Jimin?

1.2K 116 36
                                    

Çocukların Seokjin in şirketine gitmesinden tam bir hafta geçmişti.

Çocuklar hayatlarına devam ediyor, her gün aynı şeyleri yapıyorlardı.

   Salı günü farklı geçmişti sadece.  Üç delikanlı Jimin 'in evinde buluşmuş ve biraz kafa dağıtmışlardı.  Ve Taehyung açısından  çok değişik bir şey olmuştu.

Babasına Jiminlerle  takılacağını söylediğinde babasından gelen cevabı hala unutamıyordu.

"Erkekler gibi takıl Tae. Içmek  istersen eğer içebilirsin. Seni kısıtlamam saçma."

Tae şaşırsa da babasına teşekkür etti ve evden çıktı. Bunu arkadaşlarına söylediğinde  bunun şerefine  içmişlerdi. Jimin 'in ailesi bu konularda kısıtlama getirmemişlerdi.

Reşit olmadan içme kuralı onda yoktu. Ve Yoongi... o babasını bile zor görürken kurallar umurunda değildi.

Artık Tae de rahat olacaktı. Yapmak istediğini yapacak ve babasına söyleyecekti. 

  Taehyung başına giren ağrıyla uyandı. Dün gece fazla kaçırdığı içki kendisini hissettiriyordu.

"Tanrım! Yoongi seni sikeyim.  Neden daha hafif birşey almadın.  "

"Sus ve uyu. Ilk olduğu için böyle hissettiriyor. "

Üçüde Jimin 'in odasında yatıyordu. Tae ve Yoongi Jimin 'in yatağını işgal ederken, Jimin kendini yere atmıştı.

"Sıktır git. Kendime kahve yapacağım."

Taehyung un ağzı ne kadar da bozulmuştu? Küfür etmeyi fazla sevmese de boşuna etmezdi.

Mutfağa gitti ve yapabildiği bir kahve yaptı.

Kahveyi kupaya koyarak oturma odasına gitti. Kafasını geri yaslayarak gözlerini dinlendirdi. 

Duş ona iyi gelecekti. Jimin 'in odasına giderek ıç çamaşırı ve bir eşofman aldı.

Suyu açarak ağrısı gidene kadar bekledi.  Giyinerek çıktıktan sonra dağıttıkları oturma odasına gitti.

Jimin 'in ailesi kesinlikle onları öldürürdü. Hızlıca cipsleri bir poşete ve yıkanacak bulaşıkları makineye yerleştirdi.

  Elektrik süpürgesini taktı ve  dökülen abur cuburları çektirdi.

   Yoongi ve Jimin de merdivenden inerek yanına geldiler.

"Vay be tae. Evimi temizlediğin için  teşekkürler. "

Jimin ona gülerek baktı.

Bugün sizle olamam. Eve gideceğim. Abartmak istemiyorum.

"Kahvaltı yapmadan gitmek yok Bay Tae."

"Acaba kahvaltı hazırlayacak hizmetçi mi var?   Dışarı çıkalım, yemek benden."

"Giyinelim."

Jimin hızlıca odaya gitti ve dolabına baktı. Siyah kot pantolon, siyah bir sweat ve kot ceketini alarak aşağı indi.

Yoongi ise Jimin 'in beyaz sweat- ini çalarak aşağı indi.

"Hadi çıkalım. "

Beraber daha önce geldikleri kafeye geldiler ve kahvaltı menüsünden siparişler verdiler.

Bu sırada sohbet ediyorlardı. Okulu çok boşladıklarını söylediler.

"Yarın ingilizce sınavı var bilin bakalım kim çalışmadı?"

 FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin