Севар беше най-добрият ми модел до сега. Вече знаех, че този проект щях да го спечеля и да отвея всички. Забелязах обаче как ме оглеждаше като имаше възможност. Затова на няколко път нарочно се надупвах пред него с извинението, че имало нещо на пода, я боклук, я не изчистено. Да, да, пълни измислици от моя страна, като не чистех аз тука, а една жена, която идваше веднъж в седмицата благодарение на баща ми. Колкото и пъти да обсъждахме с него, че не исках, той сякаш не чуваше и правеше каквото си иска. Беше такъв инат понякога, че просто не беше истина.
— Толкова мисля, че ще ми бъдат напълно достатъчни! – свалих обектива с голяма усмивка, защото имах повече от нужното. Той щеше да бъде жива история. Не можех да повярвам, че го бях навила. – Сега ще ти дам и записите, които искаше. Последвай ме. – помолих го и оставих обектива на мястото му, за за изляза от личното си студио и да се отправя към огромния остров на кухнята си, където и беше флашката със записите, които искаше.
Чух тежките му стъпки да ме следват и се усмихнах на това, че ме слушаше. Беше като кученце. Докато ходех към острова, пухкавата ми бяла топчица се провря между краката ми и измяука сладко. Наведох се за секунди, колкото да погаля моята сладурка и да продължа да ходя към кухнята. Забързах крачката, за да взема флашката и да я дам на Севар. Момента щом се обърнах, за да му я дам, той ме притисна към плота, карайки ме да ахна и да остана в лека изненада от внезапните му действия. Взе флашката от ръцете ми рязко, преди дори да разбера какво се случваше и я хвърли на другия край на острова.
— Ако ти искаш записите от моите камери, също ще трябва да направиш нещо за мен. Не си мисли, че ще ти ги дам просто така. – заяви, а аз веднага се досетих за какво говореше, защото отделно го виждах в очите му, които сякаш бяха станали мастилено черни.
— Оу! Искаш отплата? – похотлива усмивка се прокрадна по устните ми, която не можах да спра, а на него това определено му хареса.
Ръцете ми сами се плъзнаха по големите му и здрави бицепси, по които точех лиги през цялата фотосесия. Севар си пое дълбоко дъх, сякаш докосването ми го караше да забравя да диша. Май наистина имах влияние върху него. Погледнах издутината между краката му, която изглеждаше доста болезнено и после върнах погледа си по цялото му тяло, обгърнато в черната тениска и веднага след това го погледнах в черните му непроницаеми очи. Неочаквано за него, го дръпнах към мен и долепих устните си за неговите. Трудно оставях някой да ме доминира. Това, че беше мъж, не го правеше доминант. Неговата ръка обхвана тила ми и ме опря плътно в него, карайки ме да ахна от допира до голямата му възбуда. Не, тук определено нямахме малък Севар. Тук имахме гооолям Севар. Другата му ръка обхвана дупето ми и ме вдигна на острова, като единственото място в близост. Беше нетърпелив, но лошото беше, че аз обичах игричките. Ръката му обаче остана на дупето ми, за да може да го мачка, но другата му все още седеше на тила ми. Моята ръка пък веднага се плъзна по големия Севар, за да го разуча добре. Беше повече от педята ми, а тя беше двайсет и един сантиметра. И си беше доооста дебел. Мамка му, тук нямаше някакъв кренвирш, като при другите мъже. Тук имаше доста дебело парче месо, което опредлено нямах търпение да усетя. Котката измяука покрай нас, но ние бяхме прекалено заети, за да ѝ обърнем внимание.
YOU ARE READING
Неустоима жена
RomanceЯница Михалева е точното определение на думата кучка. Нагла, инатеста, наперена, с голямо самочувствие, но и красива. Въпреки, че е дъщеря на влиятелен човек в България, тя не се възползва от това, а иска сама да изгражда живота си. Докато една обик...