bölüm; otuz iki

816 59 180
                                    

Cemre'den

"Gider misin başımdan ya?" diye homurdandım kaşlarımı çatarak.

"Hayır." dedi kararla.

"Ya uğraşma benimle, affetmeyeceğim işte!"

"Ama C-"

"Ay bir susun artık, gideceğim en sonunda ha!" diye bağıran annemle yerimden sıçradım.

"Kızım senin okulun yok mu?" diye sorduğunda dudağımı büzdüm.

"Sınavlar bitti anne."

"Oğlum senin okulun yok mu?" diye sordu bu sefer de Buğra'ya.

"Şimdi şöyle anneci-"

"Yavrum ben senin annen değilim!" diye onun sözünü kesti annem.

"Peki," diye mırıldandı Buğra. "Şöyle ki kayınvalideciği-"

"Ay Allah'ım delireceğim!" diye söylenerek ayağa kalktı ve odadan çıktı annem. Buğra arkasından bakarken kaşlarını kaldırmıştı.

"Ne oldu şimdi ya?" diye saf saf sorduğunda cevap vermeyip kafamı diğer tarafa çevirdim.

"Sen bana hala küs müsün?" diye sordu.

"Ne münasebet be," diye homurdandım. "Çocuk muyuz, ben sana neden küseyim?"

"Yalnız sen bana şu an trip atıyorsun."

"Yok öyle bir şey!" dedim kaşlarımı çatarak.

"Var var," dedi. "İlişkimizdeki ilk kavgayı yaşıyoruz şu an. Çok heyecanlı!"

"Bizim bir ilişkimiz yok." diye mırıldandım ve ona döndüm.

"Ama olabilir."

"Ama yok."

"Ama olma ihtimali var."

"Ay beynimi sulandırdın, sus bir!" dedim hafifçe bağırarak. Dudaklarını büzüp bana baktı.

"Ne yapsak, sevgili falan mı olsak biz?" dedi ve sustu. Ben kalakalmış bir şekilde ona bakarken kendi sorusunu kendisi cevapladı: "Yok ama ya, sevgili olmayalım hemen. Şu anki gibi benimle flörtleşmen hoşuma gidiyor."

Söylediği şeye tekrar kaşlarımı çattım.

"Ben seninle flörtleşmiyorum!"

"Hareketlerin ve söylediklerin birbirini tutmuyor." dedi sinir bozucu bir şekilde gülümseyerek.

Sinirle ayağa kalktım arkamı dönerek kapıya ilerledim. Odadan çıkmadan önce durup ona baktım ve dil çıkarıp, "Seninle sevgili falan da olmayacağım. Ağla!" dedim.

"Manyak mısın kızım?"

"Oradan bakınca normal mi gözüküyorum?"

"Hayır," dedi gülümseyerek. "Burada bakınca çok güzel gözüküyorsun."

İşaret parmağımı ağzıma götürüp kusuyor gibi yaptım.

"Lütfen yapma böyle şeyler." diye homurdandım.

"Doğru, sen öküz bir kızsın, unutmuşum." dediğinde dudağım yukarı doğru kıvrıldı ve arkamı dönerek odama ilerledim.

Hayır, hoşuma falan gitmedi, susun.

Selaaam!

Nasılsınız?

Buğra'nın konuştuğu sahneleri yazarken aynen böyle oluyorum:

ALLAH BELAMI VERSİN YERİM SENİ APTAL ÇOK TATLISIN

Hdkdnqhdkpfksdk

Neyse,,,

Alın size Buğra.

Nam-ı diğer Şevval'inki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nam-ı diğer Şevval'inki.

Geçen gün bu çocuğu Şevval'e kaçıracaktık, Şevval'a beni bizim evin önünden almaya gelmesini söyledim. Saat gece 4'e kadar bekledim gelmedi.

Artık bu Cemre'nin, üzgünüm Şevval zhsknqhqkshwpd bodrumdasaklanan

Ama bir tane daha Buğra karakteri olmasını istediğim kişi var. Çok kararsız kaldım ikisinde. O da bu:

Hangisini istiyorsanız düşünebilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hangisini istiyorsanız düşünebilirsiniz. Veya kafanızda kurguladığınıza uymuyorsa istediğiniz gibi düşünebilirsiniz.

Sizi seviyoruum!❤

Öptüm hepinizi!

SENİ BANA AYIRDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin