5.BÖLÜM

701 37 0
                                    

Nisan ölüm sessizliğinde sonra boğazını temizleyerek söz aldı " bunu bana anlattığın için sağol Ama babam söylediklerine daha olgunca cevap vereceğine düşünüyorum. Bu yüzden babama da  anlatabilir misin? " demişti, ondan bakışlarımı kaçırarak "ama" dediğimde nisan elimi tutup "sana inanıyorum ve sende bana inan. Bunu babama anlattığında babam da sana inanacaktır, bu yüzden çekinme" dediğinde. Yine de içim huzursuz olmuş ve rahatsızlıkla kıpırdanmıştım. Nisan elimi sıkarken ona baktım " Selen sana inanıyorum, babam da inanacak buna eminim. Bende bu tarz şeyler görüyorum. " dediğinde gözlerim irileşirken şaşkınlıktan ağzım açıldı "sende mi görüyorsun? O adamı gördün mü?"  "Senin bahsettiğin adam yani bildiğim kadarıyla kötü zamanlarda ortaya çıkar ve şimdi çıktığına göre bunun altında bir şey var. bu yüzden babama anlatmanı istiyorum" diyince. kafamı tamam anlamında sallayarak nisana baktım. Nisanda bunu bekliyormuş gibi bir anda ayağa kalkmış ve beni de kaldırıp "o zaman ne kadar erken o kadar iyi "diyerek beni sürüklemeye başlamıştı. Bu kadar mı önemliydi? Hızla ormandan çıkmış, eve doğru yönelmiştik.  Rasim amca sanki ona bir şey söyleyeceğimi anlamış gibi evden çıkmış kapı önündeki masada oturuyordu. Dikkatle bizi izliyordu. Söyleyeceklerimi tartarken terlemeye başlamıştım, nisana güç almak için baktığımda beni anlamış gibi elini omzuma koymuştu, derin bir nefes alarak bir anda rasim amcaya açıklama bile yapmadan gördüklerimin hepsini anlatmıştım. Son olarak konuşmayı bitirdiğimde. Rasim amca dalgın bir şekilde duruyordu, bana deli gibi bakmıyor veya yargılamıyordu sadece düşünüyordu. Merakla nisana döndüğümde onunda bana baktığını gördüm, güven verircesine gülümseyip omzumu sıktı. Bende gülümseyerek rasim amcaya döndüm. Rasim amca birden ayağa kalkarak içeri girsek iyi olur demiş ve eve girmişti, bu davranışı beni şaşırtsa da içeri girmiştik. Rasim amca koltuğa oturup bizi kanepeyi işaret ederek oturmamızı söyledi. Bizde dip dibe oturup Rasim amcanın ne söyleyeceğini merakla bekliyorduk. Rasim amca derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
"Selen sana güveniyorum ve senin dediklerine de inanıyorum ve senin de bana inanmanı istiyorum. Kafamı olumlu anlamda sallayıp devam etmesini beklerken, Rasim amca devam etti "gördüklerin tamamen gerçek, bunu hemen anlayamayabilirsin ama öyle. Şöyle giriş yapayım en iyisi, bu dünyada; insanlar, hayvanlar, şeytanlar ve melekler yaşadığını biliyoruz peki bilmediğimiz şeylerde varsa 'ne demek istiyor sun Rasim amca?' Dediğimde derin bir nefes alarak "bende sana bunu anlatmaya çalışıyorum. Bak kızım bu dünyada saklı kalan şeyler var ve saklı kalmasının nedeni de insanları korkutabileceği gerçeği ama sen bunları görmene rağmen korkmadın, yani demek istediğim şey şu, sen diğer insanlar gibi değilsin. Özelsin tam olarak nasıl özel olduğunu bilmiyor olabiliriz ama burada olman. Seni benim bulmuş olmam, hepsi şans değildi bunlar kaderdi, bizler senin kaderinde varız. Gördüğüne gelecek olursak, gördüğün adam kötü zamanlarda ortaya çıkar. Diğer gördüğün  kurt adamsa ' biranda kurt adam mı?' Diye sorduğumda. Rasim amca kafasını sallayarak, devam etti evet o kurt adam seni öldürmeye kalktı öyle değil mi?" Dediğinde. O geceyi aklıma getirdiğimde! Bana bakışları sonra bana doğru ilerleyişi ürpererek "evet" dedim. Rasim amca nisana bakıp birden "bizler cadıyız" dediğinde. şok etkisiyle midem kasılmaya başlamış ve ayağa kalkarak "bunlar şaka olmalı değil mi?" Diyerek ikisine de bakıyordum. Nisan ise bana değil de yere bakıyordu, böyle yapması gerçek olduğunun kanıtıydı. Rasim amca ayağa kalkıp kollarımı tutmuş ve ona bakmamı sağlamıştı  "biliyorum hepsi üst üste geliyor ama bu dünyada saklı kalanlar da bunlar ve bunlarla yüzleşmek hiçbir zaman kolay olmamıştır. Evet bizler cadıyız ama iyi cadılarız yoksa ben seni neden buraya getireyim? Veya nisan neden seni o kurtadam dan korusun değil mi?" Dediğinde nisana bakmıştım. Oda ayağa kalkmış bana bakıyordu. "Bak selen cadılar hep kötüdür değil mi? her yerde böyle yazar ama her zaman öyle değildir. Bizler iyi cadılarız, sana saldıran kurt adamı öldürmek zorunda kaldım" dediğinde. Gözlerim irileşmeye başladı, birde ortada cinayet vardı, nisan hemen toparlayıp "ben onu öldürmeseydim o seni öldürecekti bunun farkındasın değil mi? Sen onu ağzında kanlar varken gördün, o kanlar senin kanında olabilirdi anlıyor musun?"
Kafam o kadar karışmıştı ki hazmetmek çok zordu, bu gerçekten çok zordu, sakince kanepeye oturmuş ve rasim amcanın dediklerini tekrarlıyordum; saklı kalanlar, kurt adamlar, cadılar başka neler vardı kim bilir... başka neler saklı kalmıştı... yavaşça ayağa kalkmış ve nisanın odasına çıkmıştım .

