bölüm; yirmi beş

520 50 151
                                    

Finali kafamda toparladım, biraz ucu açık bir final olacak.

Ama aklınızda kalan, neler olduğunu merak ettiğiniz şeyleri söylerseniz özel bölüme eklerim♡

Birkaç bölüm sonra tahminen bitiririm. İstemesem de

Bu şekilde işte.

Diğer kitaplarıma da göz atarsınız güzel olabilir:dd

Sizi seviyoruum!❤

Buğra'dan

"Salak mısın? Yakacaksın evi." diye sessizce söylenip Samet'in elinden tavayı çektim. Dudaklarını büzdü.

"Ben yapacağım ya!" dedi ve sinirle elimden çekmeye çalıştı. Tavayı arkama sakladım ve bir adım geri giderek tek kaşımı havaya kaldırdım.

"Cemre seni döver," dediğimde olduğu yerde durdu ve sessizce homurdandı.

Ona göz devirip mutfağın haline baktım. Sabah kahvaltı hazırlamak için kalkmıştık ama hem yaptığımız şeyleri yakmış hem de etrafı fena dağıtmıştık.

Umarım Cemre de bizim yüzümüzü dağıtmazdı.

Samet "Sıçtın mutfağa," diye söylendiğinde hayret ederek ona döndüm.

"Ben mi? Yüzüme un atan sendin!" diyerek kendimi savundum. Elini beline attı ve kafasını omzuna eğerek bana baktı.

"Allah'tan kork be! Böyle yalan söylenir mi?"

Gözlerimi büyüterek ona baktığımda, tam ağzımı açıp küfür edecektim ki bir çığlık sesi beni durdurdu. Hemen arkamı dönüp kapıya baktığımda Cemre'nin bir bize, bir dağınık mutfağa baktığını gördüm.

"Siz ne yaptınız, lan?" derken yavaş adımlarla mutfağa girmişti ama hala dağınıklığa bakıyordu.

İşaret parmağımı kaldırarak Samet'i gösterdim.

"Bu yaptı."

"Bu yaptı."

İkimiz de aynı anda aynı şeyleri söyleyince sinirle ona döndüm ve kafasına vurdum.

"Samet," dedim dişlerimi sıkarak. "Yalan söyleme!"

Bir elini göğsüne, diğer elini ağzına koyup dehşetle bana baktı.

"Üstüme iyilik sağlık," deyip Cemre'ye doğru bir adım attı. Hala konuşmaya devam ederken ben ne yaptığını izliyordum.

Sonra birden koşmak için öne atıldığında Cemre onu ensesinden yakaladı ve benim yanıma itti.

"Siz ikiniz," diye mırıldanırken gözlerinden ateş fışkıracak gibiydi. "On dakika içinde bu mutfağı ya toplarsınız ya toplarsınız."

Samet bana bakıp güldüğünde dirseğimi karnına geçirdim.

"Cemre" dedim konuyu unutması için. "Bu sabah sanki daha mı güzelsin, Çilli?"

Kaşlarını çattı ve "Öyle mi?" diye sordu. Gülümseyip ona doğru bir adım attım ve kafamı sallayarak onayladım.

"Teşekkürler," dedi. "Ama bu mutfağı toplamayacağın anlamına gelmiyor."

Arkasını dönüp gidiyordu ki onu kolundan tutup kendime çektim.

"Sen," diye mırıldandım. "Bir daha gözlerimi öpsen ya?"

Yanakları kıpkırmızı olurken sinirle inleyip kolunu çekti ve ayaklarını yere vura vura gitti.

Arkasından güldüğümde Samet'in kıkırtısını duydum. Ona dönüp tek kaşımı kaldırdım.

Aslında kaldıramadım.

Neyse.

"Ne var?" diye homurdandığımda omuz silkti.

"Hiç," derken omzunu dolaba yaslamıştı. "Cemre reis kendini aşmış da, o yüzden."

"Sana ne?" dedim ters ters ve mutfağı toplamaya başladım.

BUĞRA DNQHKNQKSNWQSLNWPS

Niye utandırıyorsun kızı mal? Bdhwkqkznwjnzwpd

Bölüm hakkındaki düşünceler?

Bu arada wattpad yorumlarımı yiyor. Yemin ederim yapıyor bunu.

Dün gözüken yorumların birkaçı bugün gözükmüyor.

Neyse.

Gidiyorum ben.

Seviyom sizi❤

Bb

SENİ BANA AYIRDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin