Едва когато минахме Дунав мост, Янис се опита на няколко пъти да ме подпита за Севар. Беше ми оставил време за размисъл, за което му благодаря. Той определено ме разбираше и осъзнаваше, че не ми беше особено приятно да бъда преследвана от хората на баща ми, които беше наел за мен. Дори веднъж Янис призна това за досадно и дори плашещо. Но с времето се свикваше. Янис отговаряше известно време и за безопасността на майка ми, но почти винаги отговаряше за моята. Двамата се разбирахме добре и не беше като да имахме някакви конфликти. Янис изглеждаше като мъж, който обичаше работата си. Толкова беше отдаден, че го шегувах, че така никога нямаше да си намери жена.
— Някакъв проблем ли има, че баща ми те е накарал така да ме търсиш? – попитах бодигарда си и зеленият му поглед попадна в огледалото за задно виждане, за да ме удостои с внимание.
— Първо ти ми кажи, Яни. Едното за сметка на другото. – знаеше как да върти номерата, знаех също така, че трябваше да му кажа, колкото и да не исках.
— Ами... нали знаеш какво правят мъж и жена, когато се усамотят? Просто имах нужда от това и отидохме на спокойно и уединено местенце. Не искахме никой друг да знае къде бяхме, за да не ни прекъснат. Затова и звука на телефоните бяха изключени. – признах и руменина се плъзна по бузите ми, заради това, че трябваше да му споделя това нещо.
— Тоест сте правили секс. – отговори спокойно, сякаш обсъждаше времето навън. – Искам да си в безопасност.
— Аз съм. Той не е лошо момче. Във всеки смисъл на думата. Дори охранява клуба си. – приплъзнах се напред и се показах между седалките. – Пък и нали знам да се бия?
— Това момче не ми хареса. Беше арогантно. Извинявам се, но заслужаваш нещо повече, Яни. Това би казал и баща ти, но е друго да го каже страничен наблюдател, още повече, който е мъж. Искам да внимаваш с този тип. – предупреди ме с голяма доза загриженост в гласът си, която не можех да игнорирам.
— Ревнуваш, че друг мъж може да ти вземе работата ли? – пошегувах го, но той не отговори на този въпрос.
— Искам само да знаеш, че може да ми звъниш по всяко време на денонощието ако имаш нужда от помощ. Аз винаги ще ти помогна, независимо в каква ситуация се намираш. – отбягваше въпроса ми.
— Ха, време ти е да си намериш жена! Стига си си предлагал услугите си като безплатно жигуло. Живей щастливо! – посочих го и лека усмивка се настани на устните му. – Някакъв сериозен проблем ли има, че така внезапно... – не продължих, защото той ме разбра.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Неустоима жена
RomanceЯница Михалева е точното определение на думата кучка. Нагла, инатеста, наперена, с голямо самочувствие, но и красива. Въпреки, че е дъщеря на влиятелен човек в България, тя не се възползва от това, а иска сама да изгражда живота си. Докато една обик...