.......................... Yarım saat sonra nisandan

Selenin bana bunları söylemesi ve ustamın saklı kalanları anlatması üzerine selen, şoka girmişti. Odama çıkmış ve aradan uzun bir süre geçmesine rağmen hala sesi çıkmıyordu. Biranda onu çok sevmiş ve yakınlaşmıştık onun için endişeleniyordum. Usatama bakıp 'üzgünüm usta ama ona bakmam lazım' dediğimde Rasim usta kafasını olumlu anlamda sallamasıyla, yukarı çıkmaya başlamıştım. Selen cama doğru oturmuş gözünü kırpmadan dışarı izliyordu, yanına gidip sessizce oturdum. Ona güven vermek için elimi dizine koyduğumda, Selen irkilmiş ve bana dönmüştü. "Peki o adam kimdi?" Dediğinde. Dikleşerek cevap verdim "seni korumak için öldürdüğüm kurt adam yüzünden beliren bir adam." Dediğimde kaşlarını çatmıştı. Devam ederek "şöyle ki bizler, yani ustam ve ben ' Selen birden usta?' diye sorunca "rasim babam, benim gerçek babam değil, ben çok küçükken bir yere terk edilmişim o zaman  beni bulmuş ve beni büyütmeye başlamış. O günden sonrada  bana cadılık hakkında her şeyi öğretmeye başladı. Yani artık cadıyım" demiştim.. "ve o adama gelirsek, ustam ve ben kurt adamlarla anlaşma yaptık. Sınırlar koyduk, kimse birbirinin sınırını geçmeyecek ve birbirine zarar vermeyecekti ama gördüğün kurtadam sınırı geçti ve üstelik sana saldırmaya kalktı. Bende gereğini yaptım, anlaşma bozulduğu için de sen o adamı gördün, yani o adam kötü zamanlarda ortaya çıkıyor yani kısacası bu kötüye işaret. Bir iki güne kalmadan kurt adamlarla tekrar anlaşma yapmamız gerekecek yada iki tarafta da çok kan dökülecek" dediğimde.. Selen korkuyla bana baktı "ne yani savaş mı çıkacak" diye sorduğunda cama dönmüş ve  gökyüzünü izlemeye başlamıştım. Gökyüzüne bakarak ona cevap verdim "bu tamamen olayların gidişatına bağlı" demiştim.. Aşağıda bir hareketlenme dikkatimi çekince ayağa kalkıp cama yaklaştım. Aşağıda kurt adamların eve yürüdüğünü görmemle dikleşerek selene döndüm. Selene bakıp "hazırlan onlar geliyor" demiştim.. Selen panik olmuş bir şekilde beni takip ediyordu.' kimler geliyor bu kadar erken mi? ' Kafamı ona çevirmiş ve "kurt adamlar geliyor ve evet bu kadar erken" demiştim.. Aşağıda rasim usta geldiklerini anlamış gibi dikleşerek kapıya bakıyordu. Tam o sırada kapımız çalmış ve  bütün dikkatimizi kapıya yönelmişti. Bakalım neler olacaktı...

SAKLI KALANLAR (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin