10 глава

4.1K 159 11
                                    

ЯНИЦА

Беше излишно да казвам, че чаках вечерта с нетърпение. След днескащния ползотворен ден, определено ми липсваше само едно хубаво качествено изчукване, което щях да си изпрося. Бях се облякла достатъчно предизвикателно. Роклята ми беше от стила на Харли Куин - онази малка сребриста рокля, която оставяше много малко на въображението. Бях я съчетала с дебел чокър, украсен с камъни Сваровски, който много си харесвах. Токчетата ми бяха сребристи и не много високи. Тази вечер бях в сребристо. Косата ми я бях оставила да пада свободно и съвсем леко я бях извила в краищата. Погрижих се да бъда добре обезкосмена на всякъде. И без това ми беше време да посетя козметичката си. Бях много доволна от днешния ден. Надявах се и от вечерта да бъда доволна.

На входа, както винаги имаше хора, които чакаха. Обаче моите очи сканираха тяло, което не можеше да излезе от ума ми. Кестенявата му коса този път беше оправена, а не рошава както го бях видяла сутринта. Обикновената черна тениска си беше налична, както и сивите панталони с многото джобове. Толкова обикновен и просточък вид, но така добре възбуждащ, особено щом станеше въпрос за Севар. До него имаше друг мъж, който ми беше познат. Той беше облечен също с черна тениска, обаче беше избрал да бъде със сини дънки. Косата му беше късо подстригана, имаше малък перчем, очите бих казала, че бяха тъмни. Поне оттук ги виждах такива. Имаше подобно телосложение като това на Севар. Двамата един до друг изглеждаха адски секси.

Какво ли би било да бъда между тях двамата? Само като си представех това и цялата настръхвах. Тройка с двама мъже ми беше любимото. Самата гледка на два пениса и единият да те изпълва, а другият да бъде в устата ти беше върховно. Това винаги ме възбуждаше. Ама и аз бях една извратена кучка, където никъде другаде я нямаше. Но сякаш ми пукаше. Живота си беше мой и можех да правя каквото си поискам с него.

Видях как мъжа до Севар го побутна и кимна към мен. Секси охраната беше принудена нетърпеливо да огледа периметъра, докато погледа му не се спря на мен. Видях как очите му се разшириха и устата му сякаш беше на път да докосне цимента. Сравнително бързо се окопити и направи знак на приятеля си, а той само кимна. Севар ми направи знак с пръсти да отида при него, обаче това ми подейства някак странно възбуждащо и усетих как онази влага и сладка болка се настаниха между краката ми. Нямах търпение да усетя тези пръсти в мен отново.

Неустоима женаWhere stories live. Discover now