2.Guest 👬

2.2K 157 151
                                    

"Taehyung, baban seni eve gelmeni istiyor oğlum. Lütfen gel. Bu gece uzun vakit dışarıda kalamazsın."

"Anne misafiri ben mi ağırlayacağım?"

"Kim Taehyung! Bu bir aile yemeği ve eğer gelmezsen ceza vereceğim."

"Tamam."

Taehyung saate baktı. Saat 19.30'du.

"Bensiz devam etseniz ne olur?"

Taehyung oturduğu banktan kalkarak Yoongi ve Jimin e baktı.

"Yarın görüşürüz çocuklar. Bu akşam ne yazık ki misafirimiz var. "

Onlara sarıldı.

"Görüşürüz Tae. Yarın derste uyuma lütfen. "

Jimin gülerek Taehyung a baktı. Jimin ve Yoongi okuldan yakın arkadaşlarıydı ama Jimin başka bir sınıftaydı.

"Denerim jimin. "

Taehyung kulaklığını takarak parktan çıktı. Elindeki sigarayı son kez çekti ve çöp kutusuna attı.

Eve geldiğinde zile basarak kapının açılmasını bekledi. Evlerinin önünde yabancı bir araba vardı.

"Hoşgeldiniz Bay Kim. "

" Hoş bulduk Mina."

Taehyung odasına çıkmayı ve kıyafetlerini değiştirmeyi düşündü. Çünkü parfümü ne kadar bastırsa da sigara kokusu geliyordu. Ama Taehyung ona seslenen babasıyla merdivenlerin başından oturma odasına döndü.

"Oğlum! Misafirimize hoşgeldin demeden yukarı mı çıkacaktın?"

"Hayır baba. Üstümü değiştirip gelecektim. "

"Gel Buraya."

Babası oturduğu yerden gülümseyerek onu çağırdı. Taehyung babasından çekiniyordu. Ve onun sözünü dinleyerek oturma odasına geldi. Oturma odasındaki iki yabancı adam dikkatini çekti. Ikisi de takım elbise giyinmişti.

Gözleri ilk olarak hemen karşısındaki adamı süzdü. Genç adamdı. Ve dik bir şekilde oturuyordu.

Yanındaki adam ise... fazla yakışıklıydı. Taehyung gözlerini adamın parlak kahverengi gözlerinden alamadı. Adam ona gülümsüyor, o da Taehyung u süzüyordu. Adamın belirgin kırmızı dudakları tebessüm ediyordu.

"Misafirlerimiz Kim Namjoon ve kim Seokjin. Yeni bir projede beraberiz."

Taehyung babasının sözünü dinledikten sonra elini gamzesi olan adama uzattı.

"Merhaba. Ben Kim Taehyung. Hoşgeldiniz."

"Ben Kim Namjoon. Avukatım. "

Elini tuttu. Adam çok sıcak gülümsüyordu.

Diğer Adama uzattı elini Tae.

Kim Seokjin uzatılan eli tutarak ayağa kalktı.

"Ben Kim Seokjin. Tanıştığıma memnun oldum genç adam."

"Bende efendim."

Seokjin Taehyung un elini hala bırakmamıştı ve çocuğun yüzüne bakıyordu. Yemeğe davet eden Bayan kim in sesiyle elini bıraktı Seokjin.

Taehyung ise adamda tuhaf bir sezgi sezmişti. Masaya geçtiler.

Namjoon ve Seokjin,Taehyung un karşısına oturmuş, annesi ve babası ise masanın uç kısmına oturmuştu.

"Kaç yaşındasın Taehyung?"

Taehyung yemeğinden kafasını kaldırmış ve Namjoon a bakmıştı.

"18 efendim. Siz?"

"Ben 25 ve Seokjin 26 yaşında."

Taehyung kafasını sallamış ve Jin e bakmıştı. Bu adam en fazla 24 duruyordu? Nasıl 26 olabilir ki?

Yemek faslından sonra iş konuşmak için oturma odasına geçtiler. Babası bu defa tekli koltuğa değil, Taehyung ve karısının ortasına oturdu.

"Sizinle bu işi yapacağıma dair garanti verebilirim Kim Seokjin.

Bu işten hem siz hem de şirketim kazançlı çıkar. "

Taehyung, babasına değil ona bakan Seokjin den rahatsız olmaya başlamıştı. Gözleriyle bakmasa da kendisine bakıldığını hissediyordu.

"Bence de bay kim."

"O halde anlaşmayı imzalıyoruz ha?"

Namjoon çantasından evrakları çıkardı ve kalemle ilk olarak Seokjin e verdi. O imzaladıktan sonra Bay Jonghyun da imzaladı.

"Biz kalkalım o halde Bay kim. Bugün gitmemiz gereken başka yerde var."

"Tabii buyrun Namjoon Bey."

Herkes ayağa kalktı ve kapıya kadar onlara eşlik ettiler.

Bay kim ve bayan kim , Seokjin ve Namjoon ile el sıkıştılar.

Taehyung ilk olarak elini Namjoon a uzattı.

"Umarım yine görüşürüz Bay namjoon. Sizinle çok ortak yönümüz olacağını düşünüyorum."
Taehyung gülümseyerek Namjoon a baktı.

"Bende aynısını düşünüyorum Taehyung. Sana ulaşırım. Iyi geceler. "

Namjoon, Taehyung a sarıldı. Onları izleyen Seokjin e döndü Taehyung.

"Size de iyi akşamlar Seokjin Bey. Çok memnun oldum yine."

"Bende. Tekrar en kısa zamanda görüşmek üzere Kim Taehyung."

Seokjin Taehyung a sarıldı. Taehyung bunu beklemese de o da karşılık vermişti.

Onlar gittiğinde Taehyung babasına ve annesine iyi geceler dileyerek Odasına gitti.

Bugün yorulmuştu ve uyumayı düşünüyordu.

Üstünü çıkartmış ve yatağa yatmıştı.

Kim Seokjin mi çok yakışıklıydı yoksa o mu çirkindi.

Her neyse neden o adamı düşünüyordu ki?

Bölüm sonu ~~~~

Nele olacağını öğrenmek için takipte kalın

Herşey PARMAKTAN SONRA

DNCKDKCKDKKKXKKD





 FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin