45.BÖLÜM

194 16 4
                                    

Yazardan

Selen ve ailesi bu konuşmayı yaparken, kral aşağıda iblisleri dünyaya indiriyordu, hepsi kralın onları getirmesine çok memnunken. kralın çok sert kuralları vardı, birincisi Selene kimse dokunmayacaktı, ikincisi ise hiç bir iblis insanlara saldırmayacak ve canavarlara da kralın emri olmadan dokunmayacaktı.
İblisler buna karşı gelince, kral gözleriyle tüm iblisleri yakmaya başladığında, iblisler kralın gerçek gücünü hatırlamış ve tekrar işkence görmek istemedikleri için kabullenmişlerdi. selen ise yanık kokusu duyduğu için aşağı indiğinde, gördüğü iblislerle küçük dilini yutacaktı. hepsi birbirinden farklı şekillerdeydi, bazıları uzunken, bazıları kısa. bazıları kiloluyken, bazıları zayıftı. bazılarının çeşit çeşit gözleri varken, bazılarında hiç yoktu. renkleri ise değişiyordu, mor olan olup kırmızı olanda vardı. ama şuanki şey onların yanarken yaydığı iğrenç kokuydu. Selen duvara tutunup burnunu tıkarken, kusmamak için çok uğraşıyordu, selenin omzunda hissettiği şeyle korkuyla arkasına döndü, gördüğü şeyle çığlık atacakken, kendisini son anda tuttu. bir iblis selene bakıp sende kimsin diyordu, Selen sakince adını söylediğinde, iblis hemen geri çekilmiş ve krala bakıp onu fark etmiş mi diye bakmış ve yok olmuştu. Selen ise neden böyle yaptığını çözmeye çalışıyordu, yol kapısının zorlanmasıyla kralla Selen kapıya döndü, kral arkasındaki kızı görünce tüm iblisleri süzdü, buna kimsenin cesaret edemeyeceğini düşünerek kapıya döndü. eliyle uzaktan kapıyı açarken, Yang vahşi bir şekilde içeri girmiş ve iblislere bakıp hırlıyordu.  iblisler ise karşısındaki duran canavarı tanıyordu, bir zamanlar iblis ırkının azalmasında rol oynayan canavardı. sadece kutsal ırkın lideri onları kontrol edebiliyordu, Yang Selene doğru koşup önüne siper olurken. Selen yanga sarılıp tüylerini sevdi, iblisler ise nasıl olurda kralın bu canavarı içeri aldığını düşünüp krala isyan ediyordu. kral bıkınlıkla iblislere dönmüş ve siz şimdiden başımı şişirdiniz diyip, onları eliyle parçalara ayırmış ve hepsinin toplamıyla büyük bir iblis yapmıştı. Selen karşısında bulunan devasa boyuttaki iblise bakıyordu, bu çok büyük bir şeydi. iblis krala doğru eğilince, kral ona bakıp yerine geç ve izinsiz girenleri haber et dediğinde, iblis duvarın içinden geçip dışarı çıkmıştı. Selen ise hala şoktaydı, o canavarlara alışsada iblisler çok ayrı boyuttu. o korku filmi bile izlememiş insandı, tamam kortuğundan değildi, yalnızken tadı çıkmadığı için izlememişti. Selen yangı daha çok severken, onu çok özlediğini fark etti. kral ise Selene bakıp kafasını yana eğdi, bu kız ona bir şeyi çağrıştırıyordu ama neyi.. aklına gelen şeyle gözlerini ondan ayırıp, elleriyle şatoyu büyütmeye başladı. yer titrerken genişliyor ve çatlaklar oluşuyordu, Selen korkuyla nereye tutunacağını düşünürken, yerin sarsılması durmuştu. şimdi ise merdivenler yukarı doğru daha çok uzarken, tavan gittikçe genişliyor du. Selen yapılan şeye baktı, duvarlar gitmiş yerine mat siyah duvarlar gelmişti. salon daha cüretkar olmuş ve daha çok büyümüştü, yemek masasının alanı açılıp, mutfak devasa olmuştu. merdivenlere baktığında yuvarlak şeklide yukarı çıkıyordu ve tavan daha çok yükselmişti. Selen hayretle eve  baktı. kral bunu nasıl yapmıştı, arkasına döndüğünde kralın boyutlar arası kapı açtığını gördü, o kapıdan insan görünümünde ama aurolarından bile kötülük taşan insanlar indi. bir kız iki erkek vardı, bir erkek yanga doğru dönmüş ve gülümseyerek, ah şu yaratıklar hala yaşıyor mu diyerek yaklaşmaya başladığında, selen yangın önüne geçmiş ve gücünü kullanarak siper oldu, karşısındaki adam gülümserken, güzel burada sıkılmayacağım anlaşılan dediğinde, kral ona doğru dönmüş ve uğraşmayı kes sizinle konuşacaklarım var demişti. kız ise krala sarılırken, bizimde konuşacaklarımız var lordum, mesela size olan hasretim dediğinde. Selen sinirlenmeye başlamıştı, eğer kralın