Evde herkes yatıyor, mecburen ben de yatıyorum ve yatarken bölüm yazmak aşırı zor.
Sırf siz istediniz diye katlanıyorum bunlara var ya
❤
*
Samet'ten
"Ya Buğra!" diye homurdandım.
"Hayır, gelmeyeceksin." derken hala bavulunu hazırlıyordu. Dudaklarımı büzerek kendimi yatağa attım. Gözünün ucuyla bana bakıp tekrar işine geri döndü.
"Şşt," dedim ona bakarak. Cevap vermediğinde ayağımla onu dürttüm. Yüzünü buruşturarak kendini geri çekti.
"Ayağın kokuyor anasını satayım," diye söylendiğinde ona dehşetle baktım.
"Şaka yapıyorsun, değil mi?" Kafasını iki yana salladı.
"Kutsal çillerim aşkına!" diye haykırıp ayağımı burnuma yaklaştırdım ve kokladım. Bir koku gelmediğinde Buğra'ya ters ters baktım.
"Ayağıma kurban ol sen," dedim. Bana bakıp kusuyormuş gibi yaptı ve eşyalarını valize koymaya devam etti.
"Ben de geleceğim."
"Hayır."
"Bok musun ya?" diye tiz bir sesle bağırdığım zaman kafasını ağır bir şekilde kaldırdı ve bana baktı. Yutkunup ona gülümsedim.
"Şaka," diye fısıldadım. "Sen bok olamayacak kadar yakışıklısın. Yani olabilirsin ama boklar yakışıklı olmaz ki. Yani dem-" diye anlatıyordum ki yüzünü buruşturarak beni durdurdu.
"İğrençleşme lan," dediğinde ona tatlı bir şekilde gülümsedim.
"Geliyor muyum?"
"Gelmiyorsun." diye mırıldandı ve valizi kapattı.
"Ya ama ben de Cemre'yi görmek istiyorum," diye sızlandığımda bana ters bir bakış attı.
"Kızın başını şişiriyorsun."
"Valla yapmam." dedim hemen. Bana arada kalmış bir şekilde baktığında ümitleniyordum ki, "Hayır," dedi ve omuzlarımın düşmesine neden oldu.
"Lütfen."
"Ulan bırak da kızla özelimiz olsun." Dediği şeye göz devirdim.
"Geliyorum," dedim, kararlı bir şekilde.
"Nah gelirsin."
∞
Arkadaşlar gerçekten Buğra'nın bir şeyler karıştıracağını düşündünüz mü ayol? Nahqkenqlsnqdp
Buğra'm yapmaz
Bölümü sarhoş kafayla yazdım resmen, ciddiye almayın yazım hatalarını falan
Sizi seviyoruum!
Bb❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ BANA AYIRDIM
Short Storyyarı texting, tamamlandı. ∞ 05...: Mesela babam bana ustalık eserim diye seslenir ∞ 07.12.2019, Cumartesi 23.04.2020, Perşembe ∞ yalnızca eğlencesine yazılmıştır.