"Buğra?"
Söylediğim isim üzerine yüzündeki gülümseme soldu.
"Ne Buğra'sı ya?" diye soran çocuğa bakıp gözlerimi kıstım.
"Sen Buğra değil misin?"
"Yok bacım, ne Buğra'sı? Sipariş ettiğin pizzayı getirdim ben sana." dediğinde dudağımı büktüm.
"Bir dakika durur musun?" diye sorduğumda, garip garip bana bakmasını önemsemeden sağa doğru döndüm ve kafamı duvara birkaç defa ardı ardına vurdum. Sonra tekrar ona döndüm.
"O zaman neden 'Kime baktın' dediğimde, 'Sana' diyorsun, sanki beni tanıyormuş gibi, geri zekalı?" diye sorduğumda masum masum bana baktı.
"Ne bileyim ya," diye mırıldandı. "Hep bunu söylemek istemişimdir, kısmet sanaymış." Ona sert bir bakış attım ve kenardaki parayı alıp sertçe ona uzattım.
Uzattığı pizzayı elinden çekerken "Çok da benziyordun ona ya." diye homurdandım.
"Neyse, şansına küs." dediğinde, sinirle yanımdaki masanın üstünde olan küçük, porselen bibloyu alıp ona fırlattım. O merdivenlerden inmeye devam ederken "Geri zekalı!" diye bağırdım arkasından.
Kafamı yere eğip yerde onlarca parçaya ayrılmış, kedi şeklindeki bibloya dudağımı büzerek baktım.
"Özür dilerim, aşkım." diye mırıldanıp arkamı döndüm ve kapıyı ardımdan kapattım.
Pizzamı açıp televizyonun karşısına kurulduğumda hayal kırıklığı yaşadığımı hissetmiştim.
"Geri zekalı, Cemre," diye homurdandım kendi kendime. "O neden gelsin ki seni görmeye? Sen kimsin? Koy kıçını, otur yerine."
Kendi kendimi depresyona sokmayı başardığımda rastgele bir film açıp izlemeye başladım.
Yanımdaki ayıcığa sarılıp pizzamdan uzattım. "İster misin? İstemiyor musun? Peki." deyip ona uzattığım pizzayı kendi ağzıma sıkıştırdım.
Sonra oflayıp sevdiğim bir şarkıdan bir sözü sesli bir şekilde dile getirdim."Ah benim canım, yalnızlığım..." Gözlerim sarıldığım ayıcığa döndü ve gülüp ona daha sıkı sarıldım.
"Vazgeçtim ayol, yalnız değilim. Sen varsın."
Gitgide delirmeye başlıyordum sanırım...
∞
TROLLENDİNİZ
Gülmek istemiyorum amaBSKXNHSXKOWGSQKSTQJD0WNSYWONXYWOXNYALXNSGXLWND0WTEO
Tamam ciddi oluyorum.
Aslında ikisinin kavuştuğu bir bölüm yazdım ama hiç samimi gelmedi bana. Beğemedim ve en başından beri aklımda olan bu bölümü yazdım.
Bölümü okurkenki yüz ifadenizi o kadar çok görmek isterdim ki...
Şaşırdınız mı?
Şaşırmayın ayol, beni biliyorsunuz sizi sinir etmeye bayılıyorum dxhsmpswskwh
Sizi seviyor,
İlerki bölümlerde çocuğun geleceğine dair söz veriyorum.
Barıştınız mı şimdi?
Sizce Buğra nasıl ortaya çıkmalı?
Öpüyorum sizii!❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ BANA AYIRDIM
Historia Cortayarı texting, tamamlandı. ∞ 05...: Mesela babam bana ustalık eserim diye seslenir ∞ 07.12.2019, Cumartesi 23.04.2020, Perşembe ∞ yalnızca eğlencesine yazılmıştır.