duygularını canlandıracaksa bu kız ona kesinlikle köstek olacaktı. Selen sinirle enerjisini yayarken , önündeki erkek Selene daha çok yaklaştı, senden güçlü bir enerji alıyorum küçük kız demiş ve Selene dokunacakken, Selen onu duvara fırlatmış ve kralın gözlerinin içine bakmaya başlamıştı. kral ise kafasını yana eğmiş selenin ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordu, erkek ayağa kalkarken, seninle kesinlikle tanışmalıyım, seni sevdim demiş ve Selene doğru hamle yapacak Ken kral yeter demişti. erkek dururken, hadi ama tamda eğlenecektim dediğinde kral sizinle konuşmalıyız demişti. kız krala hala sarılırken, pekâlâ lordum demişti Selen sinirle ellerini sıkarken. kızın nefes almasını istemiyordu, kız dururken, krala baktı. bir anda kraldan ayrılmış ve nefes almaya çalışıyordu, kral ise kıza bakıp ne yaptığını anlamaya çalışıyordu. Selen sinirle gülümserken, diğer erkek Selene bakıp bunu kes demişti. Selen erkeğe gülümserken, neden diye sordu kral Selene dönerken, Selen kızı havaya kaldırmış ve daha çok elini sıkıyordu. kız daha çok debelenirken, zevkle güldü. kral ise tepkisizce Selene bakıyordu, bu kızın neden içinde bir şeyler uyandırdığını anlamıştı, içinde bir kötülük vardı ama kullanmıyor saklıyordu yinede  kinci bir yapıyada sahipti. kral kızın öfkesine gülümserken, zevk aldı. Selene doğru hamle yapan erkeği Selen durdururken, diğer erkekte hamle yapmaya kalkışınca Yang saldırmıştı. kral ise kaostan zevk alıyor, kızı gururla seyrediyordu. Selen krala döndüğünde, zevk aldığını gördü. kendisine baktığında sırf kıskandığı için karşısındakilere acı çektiriyordu, ellerini serbest bırakırken, yangı yanına çekti. o kötü biri değildi, onlar iblis bile olsa yinede kontrolünü kaybedemezdi. kral yüzünü buruştururken, neden sona erdi diye üzülüyordu. Selene doğru ilk erkek tekrar hamle yapacakken, kral engel olup erkeği duvara fırlattı, yeter! salona geçip beni bekleyin demişti. kız Selene ölümcül bakarken, Selen ise ifadesiz kalıyordu, herkes yavaşça salona geçerken, Selene bakıp ilerliyorlardı, yanından geçen erkek Selene dönüp, ben sam seninle karşılaştığım için çok  mutluyum demiş ve göz kırparak salona girmişti. Selen göz devirirken, merdivenlere yöneldi. basamağı çıkarken kralın sesiyle durdu, bir dahakine misafirlerime daha iyi davran dediğinde, Selen kahkaha attı. krala dönüp bu evde bende kalacaksam nasıl davranacağımıda kendim karar veririm demişti, kral ise Selene umursamazca bakmış ve seni hep koruyamam dediğinde, Selen sinirlenmiş ve korumanı isteyende yoktu, sen kendin o sözü verdin demişti. kral Selene tekrar dönerken, iblislere alışsan iyi olur o zaman demiş ve salona geçmişti. Selen sinrile merdivenlere çıkarken, yukarıda onları izleyen ailesine döndü, ailesi Selene bakmış ve bizim gitmemiz gerekiyor demişti, Selen neden diye sorduğunda, annesi Selene sarılmış ve elflerin yanına gitmeliyim. senin  burada işin çok fazla ve bizde bu şatoda kalamayız demişti. Selen annesinden ayrılırken, dolu gözleriyle ona baktı. ziyaret etmeyi unutmayın beni dediğinde annesi burukça gülümsemiş ve tabiki demişti. Selen babasına da sarılmış ve şatodan çıkıp gitmelerini izlemişti, Nisanla minu Selene sarılırken, mert anlaşılan o ki iblislere alışmamız gerekecek demişti. Selen erkeklere dönerken, aşağıda tehlikeli iki erkek bir kız insan silüetinde iblis var, yani adamlarınıza ve kadınlarınıza dikkat edin dedi. mertle wil kaşlarını çatarken, Nisanla minu sırıttı. desene hiç boş durmayacağız dediğinde, hepsi gülerek aşağı indi. minu yok artık burası ne kadar değişmiş dediğinde, Selen evet krala küçük gelmiş burası demiş ve göz devirmişti, Selen birden wile dönmüş ve baban nerde diye sormuştu, wil ise gülümseyerek annemin yanına şatoya döndü, sen uyurken. dediğinde Selen gülümsedi, tamam artık sadece ekibi ve iblisler kalmıştı, en fazla ne olabilirdiki. Tabikide kaos..

SAKLI KALANLAR (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin