"Uyanın lan!" diye bağırıp üzerimize atlayan Samet'e sessizce küfür ederek yerimden doğruldum. Elimi saçlarıma atıp karıştırdım ve hafifçe esneyerek gözlerimi ona çevirdim.
"Ne oldu be?" dediğimde sırıttı.
"Buğra da kalksın," deyip eliyle sert bir şekilde Buğra'yı dürttü. Buğra sessizce homurdandı ve yorgana sarılıp uyumaya devam etti. Bu sefer daha sert bir şekilde omzuna vurduğunda kaşlarım çatıldı.
"Siz genelde birbirinizi böyle mi uyandırırsınız?" diye sordum. Daha çok sırıttı.
"Aslında küfür ederek uyandırırız ama sen varsın diye yapmıyoruz."
Gözlerimi devirip yataktan kalktım. Yavaşça mutfağa doğru ilerledim, kahvaltı hazırlamak için. Ama gördüğüm kahvaltı masası buna engel oldu ve kaşlarım havaya kalktı.
Bunları Samet mi hazırlamıştı?
"Tabii ki," derken yine aklımı okumuş gibiydi. Kaşlarımı çatarak ona döndüm.
"Doğru söyle, hazır mı aldın?" dediğimde bana öyle bir baktı ki söylediğim şeyden şüphe duyup tekrar düşündüm.
"Samet," derken esneyerek mutfağa girdi, Buğra. "Gastronomi okuyor."
Dudaklarım aralandı ve şaşkınca Samet'e baktım. Sırıttı ve sandalyeye oturarak yayıldı.
"Peki," dedim ve dudaklarımı birbirine bastırdım. "Neden dün mutfağın altını üstüne getirdiniz?"
İkisi de aynı anda birbirlerine bakıp sırıttıklarında gözlerim kısıldı.
"O biraz zevk içindi," deyip daha çok sırıttı, Samet.
Onların yaptığı saçmalığa "Ruh hastaları," diye homurdanıp ben de sandalyeye oturdum ve kahvaltı yapmaya başladık.
Bir süre sonra "Ben size bir şey diyeceğim," dedi Samet. Buğra ve benim bakışlarımız ona döndüğünde boğazını temizledi.
"Ben İtalya'ya geri döneceğim."
"Neden?" dedim kaşlarımı çatarak. Evet, sürekli tartışıyorduk ama onun gitmesini istemezdim.
Omuz silkti.
"Birlikte dönerdik?" diye bir fikir öne süren Buğra'ya katıldığımı belli ederek kafamı salladım.
Samet dudaklarını büzdü.
"Siz öyle deyince bilemedim," diye mırıldandı. "Neyse ya, belki de gitmem. O anki ruh halime bağlı."
Ona gülüp kahvaltı yapmaya devam ettim.
Gitmesine gerek yoktu bence.
Yani giderse de güzel olurdu ama gitmeyince evin içinde eğlence de olmuyor değildi.
∞
Finalde Samet olacak mı asla bilmiyorum dnhqkqnzlqnznwpd
Benim o anki ruh halime bağlı sanırım.
Diğer bölüm Cemre'ye yapılan sürpriz açıklanacak ve sonraki bölüm de final:')
Bu arada bu gidişle iddiayı ben kazanacağım ndbqknkqnznqhsd
Sizi seviyoruum!❤
Öptüm!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ BANA AYIRDIM
Historia Cortayarı texting, tamamlandı. ∞ 05...: Mesela babam bana ustalık eserim diye seslenir ∞ 07.12.2019, Cumartesi 23.04.2020, Perşembe ∞ yalnızca eğlencesine yazılmıştır.