Taehyung,Seokjin in dediği şeye baktı.
"Demek ki seninde duyguların olmaya başlamış."
Seokjin anlamadı. Kaşlarını çattı.
"Ne demek istiyorsun,anlamadım?"
Taehyung bıkkınca ona baktı.
"Diyorum ki seks yaparken aklına birisi gelmiş ve sen o zevkten vazgeçmişsen seni düşündüren birisi var demek. Vay! Seokjin birisini düşünüyor ha. Kimi? Yoksa başka bir kızı mı?"
"Tamam ufaklık. Dalga geçmene müsaade veremem ve ben birisine
birşeyler hissedemem.""Neden kendini kısıtlıyorsun ? Neden birilerini düşünmüyorsun? Korkuyorsun değil mi ?"
"Reddedilmek iyi hissettirmez küçüğüm, hele ki sevdiğin birisi tarafından. Kalbinde o acıyı çekersin. "
Taehyung birşey diyemedi. Zaten ona sarılan Jimin 'le sohbet bölünmüştü.
"Ah,iyi ki doğdun Mochi! Inan bana seninle torunlarıma masal okuyacağım zamana kadar arkadaş kalacağım.
*Bu ne biçim cümle amjna koyim. Yazarken nefessiz kaldım.*"
"O günleri görmeyi çok isterim Tae tae."
Jimin sarılmayı bırakmış ve Jin in elini sıkmıştı.
"Hediyeleri ne zaman açacaksın Jimin?"
Sehun yediği keke bakarak konuşuyordu.
"Sonra Sehun. Şimdi parti zamanı!"
Jimin elindeki şarap şişesini patlatmış,verilen yüksek sesli müzikle ve loş ortamla dans etmeye başlamıştı. Jungkook ise ona eşlik ediyordu.
Hoseok ve Yoongi ise kalabalıktan sakin ortama geçtiler.
"Kalabalık ortamlar o kadar iyi değil. Ama en azından eğlenceli."
"Kesinlikle öyle Yoongi. Ve ben seni buradan uzak tutmak isterim."
"Ne-neden?"
*aklıma gelmişken yazıyım. Bir kitap okuyordum ve Jimin sürekli kekeliyordu. Nammin hikayesi. Ama utançtan. Ve bu çok itici geldi bana. Çünkü sürekli utanan bir karakter... Benim karakterlerime asla uymaz.*
"Kalabalık sevmiyorsun. Bende pek sevmem. Uzak dururuz."
Hoseok çok güzel kıvırmıştı. Yoongi yi görünce veya ondan bahsedince saklayası geliyordu. Kimse görsün istemiyordu küçük çocuğu.
Yoongi anladım dercesine baş sallıyordu.
O sırada Jimin ve Jungkook Dans edenlerin arasında birbirlerine bakarak dans ediyordu. Ikisi de mutluydu yüzünde güller açıyordu ikisininde.
"Benimle sakin bir ortama gelir misin Jimin?"
Jimin heyecanlandı ve kafasını salladı.
"Misafir odası boştur. Gel benimle."
Jungkook önde giden Jimin i takip ediyordu. Ikinci kattaki misafir odasına gelince ikisi de içeri girdi. Jungkook sağda ki koltuğa oturmuştu.
"Yanıma gelir misin Jimin?"
Jimin yanına gitti küçük adımlarla
"Evet. Ne oldu Jungkook? "
Jimin merakla karşısındaki adamın ne diyeceğini bekliyordu.
"Sana doğum günü hediyesi almadım Jimin."
"Ah, o mu sorun değil geldin ya bu ye-"
Sözünü bölen dudaklar olmuştu. Jungkook un muhteşem gülümsemesinin olduğu dudaklar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI)
Fanfiction27.05.20 /----- #vjin de 1🌟 1 16 haziran vjin de 1💕 04.10.22 #taejin de 6 ✨ 05-07.05.20 #taejin de 2⭐ 09-13. 05.20 #taejin de 3⭐ . ..................... #vjin de 3🌟 -----------#Taejin de 6🌟 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆ #vjin de 2🌟 destek olan herkese teşekkür...