bölüm; yirmi dört

518 51 176
                                    

Bu kız,
sizin sayenizde
kendini
değerli
hissediyor

Bilin istedim:'))

Hepinize böyle kocaman sarılabilir miyim?

Ya ben yine sevgi yumağı oldum, ağlayacağım

Çok seviyorum sizi. Bunu süs olsun diye veya başka bir şey için söylemiyorum ya da yazmıyorum işte

Ciddiyim

İyi ki varsınız.

Kalbinizden öperim.❤

Uykumun en güzel ve derin yerinde birden kapının açılmasıyla yerimden sıçradım.

Gözlerim uyuşuk bir şekilde kapıya kaydı, ışık hala açık olduğu için Samet'in kapının önünde beklediğini görebilmiştim.

Buğra hafifçe homurdanıp gözlerini araladı ve o da Samet'e döndü. Samet biz baktı ve şirin bir şekilde gülümsedi.

"Ne var çat diye giriyorsun?" dedi ters bir şekilde, Buğra.

"Özel bir şey mi yapıyordunuz?" diye sordu ve dehşetle eliyle ağzını kapattı.

"Hassiktir, yoksa siz evlenmeden..." dedi ve durdu. Gözlerini Buğra'ya çevirdi.

"Lan, ben amca mı oluyorum?" Buğra'yla birbirimize döndük ve anlamsızca baktık.

"Ulan ışık da açıktı, özür dilerim, siz devam edin." deyip arkasını dönüyordu ki sinirle ve utançla inledim.

"Yok öyle bir şey be!" derken elimle yüzümü kapatmıştım.

Yanaklarımın ve kulaklarımın kızardığına emindim.

"Samet," dedi ve durdu, Buğra. Anlam veremiyor gibiydi. "Ne diyorsun amına koyayım? Ne amcası, ne bebeği?"

"Of susar mısın?" diye homurdanıp yüzümü iyice sakladım.

Buğra'nın bana döndüğünü hissettim.

"Sen niye geldin?" diye sordu Samet'e. Ellerimi yüzümden çekip ben de ona baktım.

Dudaklarını birbirine bastırdı.

"Ben korkuyorum, aranızda yatabilir miyim?" diye masum bir şekilde sorduğunda durdum ve saf saf yüzüne baktım.

"Ne?" dedim kaşlarımı çatarak.

Birden Buğra yanındaki yastığı alıp Samet'e attığında şaşkınca ona baktım.

Samet arkasını döndü ve homurdanarak gitti. Üzerinde yine Sünger Bob desenli pijama takımı olmasına güldüm ve kendimi geriye atıp gözlerimi kapattım.

Uykumun içine etmişti.

UF BEN NİYE YAZARKEN BU KADAR UTANDIM AMK

Samet yüzünden, sırf karakterine uygun olsun diye neler yaşıyorum burada xnqhqksnkqnswpd

Sizi seviyoruum!❤

İyi geceleer, güzel rüyalar görün

SENİ BANA AYIRDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin