Death Garden

792 74 62
                                    

AMK HIC IYI değilim.

Taehyung un elinde  elektrikli sigara görmüşler galiba. OFFF ÇOK ATESLI AMK. (Hehehehe Shipim için) lincleyenleri sikeyim.
.
.
. Nolmus yani içiyorsa size ne yrrm
.
.
  SINIR  yok :)
.  Iyi okumalar ♡

Taehyung arabanın durduğu yere baktı. Sokak fazla... sessiz görünüyordu.

Geldikleri yere baktı. Gözleriyle sokağı taradı. Sol bir binanın kapısında  duran iki kaslı adamla yüzünü eksitti. Bu adamlara ne denildiğini hatırlamıyordu

*ben hatırlıyorum o hatırlamıyor*

"Hadi gidelim. Orası!"

"Nereden biliyorsun?" Yoongi Jimin e baktı.

"Çünkü Jungkook bu sokakta sadece onların olduğunu söyledi. Ayrıca yasalmış! "

Yürümeye başladıklarında o iki kalıplı adamın önünde durdular.

"Jeon Jungkook için geldik. "

Adam yanında minicik duran Jimin e çevirdi.

"Kim olarak geldiniz?"

"Park Jimin ve arkadaşları olarak."

Adam sinyali alarak yana çekildi ve onlara yol açtı.

Yoongi ilk adımı atarak içeri girdi ve kapıyı açtı.

Karşılaştıkları uzun koridor da yürümeye başladılar. Sesler daha met duyuluyordu şimdi ve etrafta içen,öpüşen ve sızan insanlar vardı.

Onları görmezden gelerek seslerin netlestigi yere geldiler.

Sonunda bar ortamına giren üçlü ortama alışmak için barmen tezgahının yanına gittiler.

"Onlar nerede? Hem ayaklarına çağırıyorlar hem de karşılamıyorlar. Terbiyesizlik"

Yoongi ve Jimin Taehyung un söyledikleriyle gözlerini devirdiler.

"Birazdan burada olurlar."

Taehyung, sandalyeye oturdu. Çok fazla kalabalık değildi. Ancak yine de varlığını koruyordu herkes. Dans pistinin yarısı doluydu. Oturanlar Taehyung un midesini bulandıracak şeyler yapıyordu. Sarkıntılık yapmak kadınlara yakışmıyordu. Ancak bu kadınlar hadsiz olduklarını hemen belli ediyorlardı.

Gözleri üst tarafa,locaya kaydı. Dört tane loca vardı. Üçü boştu.
Taehyung sonuncusuna baktı. Araya giren aynalı paravan ile ıçerisi fazla görünmese de kırmızı olan koltuklar kendi belli ediyordu.

Gözlerini oradan çekti.

Yoongi söylediği içki yi içerken bir tane de Taehyung için söyledi. Ancak Taehyung önüne aldığı bardağı içmedi. Çünkü daha kıvama gelmemişti.

"Hoşgeldiniz beyler."

Jungkook un sesiyle o tarafa baktı.
Gözleri dördü arasında gitti. Takım elbiseleri yerine daha rahat kıyafetleri vardı.
Jungkook Jimin 'in yanında yer alırken diğerlerine başıyla selam verdi. Sıkılmıştı sarılmaktan.

*vallahi bende yazarken sıkıldım. Bu ne amk her fırsatta muah muah. Sıktır et Taehyung."

Yanına oturan Namjoon ile ona döndü.

"Nasılsın hyung? "

"Ben gayet iyiyim ya sen?"

"Bende. "

 FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin