?" Çocuk bana daha da garip baktı.

"Bacım, yanlış oldu galiba," dediğinde yanıldığıma emin oldum. Bir kere o olsaydı, bana neden bacım derdi ki?

Dudaklarımı birbirine bastırıp, "Kusura bakma ya, seni biriyle karıştırdım da." dedim ve arkamı döndüm. O sırada telefonum titredi.

@busenialakadaretmez: AMK SHDKSHSKXNHWSKLWSPWHAGKQNSHWTQHSKBWGSKANDHSKNDKSOXJSDKHSKXNKSSNNSNPSKWKFJWKDNHWKXEMPEHQKDHWYDJKENDHKEYQPDMWFKWJDKS

@busenialakadaretmez: Sen gidip o çocuğa, "Sen bu seni alâkadar etmez misin?" diye mi sordun?

@busenialakadaretmez: LAN BDHXKSNHXKSGSYSDOSNDYWKSYWJSKQGAKSBQGZKANXHAKXİSPDWJSHWKDNKABDHSKXNSHXKSNDNXKAHQKS

@ccemretan: amk kertenkelesi

@ccemretan: bulacağım oğlum seni

@ccemretan: elim yakanda, seni çok pis enseleyeceğim

Spoi veriyorum,
Cemre'nin bulması gerçekten imkânsıza yakın. Ama çok güzel şeyler var aklımda ve içimdeki ses diyor ki, otur sabaha kadar finali yaz.

Ama yazmayacağım xhxkspwskqsk

Eveeet, diğer bölümler hakkında tahminleri alayım buraya.

Sizi seviyorum!

Öptüüm!🖤

SENİ BANA AYIRDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin