Taehyung bu berbat gün için kendini gayet iyi hissediyordu. Rutin hayatından sıkılmıştı. Yine okul için kalkmıştı. Yüzünü yıkadı ve okul formasını giydi. Oturma odasında yenilen kahvaltıya eşlik etmek için masaya oturdu.
"Günaydın."
"Sana da günaydın oğlum." Dedi kim Jonghyun.
"Annem uyanmadı mı?"
"Hayır."
Tae kafasını sallayarak yemeğine başladı. Babası ise ona dik dik bakıyordu. Bunu hissetse bile bakmadı. Ta ki adını duyana kadar.
"Sen sigara mı içiyorsun Taehyung?"
Işte tae Şimdi hapı yutmuştu. Dün kesin anlamıştı kokusundan.
"Hayır. Metrobüs e binen insanlardan dolayı koku üstüme sinmiştir."
"Umarım öyledir Kim Taehyung! Sigara ve alkolden uzak durmalısın."
"Bunu neden yapayım baba! Bende genç bir bireyim değil mi?"
"Seni erken kaybetmeye niyetim yok tae. Uzak duracaksın. En azından yetişkin olduğunda kullan. "
"Bu seni ne ilgilendiriyor baba? Vücudum benim değil mi ? "
"Elbette senin vücudun Tae. Kimse sana bu konuda olumsuz birşey demez. Sadece kurallara uymanı-"
"Ne yapacağımı az çok kestiriyorum baba. Tavsiyen için teşekkürler. "
Taehyung çantasını alarak sinirle evden çıktı.
Yoongi ye mesaj attı ve okula gideceğini söyledi.
Babasının onu düşündüğü veya önemsediği yoktu. Düşündüğü tek şey kariyeriydi.
Ve kim Jonghyun oğlunun alkol içerken bir yerlerde olay çıkarmasını ya da sigara içerken görüntülenmesini kariyeri için önemsiyordu. Disiplinli olduğunu insanlara aşılamak istiyordu.Taehyung gelen metrobüse bindi ve okula gitti. Hayatı zaten sıkıcıydı ve burası biraz daha zorlaştırıyordu işi.
"Günaydın arkadaşların en yakışıklısı,en tatlısı. "
Jimin Taehyung a sarıldı. Taehyung ta aynı şekilde karşılık verdi.
"Sana da günaydın civciv. Ne ötüyorsun sabah sabah?"
"Ya! Tae. Bana öyle deme."
"Tamam ."
"Beni nasıl bırakırsınız ?"
"Böyle bırakırız işte."
Dedi jimin arkadaşıma gülerek.
"O sonradan geldi Yoongi. Senden önce."
"Tamam. Neden erken geldin?"
"Çünkü babam yine bana ahlak dersi veriyordu."
"Kim Taehyung! Alkolden ve sigaradan benim kariyerim için uzak dur."
Jimin Babasının taklidini yapmıştı ve Tae buna katılmıştı.
"Sana ne doğru geliyorsa onu yap. Ya da yanlış olan şeyleri de yap. "
Yoongi den beklenen bir Sözdü.
"Tabii ki iyi şeyleri yapmalısın tae. Ama kendini kısıtlama. Sadece off zamanlar görürsün tae."
Jimin başkalarına fikir vermeyi sevmiyordu. Ve şuan o anlardan biriydi.
"Okul çıkışı kim hamburger e gitmek ister?"
"Ben ve bu aptal!"
Yoongi Jimin ve Tae sarılarak içeri girdiler.
****
Geldikleri yerde hamburgerlerini yiyen Taehyung ve arkadaşları bir andan da konuşuyordu.
"Adam sana kesinlikle hayran oldu Tae..
Başka açıklaması olamaz?""Bence sadece seni tanımak istiyor Ne de olsa veliaht olacaksin."
"Ne alaka Yoongi?"
Dedi jimin. Ve haklıydı.
"Şirket Tae ye kalacak ve ortal olacak bum!"
Taehyung şuan sadece hamburgerine odaklanmıştı.
"Yakışıklı mıydı Taehyung?"
"Evet. Kesinlikle benden iyiydi."
Jimin egosu tavan yapan arkadaşının bu denli açık sözlü oluşuna ağzı açık şekilde bakıyordu. Ilk defa kendisini övmemişti.
"Anlatsana adamı?"
Taehyung karşısında oturan Yoongi ye baktı ve kafasını salladı. Açık alanda oturuyorlardı. Yoongi nin masanın üstünde duran paketinden bir dal aldı ve yaktı.
(arklar bu bir özentilik coolluk falan değil karakterimde hee. Aklımdaki metin, klip giibi gözümün önünden geçiyor. Ve açıkçası ateşli bir görüntü çıkıyor DNFKDKFK o yüzden sigara içmeyin. Icenlerin paketini çalın.)
Geriye yaslandı ve havaya baktı.
"Uzun boylu, esmer tenli ve biraz uzun siyah saçları var. Ayrıca boyu uzun ve omuzları geniş, dudakları kalp gibi."
Arkadaşlarına baktığında odaklanmış şekilde ona bakıyorlardı. Ya da arkaya.
"Ne oldu? Neden öyle bakıyorsunuz?"
"Senin arkanda gözlerin mi var Taehyung?
Ya da bahsettigin adam şu mu?"
Taehyung Jimin 'in dedikleri üzerine arkasına baktığında onların olduğu tarafa gelen Kim Seokjin i görmeyi beklemiyordu.
"Jimin ,Dustin ne derdi dostum?"
Jimin gözlerini adamdan çekti ve Taehyung la aynı anda aynı kelimeyi söylediler.
"Oh,shit!"
Bölüm sonu ~
BUM SKFKDKFKD NASIL AMAA BENCE GAYET GÜZEL
UYKUM TEMFI
GIDIYOM
GG
Bu arada stranger things eheheh nasıl gidiyo kxmckx
Ben şimdi hikayeyi kütüphaneme koyacağım ve okuyucu gözüyle bakıcam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI)
Fanfiction27.05.20 /----- #vjin de 1🌟 1 16 haziran vjin de 1💕 04.10.22 #taejin de 6 ✨ 05-07.05.20 #taejin de 2⭐ 09-13. 05.20 #taejin de 3⭐ . ..................... #vjin de 3🌟 -----------#Taejin de 6🌟 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆ #vjin de 2🌟 destek olan herkese teşekkür...