bölüm; yirmi sekiz

835 65 178
                                    

"Buğra?"

"Efendim?" deyip kocaman gülümsediğinde gözlerim kocaman olmuş bir şekilde ona baktım.

Hayır yani, gelecek zaman yoktu da şimdi mi gelmişti?

Tam içeri adım atıyordu ki önüne geçip onu durdurdum.

"Ne yapıyorsun?" dedim kısık sesle. Elini beni geçiştirmek ister gibi salladı.

"Şu an bu sahnede sarılmamız lazımdı. Sarılalım mı?" deyip bir adım öne doğru geldi.

"Hayır!" dedim fısıldayarak.

"Gelecek başka zaman mı yoktu be," diye sordum sitemle. "Annem geldi bugün."

Gözleri şaşkınlıkla aralandı.

"Ne güzel işte," dedi. "Gelmişken kayınvalidemle de tanışmış olurum."
Ben ona garip garip bakarken daha da gülümsedi, sanki mümkünmüş gibi.

"Hatta baksana kız," dediğinde tek kaşımı kaldırdım. "Gelmişken kız istemeyi de aradan çıkarsak mı?"

"Oha!"

O sırada "Kim gelmiş kızım?" diye bağıran annem hiç de bize yardımcı olmamıştı. Odanın olduğu kısma doğru bağırdım.

"Kapıcı annecim, kapıcı!" Buğra bana ayıplarcasına baktı.

"Aşk olsun, kap-" diyordu ki onu hemen içeri çektim. Kolundan tutup arkamdan çekiştirirken sessiz olmak için de özen gösteriyordum.

Odamın kapısını açıp onu içeri ittim ve ben de girip ardımdan kapıyı kapattım.

"Yuh," dedi gözleri büyümüş bir şekilde. Aynı zamanda sırıtıyordu. "Beni eve attın resmen! Of çok heyecanlı."

Ona ters ters baktım.

"Bak, sen burada bekliyorsun ve ses etmemek için gerekirse kendini parçalıyorsun. Ben geleceğim, tamam mı?" deyip cevap beklercesine yüzüne baktım.

"İyi de," dedi etrafı süzerken. "Ben sıkılırım."

"Bana ne," diye homurdandım. "Ben gelene kadar buradan çıkmayı aklının ucundan dahi geçirmeyeceksin!"

Dudaklarını büküp bana baktı.
"Ben hala kayınvalidemle tanışma konusunda kararlıyım."

"Ben de hala seni sokakta bırakma konusunda kararlıyım." diye karşılık verdiğimde güldü.

"Olsun be," diye mırıldandı. "Aşkımız için sokaklarda da kalırız."

Yutkunurken gözlerimi kaçırdım.

"Ben şimdi gidiyorum," dedim konuyu değiştirerek. Bir yandan da kapıya doğru ilerlemiştim. "Odayı karıştırmayı deneme bile!"

Yaramaz bir sırıtışla bana baktı.
"Tabii ki öyle bir şey yapmayacağım, aşkım." dediğinde, yanımdaki yatağın üzerinde olan yastığı alıp kafasına fırlattım. Yastığı havada tutup bana öpücük attı. Homurdanarak odadan çıktım ve kapıyı kapattım.

Gözlerimi kapatıp, anneme yakalanmamak için dualar edip oturma odasına ilerlemeye başladım.

Umarım ses çıkarmazdı...

Selaaam!

Nasılsınız bebeklerim?

Ay çok heyecanlıyım, ilerleyen bölümler çok güzel olacak, çok!

Sizce neler olacak?

Cemre'nin annesine yakalanacaklar mı?

Cemre'nin annesine yakalanmalılar mı?

TABİİ EVEEET HZKXBZHKWPDNWQSWKDH

Buğra neler yapacak, rahat duracak mı?

Beni seviyor musunuz?

Ben sizi çok seviyoruuum!❤

Peki, can alıcı soruyu soruyorum:

#TeamBuğra?

#TeamCemre?

Benim için tabii ki Cemree

Kendinize iyi bakıın!

SENİ BANA AYIRDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin