Пригответе си светена вода 🔥🔞
ЯНИЦА
Бях ядосана. Севар явно не осъзнаваше колко хубава тройка щяхме да бъдем заедно с неговия приятел. Не можех обаче да ги оставя да се избият. Бях принудена да ударя един от двамата, а най-доброто решение ми се стори приятеля му. Не знаех защо. Мислех да ударя Севар, но сякаш не ми достигна смелост и по-лесно ми беше да ударя приятеля му. Не беше справедливо, но не виждах друг начин да ги измъкна от ситуацията без да се сбият. Щеше да ми бъде гадно. А пък как постоянно срещах Севар, където и да отида? Чак беше плашещо.
Щом приключихме с тренировката тук, излязох от залата и се отправих към апартамента ми. Бях на близо и затова бях решила да дойда пеша до тук. Не можех да повярвам, че бях направила тази глупост, в името на това да успокоя Севар. Пред мен спря един черен Nissan, който ми направи впечатлението, че имаше крило на багажника. И беше ниска. Харесвах такива коли. Изглеждаха гангстерски. Стъклото на пасажерското място се смъкна и с изненада открих, че тази кола беше управлявана не от кой да е, а от...
— Скачай! – нареди ми Севар с твърд тон, а аз седях и се оглеждах.
— Не мисля, че е...
— Казах нещо! – отвърна по-настоятелно и аз нямах друг избор, освен да се вмъкна в колата.
— Оо! – извиках в изненада, защото имах чувството, че седнах на земята. – Тази кола е ниска!
— За тези пет години с нея не бях забелязал. – потегли веднага щом затворих вратата, дори не изчака да си сложа колана.
— Добре де, изчакай да си сложа колана поне. – помолих го, обаче той дори натисна газта. Дръпнах колана и си го сложих, защото Севар определено можеше да кара като откачалка. – Къде отиваме?
— Някъде. – отвърна троснато.
— Сега какво ми се цупиш? – попитах го и забелязах как затегна хватката си на волана.
— Защо флиртуваш с Тимо? – зададе въпроса си направо.
— Флиртувам с когото си поискам, когато си поискам. Това, че сме правили секс с теб, не означава нищо. Аз не съм от твоите женки, където като си правил веднъж секс с тях и вече искат да се омъжат за теб. – замълчах за малко и добавих. – Аз също съм различна, Севар.
YOU ARE READING
Неустоима жена
RomanceЯница Михалева е точното определение на думата кучка. Нагла, инатеста, наперена, с голямо самочувствие, но и красива. Въпреки, че е дъщеря на влиятелен човек в България, тя не се възползва от това, а иска сама да изгражда живота си. Докато една обик...