"Ama ben korkarım," diye masum bir şekilde mırıldandı, Samet. "Buğra aşkımın yanına ben oturmalıyım." Ona bakıp gözlerimi kıstım ve ellerimi belime yerleştirdim.
"Ben korkmaz mıyım?" derken kendimi Buğra'nın yanına atmıştım bile. Beni kolumdan tutarak çekmeye çalıştı.
"Bana ne, sen korksan da olur." deyip beni çekmeye devam etti. Ona direnip Buğra'nın koluna sarıldım, koltuktan kalkmamak için.
Sadece film izleyecektik ve oy birliğiyle korku filmi izlemeye karar vermiştik. Aslında ben izlemeyi sevmediğim için oyumu kullanmamıştım ama onların ikisi de korku filmi seçtiği için izleyecektik.
Ama Samet, inatla Buğra'nın yanına oturmak istiyordu. Korkarmış da bilmem ne.
"Seçmeseydin o zaman! Bana ne, sen kork asıl." deyip dilimi çıkardım ona. En sonunda vazgeçerek kendini diğer koltuğa bıraktı.
Aslında ikimiz de ciddi değildik.
Ama sürekli tartışmak eğlenceli oluyordu.
"Sen beni mi kıskandın?" diye sorup sırıtan Buğra'ya gözlerimi devirdim. Tam ağzımı açıp cevap verecektim ki Samet araya girdi.
"Tabii ki kıskandım," dedi.
"Sana mı sordu be? Niye üstüne alınıyorsun?" diye çirkefleşip yanımdaki yastığı ona attım.
Yastık tam yüzüne çarptığında homurdandı.
"Ben çok sıkılıyorum, yoksa niye sizinle uğraşayım be? Vıcık vıcıksınız, ıy iğrenç." deyip yüzünü buruşturdu.
Ona omuz silkip cips tabağını kucağıma aldım. Herkes yerleştiğinde filmi başlattık ve izlemeye başladık.
Filmin ortalarına gelmiştik ki benim ve Samet'in çığlıkları yüzünden hiçbir şey anlaşılamıyordu.
Samet tekrar çığlık attığında ona döndüm. "Çığlık atıp durma be! Senin yüzünden ben de korkuyorum." diye bağırdım.
"Yoksa hiç korkmuyorsun ya!" derken bile hala bağırıyordu. Sessizce homurdanıp filme geri döndüğümüzde Samet tiz bir çığlık attı.
"Anasını satayım, o ne?!"
"Eben!" dedi en sonunda Buğra. Samet'le birbirimize bakıp kahkaha attık.
"Aşkım, ebemi karıştırmasan mı?"
"Sus lan biraz," deyip filmi izlemeye devam ettiğinde sessizce kıkırdadım ve ben de filmi izlemeye devam ettim.
∞
Samet fav dbwjksnlqnzkqnsnqkzpw
Ya aklıma hiçbir şey gelmiyor. Final nasıl olacak onu da bilmiyorum shqknskqnsbwpd
Kafama göre yazıyorum, Allah sonumuzu hayır etsin
Sizce nasıl bir final olsun? Eklememi istediğiniz sahneler var mı?
Çünkü sona baya yaklaştık, varsa söyleyin ben de ekleyeyim.
Sizi seviyoruum!❤
Öptüm hepinizii!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ BANA AYIRDIM
Cerita Pendekyarı texting, tamamlandı. ∞ 05...: Mesela babam bana ustalık eserim diye seslenir ∞ 07.12.2019, Cumartesi 23.04.2020, Perşembe ∞ yalnızca eğlencesine yazılmıştır.