bölüm; on

643 58 143
                                    

Bundan sonra size bölüm attıktan sonra bugün bir bölüm daha gelebilir demeyeceğim. Her defasında gelmiyor çünkü shjqksnqbsmwodke

Ay neyse, ben geldim bebeklerim. Kitabın sonu geldikçe bölüm aralığını uzatan ben. Buğra'yı süründürmeyi, Samet'e pislik yaptırtmayı seven ben.

Ay böyle deyince ne kadar pislik bir insan olduğumu fark ettim dhqkqmdhkwpdkwd

Keyifli okumalaaar!❤

Buğra'dan

"Ben hayatta bunu yapmam!" diye bağıran Samet'in ensesine bir tane yapıştırdım ve telefonu eline tutuşturdum.

"Yiyorsa yapma. Hadi adamsan yapma lan." dedim sinirle. Sızlanarak, eliyle vurduğum yeri ovuşturdu.

"Ama bak Buğra aşk-" diyordu ki ensesine bir tane daha yapıştırdım.

"Bana şunu demeyi kes artık lan!" Dudaklarını öne doğru büzüp bana baktı.

"Ay ne buluyorsun şu mavi ve kenafir gözlü kızda, inan hiç anlamıyorum." dedi yanındaki yastığı kucağına çekip sarılırken.

"Sana ne, ağz-"

"Küfür yok!" diye bağırarak araya girdi annem. Kaşlarım hafifçe kalktı şaşkınlıkla.

"Sen öbür odadasın, nasıl duyuyorsun bizi acaba?" diye bağırdım ona. Samet sırıttı ve bana dil çıkardı.

"Anneler duyar. Seninle şu kız mevzusunu da konuşacağız." dediğinde sessizce homurdandım.

"Hadi bana bir daha küfür etmeye kalksana, hadi." dedi ve daha çok sırıttı. Ben de ona bakıp gülümsedim ve orta parmağımı kaldırdım. Yüzündeki gülümseme yavaş yavaş soldu.

"Ayıp ediyorsun ama," diye homurdandı.

"Ara şu kızı."

"Anlaşabiliriz."

"Ara."

"Aramak istemiyorum!"

"Doruk'a mesaj atarım."

"Ne diye kaydetmiştin?" diye sordu ve hemen telefonun ekran kilidini açtı.

"Çilli."

"Efendim, hayatım?" dedi bana dönerek. Kafasına vurdum.

"Sana demedim lan, kızı öyle kaydettim." dediğimde elini kalbine götürdü ve dehşet içinde bana baktı.

"Bunu bana nasıl yaparsın," diye fısıldadı. "Tek çillinin ben olduğumu sanıyordum."

"Of Samet! Ara artık." Gözlerini devirerek arama tuşuna bastı ve telefonu kulağına yaklaşırdı. Ben de konuştuklarını duyabilmek için ona doğru yaklaştım.

"Bana yakın olmak için böyle bahanelere gerek yok, bebeğim." dediğinde dizine tekme attım. Ardından Cemre telefonu açtı.

"Efendim, arkadaşım?" dedi iğneleme yaparak. Samet boğazını temizledi.

"Ben, Samet," diye başladı söze. "Sana o gün mesaj atan bendim." Kafamı onaylarcasına salladım. Şu ana kadar bir sorun yoktu, söylemesi gereken şeyleri söylüyordu.

"Özür dilerim," dedi. Cemre sessiz kaldı, ardından tamam, dediğini duydum. "Affedecek misin Buğra'yı? Yani barışacak mısınız?"

Cemre yine sessiz kaldı. Ben de o sıra dudaklarımı ısırmaya başladım.

"Ama kabul edersen, yani barışırsanız benim kumam olman lazım, üzgünüm. Sen yokken ben vardım tatlım." Samet'in dediği şey üzerine durdum.

Lütfen biri bana şaka olduğunu söylesin.

Lütfen.

Of Samet sizce de mükemmel değil mi HAKANQNZLQNPSMQNSONQPS

Biliyorum, ona bayılıyorsunuz:d

Ya harbi, onu neden sevmiyorsunuz be?

Sizce diğer bölüm neler olacak?

Cemre ne tepki verdi ya da verecek?

Samet Buğra'nın elinden kurtulabilecek mi?

Sizi seviyoruuum!❤

Öptüm hepinizi

SENİ BANA AYIRDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin