"Oha, bu ne?" deyip eline aldığı bibloyu inceleyen Samet'e göz devirdim.
"Ne görüyorsan o." diye benim yerime Buğra cevap verdiğinde ona daha sıkı sarılıp gülümsedim.
Evet, koltukta oturmuştuk, kafamı göğsüne koymuştum ve sıkı sıkı sarılmıştım.
Çocuk İtalya'dan geldi, susun.
"Şair burada kafa karışıklığını dışa vurmuş bence," dedi düşünceli bir sesle, Samet. Ciddi ve düşünceli durmaya çalışsa da ciddi olmadığını biliyorduk.
"O sadece bir kedi biblosu," diye homurdandım. Sonra o biblonun eşini pizzacının arkasından attığım aklıma geldi.
Sessizce iç çektim.
"Kedi mi?" dedi dehşete düşmüş gibi. "Ne kadar da geri kafalı bir kızsın. Bu kadar düz düşünmüş olman beni hayrete düşürmedi. Sonuçta ex Çilli'sin. Niye şaşırayım ki?"
Ona gözlerimi kısıp baktım.
"Sen niye Sude'ni bırakıp geldin ya?"
Bana bakıp sırıttı.
"Seni görmek için," dedi ve duraksayıp Buğra'ya döndü. "Yani bacımız, yengemiz anlamında. Yanlış anlama Buğra aşkım."
Buğra ona gözlerini devirdi ve ben de dil çıkardım.
Neden yaptım bilmiyorum, sadece canım istedi.
"Mutfak nerede?" diye mırıldandı Samet, ellerini karnına yerleştirerek.
"Hemen sola dönünce," dediğimde bana baktı.
"Girebilir miyim?" Masum sorusuna güldüm istemsizce.
"Soruyor musun?" derken gülmeye devam ediyordum.
"Olsun," deyip arkasını döndü ve mutfağa ilerledi. "Mutfak, bazı odalardan bile daha özeldir. Sanatçı, orada marifetlerini gözler önüne serer."
Onun arkasından tekrar göz devirdim. Birkaç dolabın açılma sesi duyuldu.
"Yuh ama!" diye haykırdı. Bu kadar tepki neye vermiş olduğunu bilmediğim için kaşlarım çatıldı.
Yavaş yavaş bizim olduğumuz odaya gelirken omuzları düşmüştü.
"Bir insan bu kadar mı beceriksiz olur? Sen her gün makarna falan mı yiyorsun? Dolapta neden hazır yemek yok?" Tüm sorularını sırasıyla sorduğunda bir süre düşündüm.
Sonra en mantıklı cevabı vererek "Hep kendime yetecek kadar yapıyorum çünkü." dedim ve omzumu silktim.
"İnsan benim geleceğimi hisseder, fazla fazla yapar. Aç kaldık işte..." O kendi kendine söylerken ona göz devirdim. Tekrar.
∞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ BANA AYIRDIM
Short Storyyarı texting, tamamlandı. ∞ 05...: Mesela babam bana ustalık eserim diye seslenir ∞ 07.12.2019, Cumartesi 23.04.2020, Perşembe ∞ yalnızca eğlencesine yazılmıştır.