Taehyung gözlerini yavaşça açtı. Jimin 'in evinde olduğunu hatırlıyordu tabii ki. Gerilerek gülümsedi ve yanına Yoongi ye ait olduğunu düşündüğü bedene sarıldı. Yoongi nin kolları ne ara bu kadar sertleşti diye düşündü Taehyung.
"Yoongi-ah sen bizden habersiz spor salonuna falan mı gidiyorsun? Kolların çok güzel."
Taehyung biraz daha sokuldu bedene. Ama kokusu asla Yoongi nin değildi. Parfüm mü değiştirdi yoksa?
Gözlerini açtığında gördüğü saçlara baktı. Daha sonra ise uyuyan sessiz yüze. Taehyung refleksle kendini geriye attı.
"Bunun burada ne işi var lan! Nasıl geldi buraya? Kim Seokjin!"
Taehyung onu sallıyor ve adıyla ona sesleniyordu.
"Kim Seokjin eğer uyanmazsan şu dökeceğim bak."
"Uyumama izin versene Jk. Bedenim çok bitkin."
Taehyung gülerek ayağa kalktı. Masada duran şişeyi aldı ve Jin in yüzüne boca etti.
Seokjin nefes alamayarak yatakta doğruldu.
"Ne yapıyorsun lan! Böyle iş mi yapılır? KIM TAEHYUNG NE YAPIYORSUN?"
Taehyung gülerek yatağa geri oturdu.
"Duymadın ki amk. Salladım salladım. "
"Niye uyandırdın?"
"Ne ara beraber yattık? En son sana kıyafet vermek için bekliyordum."
"Ha evet. Ve sonra bi baktım uyumuşsun. Kıyamadım. Ve yanına kivrildim. Merak etme birşey olsaydı bu hafızamda kalırdı."
Ve Seokjin in göz kırpmasıyla Taehyun un yanakları yandı. Heyecanlanınca oluyordu. *benimde oluyor,esmer olmama rağmen belli de oluyor dmkd*
"Öyle birşey olsaydı Kim Seokjin, Seni sen-"
"Ne yapardın ufaklık? Babana mı derdin? "
"Ne ona diyeceğim be! Arabanın lastiklerini ölü bulurdun. Ya da şirketin camlarını."
Jin kötü kötü baktı çocuğa.
"Hadi kahvaltı yapalım ufaklık. Diğerlerini de uyandır. Gitmemiz gereken yerler var."
"Sen niye uyandirmiyorsun? Ben yorgunum."
"Çünkü ben üstümü değiştireceğim. Şimdi git ve kaldır bakalım."
Taehyung soyunan Jin i odada bırakarak ilk olarak Yoongi nin odasına gitti.
Seokjin ise rahat uykunun verdiği rahatlıkla giyiniyordu. Bu gece çok huzurlu bir uyku çekmiş,dinlenmişti. Hep Taehyung la yatacaksa bu yorgunluk geçer miydi acaba? Ama bir anda duş aldığı için rahatladığını düşündü. Odadan çıkarak oturma odasına gitti.
Bu takım elbise çok rahatsızdı.
"Günaydın."
Hoseok oturma odasında Jin in yanına gitmiş ve oturmuştu. Taehyung ve Yoongi ise Jimin ve Jk i uyandırmak için odalarının kapısını çalıyordu.
"Hey! Jeon Jungkook. Eğer o odadan 2 dakika içinde çıkmazsan içeri gireceğim. Jimin? "
Yoongi kapıyı çalıyordu. Taehyung ise onu izliyordu.
Jungkook kardeşine bir bok yapmazdı. Bunu adı gibi biliyordu. Çünkü Namjoon söz vermişti. Ona güveniyordu işte. Sanki ihtiyacı varmış gibi.
"Eğer Dahyun partiden sonra gitmeseydi kesinlikle bu ikilinin odasını kilitlenmesine izin bile vermezdi."
"Ah! Dahyun. Onu unuttum ben. Dün akşam sadece partide içerken gördüm. Evine gitti mi acaba?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI)
Fanfiction27.05.20 /----- #vjin de 1🌟 1 16 haziran vjin de 1💕 04.10.22 #taejin de 6 ✨ 05-07.05.20 #taejin de 2⭐ 09-13. 05.20 #taejin de 3⭐ . ..................... #vjin de 3🌟 -----------#Taejin de 6🌟 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆ #vjin de 2🌟 destek olan herkese teşekkür...