Jin e tapanlar i göreyim😂😂Taehyung yine okula gitmenin verdiği pişmanlıkla yatağından kalktı. Eğer birşeyler kazanma vaadi olmasaydı o okul denen yere asla gitmezdi.
Hazırlandıktan sonra aşağı indi. Görünüşe göre hazır olmayan kahvaltıdan kaçabilirdi. Sessizce çantasını aldı ve evden çıktı.
Metrobüse geldiğinde kulaklığı takarak kendine boş alan buldu.
Yoongi her gün onunla gelmiyordu. Zaten kalabalığı pek seven biriside değildi.
Taehyung etrafı izliyordu. Ezberlediği tabelaları,renkli binaları ve yüksek gökdelenleri.
Nasıl nefes alabiliyordu hala şaşırıyordu. Çünkü gökyüzü çok uzakta duruyordu kafasını kaldırıp baktığında.Okula geldiğinde birçok kişi daha yeni geliyordu ve Taehyung Yoongi ve Jimin in geldiğini düşünerek sınıfına gitti. Yanılmamıştı.
Jimin ve Yoongi orada kendi sıralarındaydı. Yani tae ve Yoongi nin sırası. Ancak yüzlerindeki ifadeler donuktu.
"Hey ne oldu? Yoksa bir zombi ile mi karşılaştınız?"
" keşke öyle olsa."
Jimin elindeki telefonu uzattı. Kaydolmayan bi numaradan mesaj gelmişti.
Hey! Benle bir kahve içmeye ne dersin? Birbirimizi tanırız hem. Gerçekten beni tanımalısın.
-jungkook
Tae kafasını kaldırdı ve arkadaşına baktı.
"Nerden buldu senin numaranı?"
"Ne bileyim? Bulamazlar sanma Tae."
Jimin ayaktaki Taehyung a sarıldı.
"Korkuyorum Tae-shi"
"Korkma Jimin-ah. Ne yapabilirler ki?"
Yoongi araya girdi.
"Yine kaçırıp, bilmediğimiz bir yerde uyanabiliriz. Ya da Jimin i o pislik herifin altında. "
"Yoongi biraz olumlu düşünsen keşke."
"Olumlu yanımı var?"
"Cevap yaz. Hayır de."
Jimin mesajı gönderdikten ver dakika sonra zil çaldı.
Ilk ders zili. Sınıf gittikçe kalabalık oluyordu.
Jimin sınıfına gitmek üzereyken telefonu Taehyung a gösterdi.
Bu cevap şaşırtmadı. Ama bu kadar kolay pes etmem Jimin ah.
Taehyung ve Yoongi küfürler saydırarak Jimin i sınıfa bıraktı.
"Bu adamın derdi ne? Gitsin ve kendine sürtük bulsun."
"Uğraşıyorlar Yoongi. Hemen pes edeceklerini sanmıyorum."
"O halde güzel karşılayalım bakalım."
Yoongi ve Tae derse geç kaldıkları için azar yediler ve yerlerine oturdular.
Tüm gün Jimin 'in telaşını yatıştırmaya çalıştılar. Jimin neden bilmez ama heyecanlanıyordu korku ciğerlerine kadar işlemişti.
Sonunda çıkışta Jimin Taehyung un sınıfına gelmiş Yoongi yi uyandırmaya çalışıyorlardı.
"Hadi kalk yoongi. Eve gidelim. "
"Biraz daha..."
Taehyung öksürerek sesini yükseltti.
"Min Yoongi! Seni budala. Çabuk kalk şuradan. Yoksa babanı çağıracağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI)
Fanfiction27.05.20 /----- #vjin de 1🌟 1 16 haziran vjin de 1💕 04.10.22 #taejin de 6 ✨ 05-07.05.20 #taejin de 2⭐ 09-13. 05.20 #taejin de 3⭐ . ..................... #vjin de 3🌟 -----------#Taejin de 6🌟 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆ #vjin de 2🌟 destek olan herkese teşekkür...